2021-12-07, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Sydstatsflaggan är dock en påminnelse om en fruktansvärd tid. Att ha den hängandes på väggen är provocerande. Varför har man just den flaggan på väggen tror du?

personligen tycker jag den är snygg. sen funkar den bra till raggarkulturen
Citera
2021-12-07, 16:50
Medlem
Jofs avatar
Säga vad man vill men lilla Ida har inspirerat oss till spirituella inlägg i a f. Heil Ida.
Vad har vi på hennes gamla fästman? Är dom ihop fortfarande. Smygheilar dom tillsammans vid diskbänken i kylan i Haparanda - än i dag?

Och hur många smånassar gör denna karriär? Går från metalmusik till civilminister med pengapung på miljarder? Respekt!
Citera
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
Var det inte till Spanien? Nåväl, jag såg att det var ett KLM-plan i alla fall så du kan ha rätt. Oavsett skulle han ju åka hem igen inom 1-2 dagar så det är ingen långresa precis.

Du har rätt, jag får pudla. Han mellanlandade bara i Amsterdam den rackaren.

https://twitter.com/ChangFrick/statu...34698027589647
Citera
Medlem
gofigurs avatar
Mycket fokus i media på att det hände länge sedan.
Saken är att Ida ljuger idag.
Precis som Strandhäll ljög nån dag sedan.

Ida hörde ingen nasse musik på festerna. Bara de andra hörde.

Mattias spelar ännu idag. Med rasse flagga i lokalen. Men Ida lyssnar nog inte på det...
Citera
2021-12-07, 16:51
Medlem
Duvlorts avatar
Verkar som om Maggan har oordning i leden, snart dax för hennes "Långa knivarnas natt".
Citera
2021-12-07, 16:52
Medlem
Äsch hon va 15...vem fan har inte fylle hailat på en balkong (eller köksbänk) lixom
Citera
2021-12-07, 16:52
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Civilministern, Ida Karkiainen, gör Hitlerhälsning och fastnar på bild.

https://nyheteridag.se/har-heilar-ci...it-makt-musik/

Bör hon avgå?

När vi äntligen fick uppleva en snygg socialdemokrat så visade det sig att hon även har nazism i blodet.
Precis vad denna regering behöver.
Citera
2021-12-07, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
med tanke på försök till förnekelsen och lama ursäkter och lögner talar väk mkt fö hon inte va sosse. för i detta fallet lutar jag åt att lita på det som skrivits för hon själv har noll trovärdighet på eget fall
Är det någon substans i det som skrivits, visst
kan hon heilat ,bara som ett dåligt skämt.
Men ingen sosse har väl Pluton Svea i skivsamlingen
Citera
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
chang om avslöjandet

https://www.youtube.com/watch?v=mxmnPUns734

---
Chang e kung.
"Jag är helt snö-vit" låter lite vit-makt eller ??? Hahaha

Snö Vita Hitler Ida
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg
Oavsett hur dessa människor ställer sig till den flaggan så kan inte Sverige ha en minister (som lyder under finansdepartamentet vad jag förstår) som riskerar att behöva träffa amerikanska statsråd, diplomater och diverse företrädare för näringsliv och civilt samhälle, samtidigt som hon har en vital långtidsrelation med en man som i sitt arbete pyntar med sydstatsflaggan. Oavsett vilka privata åsikter vi har om flaggan. På mellanstatsnivå går inte sådan pajaseri.
Jo, det går jättebra har Haggan just meddelat. Det ryms inom statsministerns förtroende för sina statsråd. Vi har fått kvitto på att om man sammanbor med någon som pyntar sitt jobb med rasistiska symboler så är det inget hinder för att bli minister i Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
Äsch hon va 15...vem fan har inte fylle hailat på en balkong (eller köksbänk) lixom

Prince Harry kom ju undan med sin hitler outfit för många år sedan och e nu gift med en svart amerika
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Säga vad man vill men lilla Ida har inspirerat oss till spirituella inlägg i a f. Heil Ida.
Vad har vi på hennes gamla fästman? Är dom ihop fortfarande. Smygheilar dom tillsammans vid diskbänken i kylan i Haparanda - än i dag?

Och hur många smånassar gör denna karriär? Går från metalmusik till civilminister med pengapung på miljarder? Respekt!
Hon är fortfarande tillsammans med Mattias Lind från den tiden. Bor i Haparanda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in