I slutet av oktober, gjorde jag misstaget att skaffa prenumeration på någon hemsida. Jag trodde att det skulle bara gälla i en månad, vilket de också sa på mitt konto på den hemsidan. Men till min förvåning debiterade de mig i slutet av november och nu oroar jag mig att dem varje månad kommer fortsätta göra det. Jag valde att inte spara mina uppgifter hos dem och använde mail från den här hemsidan
https://www.fakemail.net/. Jag skrev mitt kortnummer, utgångsdatum och numret på baksidan av kortet när jag betalde för första gången.
Men nu kan man inte använda kontot man skapade där från början på den hemsidan, utan man måste nu använda ett Google-konto. Så nu är det som att jag aldrig varit skaffat prenumeration. Jag hittar inte heller något telefonnummer eller E-mail adress på hemsidan.
Kan jag stänga av en prenumeration med att spärra kontot eller kommer jag hamna i knipa för det? Jag vill inte få skulder eller bli dragen till rätta för det här. Om jag nu ska spärra kontot ska vara ärlig till varför jag vill spärra det eller ska jag bara säga att kortet är trasigt?