2021-12-06, 21:39
Medlem
Och strandhäll kritiserar i skarpa ordalag svts intervjuer

Och så denna heilare. Magdalena har satt ihop en riktig facistregering.
Citera
2021-12-06, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
scoopet är lögnen i tv

Hon fick väl frågan av SVT om hon hade några "lik i garderoben"
Hon skrattade och sa att hon var tråkig och inte hade några.

Nu har en 17 år gammal bild dykt upp där hon var 16-17 år gammal...och NÄ ! inget lik i garderoben har överhuvudtaget hittats än. Kallar man DETTA för "lik i garderoben" är man dum i hela jävla huvudet...detta är PÅ SIN HÖJD något som kan kallas för pojkstreck (finns inget bättre ord).

Alla har för fan varit unga och ironiserat likt Basil i Fawlty Towers, gjort narr, varit ironisk eller tramsat eller vad fan som helst !

Är denna tråden bara för dem som haft sådana tråkiga ungdomsår att det räckte att vara rebell genom att hoppa över kvällsbönen på onsdagar ?

Ni får fan ge er, det här är patetiskt på riktigt. Jag är inte såsse, men man får ju ändå försvara andra sidan när nivån sjunker till Aftonbladetnivå.
Citera
2021-12-06, 21:41
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
ja jag vet inte hur känd. men av erfarenhet med fyllekort och mindre orter s¨talar det ju för att det finns mer. och en bild ger ju inte bara rök. kan mkt väl tänka mig det varit drag på de festerna.

med tanke på s syn på saker så gör de ju allt för rädda.

Ja vi vet ju inte
Hon kan ju vart hardcore i många år
Tror ej sådant hat försvinner alls
E väl många föredetta nazi skinhead som sen gått tillbaks till nazismen

Vi får ju hoppas hon ej dödat folk bara
Man blir ju orolig
Citera
2021-12-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Menar du att människor aldrig fått lämna sitt arbete pga tidigare dumheter? Rektor Hamid är en av dom, otaliga SD-medlemmar har fått lämna för tidigare ”synder”, Federley fick såklart lämna främst för sin partners tidigare brott osv..

Nej det behöver inte handla om ett exakt likadant fall.

Google is you friend.

Klart hon tyckte det var irrelevant med tanke på att ett sådant uttalande hade omöjliggjort hennes plats i regeringen?

Nu är hon ju medlem i S, partiet som gjort väldigt mycket för att straffa och förfölja oliktänkande oavsett vilken petitess det må ha gällt.. borde man då inte få skörda vad man sått?

så att federline fick avgå för vad hans partner gjort va fel? du jämför en hitlerhälsning med en som försökt tysta ner och försvara en peddo av värsta sorten. du har ju inte ett rätt i skallen
Citera
2021-12-06, 21:43
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions

Nu har en 17 år gammal bild dykt upp där hon var 16-17 år gammal...och NÄ ! inget lik i garderoben har överhuvudtaget hittats än. Kallar man DETTA för "lik i garderoben" är man dum i hela jävla huvudet...detta är PÅ SIN HÖJD något som kan kallas för pojkstreck (finns inget bättre ord).

Alla har för fan varit unga och ironiserat likt Basil i Fawlty Towers, gjort narr, varit ironisk eller tramsat eller vad fan som helst !

Är denna tråden bara för dem som haft sådana tråkiga ungdomsår att det räckte att vara rebell genom att hoppa över kvällsbönen på onsdagar ?

Ni får fan ge er, det här är patetiskt på riktigt. Jag är inte såsse, men man får ju ändå försvara andra sidan när nivån sjunker till Aftonbladetnivå.

Snackar du om
Skillnad på Heilat på skoj på en fest som ungdom och va känd för nazi-girl

Hon va alltså känd i trakten för åsikter å Heilandet

Va du oxå känd där du bodde som nazi ?
Citera
2021-12-06, 21:43
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
ja jag vet inte hur känd. men av erfarenhet med fyllekort och mindre orter s¨talar det ju för att det finns mer. och en bild ger ju inte bara rök. kan mkt väl tänka mig det varit drag på de festerna.

med tanke på s syn på saker så gör de ju allt för rädda.

Det lär det ha varit men det betyder inte ett skit vad någon gjorde som full 15åring på en fest.
Bilden kan ha varit ett skämt.
Citera
2021-12-06, 21:44
Medlem
Citat:

ja men hade detta nu varit en sd. så hade det skrikits oom avgång. men gör de inte själva.

sen av erfarenhet så är jag ganska säker på att finns det sånt kort med att så ok gå med på det lär det finnas fler och kke även film..

och iom detta nu har hon blivit farlig. för skulle nån nu sitta på fler kort lr film skulle de kunna dra nytta av det.
Citera
2021-12-06, 21:44
Medlem
okok1s avatar
Citat:

De tycker nog att det är kul/karma när deras cancel culture drabbar dem själva.
Citera
2021-12-06, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Snackar du om
Skillnad på Heilat på skoj på en fest som ungdom och va känd för nazi-girl

Hon va alltså känd i trakten för åsikter å Heilandet

Va du oxå känd där du bodde som nazi ?

Hahahaha, inte du en gång till.
Jag orkar inte mer !

men så mycket vet jag, det görs nog en rejäl bakgrundskontroll på ministrar innan de får ta plats. Det görs antagligen en noggrann intervju där de ombeds lägga korten på bordet med. Hade de ens skymtat något skumt vid horisonten hade de inte släppt fram henne.

Det du håller på med är att betrakta som FÖRTAL ! Du ska ha jävligt bra på fötterna om du ska anklaga andra.
Senast redigerad av Revolutions 2021-12-06 kl. 21:50.
Citera
2021-12-06, 21:45
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Den här dagen har varit surrealistisk. Elpris som börjar närma sig Teslas börsvärde och en rödbrun sosse som heilar. Och dessutom en KVINNLIG sådan.
Citera
2021-12-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ja vi vet ju inte
Hon kan ju vart hardcore i många år
Tror ej sådant hat försvinner alls
E väl många föredetta nazi skinhead som sen gått tillbaks till nazismen

Vi får ju hoppas hon ej dödat folk bara
Man blir ju orolig

jag ser inga som helst problem med avgång.

för hade det gällt sd så hade det skrikits om det. detsamma ska gälla s. enkelt
Citera
2021-12-06, 21:46
Medlem
Hitler-Ida.

Kanske inte lika naivt barnsligt söt som Emil i Lönnebergas lilla syster Ida....

Hitler-Idas sommarvisa, har Georg Riedel börjat fiffilura på texten ännu?
Senast redigerad av PooSausage 2021-12-06 kl. 22:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in