2021-12-07, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Blir bara värre och värre, med alla dessa inkompetent ministrar.

”Ministersynder: Kokain, rattfylla och fortkörning” går att utläsa i tidningar. Och dessa ska styra landet

Men ska man egentligen vara förvånad…?

hon köper ju röster för egen vinning oxå och lovar hjälp till annat land och inte sverige som hon borde fokusera ¨på
Citera
Medlem
Sesuss avatar
Idas killes band
https://www.youtube.com/watch?v=Yd3OwAEQRWM

0 vit makt vibb.
De verkar vara rätt chillade Norrlänningar typ.
Senast redigerad av Sesus 2021-12-07 kl. 05:19.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Ett viktigt lackmustest på nivån i den politiska sandlådan i Sveriges land.

Nej varför skulle man inte få höja sin högerarm när andan faller på ?
Hon skulle ju bara visa hur högt hennes hund hoppade
Citera
2021-12-07, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
I och med att hon bara hunnit sitta på posten i sex dagar känns det ju som att hennes chanser att sitta kvar är rätt små. Hon har väl knappt hunnit dekorera väggarna på kontoret ännu.

Och tur är väl det kanske

ändå kommer hon kunna kvittera ut en del goda pengar
Citera
2021-12-07, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trissmeister
Det är en ickehändelse, men sett till hur man har hängt ut sdpolitiker är det inte mer än rätt. Bla en ung tjej som på skoj städat med hakkorsbindel i unga år, sparades till valrörelsen och prenumerade på löpsedlar i veckor.

det är sånt satans hyckleri så man spyr. det måste få ett slut. få väck denna regering. gång på gång är det bevisat att de inte tar ansvar
Citera
2021-12-07, 05:22
Medlem
DarioArgentos avatar
Då borde det i rättvisans namn vara tillåtet att heila om man lägger till, "jag ironiserade bara" . Jag har svårt att se hur Ida kan vara kvar. Hur blir retoriken mot SD nu?
Senast redigerad av DarioArgento 2021-12-07 kl. 05:25.
Citera
2021-12-07, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
jo det kan dom. för du vet ju inte va dom lovar bort lr inte. de har redan lovat hjälp till annat land för röst för egen vinning. ser du faran??

Vilket land och hur mycket? Tänker du på Afganistan?
Citera
2021-12-07, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Kanske blir det större än vad det är när hon själv och media har försökt förminska ett tag, bilden är kanske beskuren, film finns möjligtvis, vittnen kan berätta mer.

Hon tjänar troligen bäst på att vara helt ärlig, hoppas för hennes egen skull att hon har varit uppriktig. Jag tror dock inte att så är fallet.

just nu är ju beteendet hon gjorde då det minsta problemet. det är förnekandet att det ens hänt = fail
lögnerna och de lama ursäkterna och förminskningen. då ska man inte va minister.
och när en sk ministter står och säger att hon inte hade ansvar att byta lr stänga av musik när de va i deras hem och folket va där. vems är ansvaret, nog för inte bevisligen så behöver ju inte våra minstrar kunna nåt om sitt område men när en minister inte ens vet att du alltid har ansvar som lgh innehavare är ju pinsamt. det är ju mer såna småsaker nu än det egentliga. hade hon sagt från början och inte grävt ner sig så hade det varit en annan sak.

personligen hade jag ändå ansett hon skulle gått men det hade inte berott på henne, vilket det gör nu, utan på att s ska följa sina egna råd och själv göra av med när de kräver avgång av andra
Citera
2021-12-07, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Vilket land och hur mycket? Tänker du på Afganistan?

kurdistan ju. hon kom ju fram till avtal med hon som det va jävla liv med JÅ hade sagt om. ett parti som för egen vinning gör avtal men lovar hjälp.
Citera
2021-12-07, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Kanske blir det större än vad det är när hon själv och media har försökt förminska ett tag, bilden är kanske beskuren, film finns möjligtvis, vittnen kan berätta mer.

Hon tjänar troligen bäst på att vara helt ärlig, hoppas för hennes egen skull att hon har varit uppriktig. Jag tror dock inte att så är fallet.

hon har fått flertalet chanser men hon har förringat, hon har ljugit, och förnekat. hennes trovärdighet är noll...

sen dessutom, minister och verkar inte ha koll på att lgh innehavare alltid har ansvar. är man då på rätt plats?
Citera
2021-12-07, 05:38
Medlem
Valrörelsen för S riskerar att bli helt sabbad om I.K blir kvar. Vilka smutsargument ska S då kunna använda mot SD? I det här läget är det faktiskt det bästa för SD att I.K får sitta kvar.

Hon blir en tyst belastning för S även om det i sak inte är något riktigt allvarligt som har kunnat påvisas än. Jag betonar än.
Citera
2021-12-07, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Angående följande från Aftonbladet:
Stängde av Utima Thule
Hon säger att bilden förmodligen är tagen i någon form av festsammanhang. Men hon säger också att hon aldrig rört sig i några sammanhang som skulle vara kopplade till vit makt-miljön.

Det kan ha spelats Ultima Thule och den typen av musik i de sammanhangen, men i så fall har jag gått och stängt av den och sagt att det inte är okej. Ungdomar lyssnade på Ultima Thule på 90-talet, det var inget ovanligt, säger hon.
Läser man mellan raderna tycker jag detta ändå låter som något av ett erkännande att de där festerna var rätt sketchy. "kopplade till vit makt-miljön" låter som hon lägger ribban väldigt högt: kopplad till den miljön är man först om man verkligen hänger med VAM-are hela tiden. Plus, Ultima Thule må ha varit populära ett tag, men väl knappast så mainstream runt 2005? Dessutom även "den typen av musik": jag själv diggar ett antal sånger av Ultima Thule, men har fan alls ingen koll på andra som gjort "den typen av musik".

Och sen, igen, så låter det ju föga övertygande att hon umgicks i dessa miljöer där sådan musik spelades, men varje gång det skedde så gick hon och stängde av det och sa att "detta är inte ok".

men hon hade ju inget ansvar över vad som spelades. i deras hem. dit folket kom. att ha en ministter som inte verkar ha koll på att lgh innehavare alltid har ansvar är illa. visserligen har ju de övriga ministrarna inte mkt kunskap heller. nuclear mminster. hår frisör med 0 koll på ekonomi och hur många kraftverk det finns. yay

men att fortsätta neka och ljuga är ju värst. och försöka förringa. enn sån minister funkar inte. noll trovärdighet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in