2021-12-06, 23:31
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Hade hon varit SD:are hade hon fått packa ihop. Men som sosse slätas sånt här snabbt över och karriären fortsätter som inget hänt.
Citera
2021-12-06, 23:33
Medlem
CassandraCs avatar
kommer inte hända ett skit, hon spelar ju för sossarna så då är värdegrunden orubbad, heilandes eller inte
det är så det fungerar i regimen
Citera
2021-12-06, 23:34
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Det är inte främst dystopin utan stroferna om att likvidera folk, rensa ut på P3 och blodshämnd mot MTV som är problematiska.

---
Det finns inget problematiskt med jävla låttexter. Det är fiktion.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
nu är ju problemt för några veckor sen i tv. hon fick chans att ursäkta sig men fortsatte igen med nekande och inte minns. hon minns inte 2005. visst det kan jag köpa.
men att då kunna hänvisa till 90 - talet att nåt hänt för att kunna baktala sd rimmar då jävligt illa

Det är skillnad på en tjej som heilar på en fest och ett parti som bildades av nynazister. Med det sagt så har den här nya ministern något busigt i blicken Jag förmodar att hon är ett vilddjur i bingen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Wow, hon var alltså 15 år (och ej myndig) och gjorde kanske en skämt-Hitlerhälsning...., Nu går SDare och AFSarna bananas...., eller har vi vänsterblivna MPare i tråden..

Vem av hennes polare har sålt ut henne?

Detta är ju anledningen till att vi att aldrig kommer få se en SDare som minister, p g a alla brott och ungdomssynder. Klickbaitmedia frossar och längtar

Nu var vi här zoomer-take . Jag är född på nittiotalet, lyssnar på Einár och annan blattemusik.
Citera
2021-12-06, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CassandraC
kommer inte hända ett skit, hon spelar ju för sossarna så då är värdegrunden orubbad, heilandes eller inte
det är så det fungerar i regimen
Ska bli spännande att se om det blir så kanske offras hon så att Annika kan slinka under radarn?
Citera
2021-12-06, 23:35
Bannlyst
Då ska hen ut ur riksdagen! Ställ alla nassar till svars! Jag gjorde upp med min anfader, han var upptagen i sveriges nazistiska parti, Jag ställde han mot väggen!
Citera
2021-12-06, 23:36
Medlem
belfs avatar
Äsch, hon var 15 år, alla larvar sig och testar att vara gränsöverskridande i den åldern.
Trams.
Citera
2021-12-06, 23:36
Medlem
happilappis avatar
Rösta på sossarna för att rösta på människor med nazistsympatier.
Citera
2021-12-06, 23:37
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Som jag ser det, 3 möjligheter.

1. Hon tvingas avgå. S tar itu med nazismen, sånna åskådningar kan inte tolereras. Detta hade SD självfallet nyttjat som svar när S kastar glåpord i valårets kommande debatter.

2. Hon avgår självmant. Hon kommer vara bortglömd om några dagar men SD kommer göra oss påminda vid varje tillfälle som ges.

3. Hon avgår inte. S resonerar att flickebarnet inte är mycket äldre än 15 och därmed inte förstår nazismens fulla innebörd. Hon ska betraktas som en tonåring och Ida har partiets fulla stöd. En situation SD kan använda vid påhopp kommande debatter men inte lika självklar.

Summa: Obeskrivligt usel start för Andersson och S.

Oavsett politisk åskådning så är det ett fiasko i om Ida måste avgå. Vem vill stå till svars för sitt femtonåriga jag?

Medias hantering avgör nu saken. Blir intressant.
Citera
Medlem
kungenslillapigas avatar
Maggan sa att vi skulle bli överraskade av hennes tillsatta regering.
Det börjar bra - hon håller verkligen vad hon har lovat. Blir intressant att följa utvecklingen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Det är inte främst dystopin utan stroferna om att likvidera folk, rensa ut på P3 och blodshämnd mot MTV som är problematiska.

Gillar du ett korrumperat P3, MTV och ZTV? Skall texter inte uttrycka känsla? Skall blodshämnd istället heta "milt missnöje med gangsterrap i Sveriges Radio"?

Du verkar mer ogilla svenskar som känner frihetskänslor ärligt talat. Dessutom vet alla att landet blir sämre och våldsammare och nog är det bättre att uttrycka det i konst än "para, guzzar och vapen".

Jag tror att det är "vit makt" snart att läsa böcker, som skulle få svenskar att få en större begreppsvärld och kunna protestera mot orättvisor och korruption.

Strid för er mark, och för era familjer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in