Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-08, 16:10
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Fråga SSU i Malmö...

Har dom samarbetat med Hitler?
Citera
2021-12-08, 16:10
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jaha, och hur många gasades där då menar du?? Nu blev det off topic. Well jag tror att denna minister kommer att avgå inom kort. End of discussion.

Det räcker väl gott med att antinazister skickades dit, det visar var sossarna stod.

Citat:
Ursprungligen postat av babbeunge
Lägger du över det på hennes partner nu, jösses.
Fortfarande har hon ljugit så det står henne över öronen, vad är det du inte ser som alla andra ser?

Jag tycker hon är grym, hon borde heila framför talmannen också. Men det är inte där skon klämmer.

Det är alltid en vit mans fel även när kvinnan heilar.
Citera
2021-12-08, 16:11
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Säpo gör inga bakgrundskontroller på riksdagsmän och inte heller på regeringsledamöter. Det vore ett oerhört ingrepp i demokratin om Säpo skulle överpröva allmänna val och riksdagens och regeringens beslut.
Däremot sker bakgrundskontroller vid anställning av tjänstemän i regeringskansliet, departement och riksdagen.
Sen är det bara i de högre säkerhetsklasserna som sambo/makar kontrolleras mer än att man rutinmässigt inhämtar belastningsregister från polis och kriminalvård.

Gör dom alltså inte det? Man kan väl tycka att det bör göras så man inte får ministrar som gärna tar en muta eller två? Fan, tillomed jag har blivit bakgrundskollad där man även kollade min sambos ekonomi och det var för att få komma in i ett datacenter som var säkerhetsklassat liksom.
Citera
Medlem
elimes avatar
Det roligaste med allt det här är att människan går ut och förklarar att "jag har inga skelett i garderoben". Det kan man inte göra om man 1: kommer från Haparanda och 2: är tillsammans med en fullblodsnazist hahahaha
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Man kan ju också sluta ljuga som en psykopat, och berätta allting. Men sossar med swaztika-ögon brukar hålla ut så länge de kan:

"-Jag är snövit, inga lik i garderoben."

"-Jag har inga skulder, jag har två skulder, det var min sambos fel, jag hade betalningsanmärkningar 2013 men han hängde sig 2018."

"-Jag är emot ombildning till bostadsrätter, det var min man som skrev på och köpte ut vår lägenhet."

"-Det var Beglers fel."

Lite överdrivet ändå att citera flera andra politiker för att poängtera att personen som faktiskt är i fråga skulle ljuga som en psykopat, för att hon inte trodde sig ha några lik i garderoben.
Citera
2021-12-08, 16:12
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Det räcker väl gott med att antinazister skickades dit, det visar var sossarna stod.

Källa på det
Citera
2021-12-08, 16:13
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Källa på det

Har du verkligen missat Tage Erlanders koncentrationsläger?
Prova att googla i så fall innan du frågar efter källor, det är inte svårt att hitta.
Citera
2021-12-08, 16:14
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
lägg därtill lgh det ska ha hänt i. den hade hon tillgång till tidigast 2006. och vips 18 år och myndighets åldern

Nå, jag trodde det var pojkvännens lägenhet hon flyttade in i, och som han då kunnat haft tidigare ?
(Det är valigare att unga flickor, mer eller mindre "flyttar ihop" med gubbslem, men ofta står skrivna hos mor och far, än man tror...)
Citera
2021-12-08, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Utan kontext mer än ett anonymt vittne så kan ju den där bilden bortförklaras på många olika sätt. Hon kanske bara dansade och kameran råkade fånga när hon hade handen i luften.
Säkert "alternativ-media" som rotat fram detta,då de blivit "brackiga" som satan senaste tiden?
Citera
2021-12-08, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babbeunge
Lägger du över det på hennes partner nu, jösses.
Fortfarande har hon ljugit så det står henne över öronen, vad är det du inte ser som alla andra ser?

Jag tycker hon är grym, hon borde heila framför talmannen också. Men det är inte där skon klämmer.

Ja det är ju hennes partner som är medlem i ett högst tvivelaktigt band och det är hennes partners band som har en sydstatsflagga i sin replokal. Att inte kunna ange datum för det påstådda heilandet är ju inte att ljuga direkt. Det är bara SD'are som ser det du ser eftersom ni vill smutskasta sossarna.
Citera
2021-12-08, 16:16
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Har du verkligen missat Tage Erlanders koncentrationsläger?
Prova att googla i så fall innan du frågar efter källor, det är inte svårt att hitta.

KONCENRATIONSLÄGER ett laddat ord, jag ser framför mig högar av skelettliknande kroppar. Men vad hände egentligen?

Källa på att Tage Erlander lät gripa antinazister och sätta dem i läger tack.
Citera
2021-12-08, 16:17
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
trodde?? civilminister va sd ?? hmmmm s har ren regering. egna ministrar.

VAD fick dig att tro att hon va sd. va det just minister som gav dig den tanken.

grattis, du ligger med i toppen på dem som skulle fråntas rösträtt
Haha, jo jag har faktiskt skippat att rösta på eget bevåg. Jag läste bara lite snabbt och snappade inte upp att hon var civilminister. Trodde det var ett vanligt drev efter SD-politiker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in