2021-12-15, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakebeach
Ingen som vet något om den där covern på Pluton Svea? Låten ska heta "Sverige står i brand". Någon som vet vad bandet hette?

var har info om låtnamn kommit från?
Citera
2021-12-15, 10:14
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Hur många nazister tror du det finns i Sverige som liksom är allin på det? 74?

Det fel hon har gjort förutom att blivit kär i en idiot är att hon förnekar det och säger att hon inte analyserat hans grupps texter. Hon tyckte nog det var skittufft att sitta i Haparanda som femtonåring och heila utan att fatta ett skit men om man bor där och vill göra karriär så är det ett bra tips att bli sosse.
Det finns ju en del nazister faktiskt. Det kan man ju se här på Flashback!

Men vidhåller att det där kortet på en tonårig blivande minister är fullständigt ointressant.
Citera
2021-12-15, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
(S)ozzarnas hycklande dubbelmoral och olika måttstockar ÄCKLAR mig !
För nu skall det minsann relativiseras och slätas över...

FY F----N !

Ja. Det verkar ju vara de självasom springer omkring och är ett nazistiskt demkratihot. Tom Arnestad verkar ju heilat....
Citera
2021-12-15, 10:43
Medlem
Cambrias avatar
Så länge det inte påverkar uppdraget så gör det inget.
Ta till exempel Bevara Sverige Svenskt som bildade Sverigedemokraterna. Dom sköter sitt jobb trots de sammarbetar med utländska nazister.
Citera
2021-12-15, 11:53
Medlem
Lakebeachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
var har info om låtnamn kommit från?

Från den enda artikel som skrivit om låten. Det ska vara en cover på låten " nu drar SA ut" men med några textförändringar.

https://nyheteridag.se/sa-hyllade-civilministerns-sambo-adolf-hitler/
Citera
2021-12-15, 11:55
Medlem
Citat:
Från den enda artikel som skrivit om låten. Det ska vara en cover på låten " nu drar SA ut" men med några textförändringar.

ja det hade jag läst. men ingen vet ännu inte vilken låt.. :/
Citera
2021-12-15, 12:40
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Ja. Det verkar ju vara de självasom springer omkring och är ett nazistiskt demkratihot. Tom Arnestad verkar ju heilat....

Citat:

Sozzarnas julfest kan bli spännande, kommer de framföra låten där tillsammans med lite annan fin julmusik från bandet inför heilande sozzar, jag kan se bilden av Maggan med utsträckt arm...
Citera
2021-12-15, 13:08
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Sozzarnas julfest kan bli spännande, kommer de framföra låten där tillsammans med lite annan fin julmusik från bandet inför heilande sozzar, jag kan se bilden av Maggan med utsträckt arm...
Om sossarna mot förmodan skulle leva som dom lär så blir det nog inte några julfester men förmodligen är i alla fall topparna välinformerade om att den s.k. pandemin bara är en bluff för att ytterligare befästa makten.

Fan vad jag hatar att det inte går att bestämma år på den där jävla Yesflaskan. Enligt mig kom den tidigast runt 2008-2009 men det är dessvärre inte fakta.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2021-12-15 kl. 13:11.
Citera
2021-12-15, 16:12
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anusponten
Ursäkta, men om någon inte tycker likadant som dig så är dom vänsterpack? Har ingen aning om vad jag ska rösta på. Men inte blir det sd i alla fall. Bara en jävla massa outbildade rednecks med thaifruar som skriker Ut med alla utlänningar. Utom dom du kan knulla ( thai). Alla jag vet som skriker om sd är halv/hel idioter från byhålor.

---
Tack. Nu vet jag att jag skall rösta SD pga ditt ignoranta svar.
Citera
2021-12-15, 16:15
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anusponten
Ursäkta, men om någon inte tycker likadant som dig så är dom vänsterpack? Har ingen aning om vad jag ska rösta på. Men inte blir det sd i alla fall. Bara en jävla massa outbildade rednecks med thaifruar som skriker Ut med alla utlänningar. Utom dom du kan knulla ( thai). Alla jag vet som skriker om sd är halv/hel idioter från byhålor.

Hur många thaifruar har eldat bilar, knivrånat eller sprängt bostadshus?
Citera
2021-12-15, 20:30
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
ja det hade jag läst. men ingen vet ännu inte vilken låt.. :/

"Tillammans med en annan person skrev Lind en låt med egen text. Låten börjar med en hyllning till Adolf Hitler.

”Adolf visste vad han skulle göra med dessa as, han byggde rum och fyllde med gas”, lyder inledningen på låten som fått titeln ”Sverige står i brand”."
Citera
2021-12-15, 20:34
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
"Tillammans med en annan person skrev Lind en låt med egen text. Låten börjar med en hyllning till Adolf Hitler.

”Adolf visste vad han skulle göra med dessa as, han byggde rum och fyllde med gas”, lyder inledningen på låten som fått titeln ”Sverige står i brand”."

Var finns den låten egentligen? Känns mer och mer som en skröna. Molgam som sitter på den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in