2021-12-10, 20:05
Medlem
PK-befriads avatar
Har de frågat om hon tar avstånd från vita män eller om hon när en hemlig nazistkärlek för dessa?
Citera
2021-12-10, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Du har fel i att alla är släkt med varandra här uppe. Däremot förstår ju alla att ni där nere antingen är Iranier eller bögar, vilket är du?

Jag är både Iranier och bög, problem med det?
Citera
2021-12-10, 20:11
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Problemet är att jag bor i Haparanda och känner honom. Han är givetvis inte nazist någon annanstans än i Chang Fricks koreanska hjärna.

Citat:
Du har fel i att alla är släkt med varandra här uppe. Däremot förstår ju alla att ni där nere antingen är Iranier eller bögar, vilket är du?
Anar jag här dina rasistiska och homofoba åsikter? Och du har varit nära vän och har dina barn på samma förskola som HitlerIda och hennes vammande sambo? Hmm, det förklarar ju det mesta
Citera
2021-12-10, 20:18
Medlem
AdoElFitlrs avatar
Citat:
Jaha, det var väl det jag anade. En liten nazist. Både rasist och homofob. Brukar bli så efter ett par, tre generationer kusingifte. Titta bara på amerikas rednecks och deras dyiga genpooler och förkärlek för SYDSTATSFLAGGOR överallt (här i (S)verige kallar vi det kort och gott för Haparanda-andan.)
Senast redigerad av AdoElFitlr 2021-12-10 kl. 20:21.
Citera
2021-12-10, 20:19
Medlem
AdoElFitlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Anar jag här dina rasistiska och homofoba åsikter? Och du har varit nära vän och har dina barn på samma förskola som HitlerIda och hennes vammande sambo? Hmm, det förklarar ju det mesta
Jepp, hennet försöker bara skydda sina kompisar/kusiner/syskon (brukar vara allt på samma gång)
Citera
2021-12-10, 20:24
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdoElFitlr
Jepp, hennet försöker bara skydda sina kompisar/kusiner/syskon (brukar vara allt på samma gång)
Japp! Danmack verkar vara nära insyltad i HitlerIdas bakgrund enl. hen själv. Nån groda (läs avslöjande) kanske kommer ofrivilligt om hen får hålla på ett tag...
Citera
2021-12-10, 20:33
Medlem
AdoElFitlrs avatar
Citat:
Japp! Danmack verkar vara nära insyltad i HitlerIdas bakgrund enl. hen själv. Nån groda (läs avslöjande) kanske kommer ofrivilligt om hen får hålla på ett tag...
Ja, chansen är stor. Hittills har hen ju inte visat upp någon bländande kognitiv förmåga eller självbehärskning. Hen liknar mest en ilsken lämmel, men det kanske ligger i släkten (obs! jag fördömer ICKE några som helst sexuella variationer ÖHT. Jag är ju inte nazist som vissa andra.)
Citera
2021-12-10, 20:37
Medlem
buggenbus avatar
Citat:
Problemet är att jag bor i Haparanda och känner honom. Han är givetvis inte nazist någon annanstans än i Chang Fricks koreanska hjärna.
Utveckla:
A) Koreanska - hur är Chang Frick Korean?
B) På vilket sätt skulle det ha betydelse för sakfrågan, dvs. att han publicerat ett foto där I.H. heilar, är uppbackad av vittnen - och att I.H. konfronterad med detta ljuger om sin bakgrund.

Problemet för dig är att utanför Haparanda så är det inte den som har den snabbaste skotern som vinner, utan den som har de logiska argumenten. Och där står du hittills och stampar med att du känner tösen. Det enda det ger är att du kan uppfattas vara jävig.
Citera
2021-12-10, 20:41
Medlem
AdoElFitlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buggenbu
Utveckla:
A) Koreanska - hur är Chang Frick Korean?
Den gode Chang är väl jude-zigenare (eller zigenar-jude). Det är därför de norrländska nazisterna hatar honom. Antisemitism och anti-ziganism i ett slag.
Citera
2021-12-10, 20:44
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Frågan är hur man kan leva med en person som har så diametrala åsikter som när man sjunger vitmakt musik. Men han kanske inte gör det längre.

Det finns nog rätt många som lever ihop utan att ha samma syn på politik.
Citera
2021-12-10, 20:44
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdoElFitlr
Jaha, det var väl det jag anade. En liten nazist. Både rasist och homofob. Brukar bli så efter ett par, tre generationer kusingifte. Titta bara på amerikas rednecks och deras dyiga genpooler och förkärlek för SYDSTATSFLAGGOR överallt (här i (S)verige kallar vi det kort och gott för Haparanda-andan.)

Varför lägger du in negativa värderingar de i begreppen? Det kallas projicering.
Citera
2021-12-10, 20:45
Medlem
danmacks avatar
Citat:

Jag lägger inga värderingar i den faktan. Däremot gör du uppenbarligen det och försöker läsa in det hos mig. Det kallas projicering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in