2021-12-07, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Så eftersom många inom S ägnat sig åt att paria-stämpla nationalister så bör högern göra samma sak?
Det är väl ingen från oppositionen som ens har kommenterat det här än.
Citera
2021-12-07, 01:24
Medlem
Sesuss avatar
[quote=Sprengasteinn|78228943]Underbart citat ur Expressens hyllningsartikel:
” – Jag känner till Pluton Svea men kan inte nämna nån låt på rak arm. ”
😂😂😂😂

---
RAK arm!
https://www.youtube.com/watch?v=lImxk4GyvuE
Citera
2021-12-07, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Den händelsen med SD var väl inte någon från riksdagen ens?

den va ju på lägre nivå en va ju ett satans liv i media.
finns inlägg här i tråd nånstans.

men principen densammma ändå. kräver man nåt av måste man göra samma sak själv. att bara redan låta eneroth sitta under en polisutredning är skrämmande
Citera
2021-12-07, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Så om hans musik har spelats i lägenheten så har hon gått fram och avbrutit det hela. Det är vad hon säger.

Det låter inte så vidare värst troligt faktiskt.

och ff gäller förmodligen. men surprice, samma kille än som spelar i samma band med samma musikinställning. så händer ff

så hennes jävla bs blir bara pinsammare och pinsammare
Citera
2021-12-07, 01:28
Medlem
Mindbusinesss avatar
Här har hon hjälp pojkvännen och bandet med musikvideo enligt undertexten…
”En hjältes väg”. Musik för en ung socialdemokratisk minister…

https://youtu.be/wZ58WxM8uog
Citera
2021-12-07, 01:28
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengasteinn
Underbart citat ur Expressens hyllningsartikel:
😂😂😂😂

https://www.expressen.se/nyheter/nya...anda-bakgrund/
Det var det mest insmickrande reportage jag någonsin läst. Om en SD-kvinna haft en liknande relation hade David Baas aldrig slutat skriva fördömande artiklar om det. Men reporten Anna Gullberg lever upp till gullet i ditt namn och skriver meningar som:
Citat:
Det är svårt att avgöra men kanske är flickan som sitter uppflugen på köksbänken 16 år. Inte ett barn men långt ifrån en klartänkt vuxen.

Vad gör hon? Det är inte helt lätt att avgöra, då den övre delen av handen är ur bild, men gesten påminner starkt om att heila.

Vilket fruktansvärt pinsamt reportage.
Citera
2021-12-07, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
den va ju på lägre nivå en va ju ett satans liv i media.
finns inlägg här i tråd nånstans.

men principen densammma ändå. kräver man nåt av måste man göra samma sak själv. att bara redan låta eneroth sitta under en polisutredning är skrämmande
Ja och här handlar det om regeringen. Vi får väl se vad de på Aftonbladet säger. Jag tror inte att oppositionen kommer att kräva hennes avgång, utan i såna fall är det den egna sidan som fäller henne.
Citera
2021-12-07, 01:29
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengasteinn
Underbart citat ur Expressens hyllningsartikel:
😂😂😂😂

Tar mig friheten att citera något utförligare. Jävlar vad hon slingrar sig:
– Jag känner till Pluton Svea men det är inget band jag lyssnar på eller trycker igång musik på. Det kan vara mycket möjligt att det har gjorts men jag har som sagt inte, nä.

Jag känner till Pluton Svea men kan inte nämna nån låt på rak arm. Det är inte något jag överhuvudtaget vill bli förknippad med.
Man märker hur hon hoppar från olika positioner, letandes efter den som ska verka mest trovärdig. Själv hade jag aldrig hört talas om bandet, och tänker att det stämmer för 90-95% av Sveriges befolkning? Men visst, att ha hört talas om det är ju annars inte något i sig fel. Nu har jag ju tex hört talas om det.
Citera
2021-12-07, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skottland
Karkianen har otvivelaktigt rört sig i nazistkretsar under tonåren och av den anledningen kan man inte utesluta att hon fortfarande skulle kunna vara påverkad av denna ideologi.

Detta är oförlåtligt i dagens liberala samhälle. Dags att avgå.

Länk till artikel:

https://nyheteridag.se/har-heilar-ci...it-makt-musik/

inte bara under tonåren. samma kille än som spelar i samma band med samma musikinställning. så händer ff
Citera
2021-12-07, 01:31
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Hade hon hyllat Che när hon var 15 hade det ej blivit något drev. Media tillämpar dubbla måttstockar.

Så är det.

Men Jag gör det inte.

Media är svaga för kommunism.
Jag känner journalister som mellan skål o vägg beklagar sig. Men ska man jobba som journalist så krävs det att man spela med.

Så nu återstår att se hur de ska hantera detta delikata problem med Ida. Svt har tydligen nämnt det. Så hon är öppet mål fritt byte.
Det finns inget så prestigfullt som för hyenaflocken som att avsätta en minister. Dock så är denna nyhet släppt av Nyheter idag o på så vis inte lika prestigefylld.

Har dock svårt att se att Ida kan klara sig. Skulle i så fall vara någon hållhake på Maggan av sexuell karaktär…
Citera
2021-12-07, 01:34
Medlem
Raubtier är inget nazistiskt band... Att hon höjer högerarmen som tonåring är inte mycket att orda om. Fast å andra sidan hade detta behandlats tyngre om det var en politiker från SD.

Att hennes pojkvän band har sydstatsflaggan i en replokal. Visst ses denna flagga som "rasistisk" idag men användes i officiella sammanhang i USA fram till nyligen. Kanske används den än på sina håll... Det är också debatterat i USA om den ska ses som rasistisk alls pga historia.

Men vilken koppling har den egentligen till henne som politiker?
Citera
2021-12-07, 01:34
Medlem
Intressant hur en sån här person lyckas bli minister i en regering vid så ung ålder och med denna bakgrunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in