Citat:
känner om man ska köra ”enbart diskussioner ”Kan ju också Humor forumet läggas ner. det är ju ingen ” feedback för ståuppkomiker” forum direkt.
även tripp rapporter kan ju då läggas ner.
samt laidback
eller varför inte länk trådar ?
tycker flashback är en plattform för att dela med sig av sina tankar och idéer. så då antingen så ska inga forum (på flashback )som inte är rena diskussionsforum få existera eller så ska alla ( även de med ”kreativt skrivande” ) få existera
min tanke iallafall.
som sagt deltog ”aktivt ” i egna texter . visst är ingen mästare på att skriva men skrev mest för skoj skull. visst kul att få lite feedback då och då men det var ju inte direkt syftet med att skriva där för mig iallafall.
även tripp rapporter kan ju då läggas ner.
samt laidback
eller varför inte länk trådar ?
tycker flashback är en plattform för att dela med sig av sina tankar och idéer. så då antingen så ska inga forum (på flashback )som inte är rena diskussionsforum få existera eller så ska alla ( även de med ”kreativt skrivande” ) få existera
min tanke iallafall.
som sagt deltog ”aktivt ” i egna texter . visst är ingen mästare på att skriva men skrev mest för skoj skull. visst kul att få lite feedback då och då men det var ju inte direkt syftet med att skriva där för mig iallafall.
Jag vill bara säga att jag håller med dig.
Vilket kanske kan tyckas konstigt, med tanke på att det är mitt beslut att forumet "Egna texter" arkiverades.
Det finns som du skriver flera exempel på när trådarna inte enbart är en diskussion.
Forumet (FB) Egen musik: feedback som ligger i "Musk" är väl ett bra exempel på detta. Men samma forum skiljer sig också på ett flertal sätt, och dessa skillnader talar både för och emot ett forum som "Egna texter".
När jag arkiverade "Egna texter" för andra gången, så ansåg att det aktuella forumet krockade med forumets fokus. Att diskutera. Men jag håller med om att Flashback är så mycket mer än så. Om det inte varit för "Egna texter" så hade vi exempelvis inte haft trådar som (FB) Smålandsposten: Marcus burleska tankar har blivit en bok (2009-09-19)
Om de som skapar inte haft möjlighet att dela med sig av sina verk och sitt arbete, så hade Avicii aldrig startat trådar som (FB) Feedback sökes =) och (FB) Newb fråga
på Flashback. De kanske inte ansågs viktiga vid den aktuella tidpunkten. Men i ett större perspektiv så finns det så mycket mer än bara själva diskussionen som kan vara av värde.Jag anser att det fortfarande finns ett problem med "Egna texter". Men anser också att det finns ett problem med att plocka bort samma forum.
admin
Jag funderar över det du skrivit, det som jag fetat; menar du att problemet är just detta att det inte finns en diskussion om hur man skriver?