2021-12-08, 01:00
Medlem
Sam.Boyds avatar
Det knakar i fogarna.

Maggan o hennes pajasregering är under press.

Hon väljer att behålla ytterligare en moraliskt belastande minister.
Först en som inte vill betala räkningarna för sina skönhetsbehandlingar o underhåll av badanläggingen. O påstår sig förföljd av högerextremister. Nu en som hailat nazism o diggat vit maktmusik för inte allt för långt bak i tiden.

Nu får vi hoppas att elen fortsätter levereras o återgå till normala priser.

Att det inte blir några spektakulära gängskjutningar eller sprängningar så fokus åter kommer på den gängbrottslighet Socialdemokraterna ”knäcka”.

Eller att någon illegal knäppgök får för sig att begå ett litet terrordåd till jul.

Samt att den nya mutationen av Covid inte drabbar alla som om de vore ”ovaxxade”. Tvingar folk till isolering o arbetslöshet.
Citera
2021-12-08, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Skulle behöva metadata på bilden, förmodligen tagen med en Nokia 3200.
bilden är tagen med blixt
Citera
2021-12-08, 01:05
Medlem
Sjuklövern har sedan lång tid tillbaka satt ribban för var acceptansen går för nazistiska åsikter och manifestationer dvs nolltolerans. Civilministern måste således avgå om någon trovärdighet ska bestå. Om inte Maggan ordnar detta kan hon inte själv åtnjuta något förtroende och bör själv avgå.

Undrar förresten om Ida tillhör "bästa tjejgänget"? Det skulle ju kunna vara en förklaring att hon inte har avgått ännu.
Senast redigerad av Herden1 2021-12-08 kl. 01:11.
Citera
2021-12-08, 01:06
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Haha ditt korkade kukhuvud, ditt jävla pajas "the principle of charity"? fan är du Incel eller? "oavsett" stavas det horunge. Fatta kukhuve. Hon heilade. Bam.

Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Så ingen poäng utöver anmärkning på ett stavfel vid halvett tiden. Starkt bidrag till tråden, verkligen.

Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Bra bidrag där! Ingen poäng, varför ens nämna klockan? Pajas

Vad förväntar du dig för svar på det första av dina 0.03 inlägg? Varför göra ett till.

Ja, hon kanske heilade. Kanske inte, jag sträcker ut högerarmen just nu, eller om det var för femton år sedan. Jag minns inte riktigt.

För en tonåring med damp som dig så är det säkert lätt att minnas vad som hänt på den där festen då du äntligen fick lämna källaren. Men så är det inte för alla andra.

Herrejävlar. Om det är sådana dumhuvuden som du som hatar S så mycket. Då kanske jag borde överge SD och rösta på S.
Citera
2021-12-08, 01:10
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Vad förväntar du dig för svar på det första av dina 0.03 inlägg? Varför göra ett till.

Ja, hon kanske heilade. Kanske inte, jag sträcker ut högerarmen just nu, eller om det var för femton år sedan. Jag minns inte riktigt.

För en tonåring med damp som dig så är det säkert lätt att minnas vad som hänt på den där festen då du äntligen fick lämna källaren. Men så är det inte för alla andra.

Herrejävlar. Om det är sådana dumhuvuden som du som hatar S så mycket. Då kanske jag borde överge SD och rösta på S.

Ja hon kanske skulle byta en taklampa, eller inte...
Citera
2021-12-08, 01:10
Medlem
Idas nazistiska förflutna har hunnit ikapp henne.
Citera
2021-12-08, 01:12
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
"Jag kan inte minnas att jag har gjort en sådan gest, och om jag har gjort det så har jag definitivt gjort det i syfte att ironisera eller förlöjliga, säger Karkiainen"

Eehm.. Okej?
Citera
2021-12-08, 01:22
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Jösses, när sossar avslöjas med att hylla Hitler så är det de som kritiserar detta som är högerextrema, hahaha de är desperata!
Civilministern: Högerextremistiskt drev för att skada förtroendet

https://sverigesradio.se/artikel/civ...da-fortroendet
"Högerextremistiskt drev". Störtlöjligt.

Det är väl ändå den där Chang Frick som drevar. Och han är ju jude.

Att en jude drevar mot en nazist är inte ett "högerextremt" drev.

Det är fan motsatsen till ett "högerextremt drev".
Citera
2021-12-08, 01:22
Medlem
Citat:

Hon kanske bara drog det gamla skämtet.....

Vet du hur högt hitlers hundar kunde hoppa?
Citera
2021-12-08, 01:24
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
"Högerextremistiskt drev". Störtlöjligt.

Det är väl ändå den där Chang Frick som drevar. Och han är ju jude.

Att en jude drevar mot en nazist är inte ett "högerextremt" drev.

Det är fan motsatsen till ett "högerextremt drev".

Hon hatar Judar så självklart attackerar hon Chang.
Citera
2021-12-08, 01:25
Medlem
Blundettos avatar
Citat:

Tveksamt att man ska byta ut en taklampa om man sitter på en diskbänk.

Men faktum kvarstår att det inte per automatik är en Hitlerhälsning för att man stäcker upp högerarmen i skyn. De flesta seriösa elever som är högerhänta gör det fortfarande då läraren ställer en fråga som eleven vill svara på. En tonårstjej som sitter på en diskbänk kan sträcka på sig för att visa sina former för att imponera sexuellt.

Men det kan säkert ha varit en Hitlerhälsning. Det är till och med troligt då SSU inte har en imponerande historia då det kommer till antisemitism. Men minns du varför du gjorde ditten eller datten för femton år sedan då du ser en bild på ditten och datten då du var femton/sjutton år?
Citera
2021-12-08, 01:37
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Tveksamt att man ska byta ut en taklampa om man sitter på en diskbänk.

Men faktum kvarstår att det inte per automatik är en Hitlerhälsning för att man stäcker upp högerarmen i skyn. De flesta seriösa elever som är högerhänta gör det fortfarande då läraren ställer en fråga som eleven vill svara på. En tonårstjej som sitter på en diskbänk kan sträcka på sig för att visa sina former för att imponera sexuellt.
?

Exakt så kan det vara, hon kan också bara ha vinkat med armen, som den f.d. partiledaren Vera Oredsson gjorde och som frikändes av hovrätten.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/da...hitlerhalsning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in