2006-06-15, 09:05
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Gråzon? Alltså - om någon har en längre utredning, eller listar lite egna argument - så är det väl inte fel att man slutar sitt inlägg med att konstatera att de som håller med bör rösta på ett visst parti.

Men, är inlägget i sin helhet bestående av slagord hittade på partiets hemsida, utan någon koppling till andra inlägg och avslutas med en "eldande" uppmaning till alla att rösta på partiet, så är det i mina ögon ganska tydligt att det inte var tänkt att föra diskussionen framåt.
Jag förstår vad du menar, men jag är säker på att problem kommer uppstå. Hur många egna argument måste man skriva? Hur många egna rader måste man skriva?

Jag tycker det säger betydligt MER om man tittar på hur personen agerar generellt, än att bedöma ett inlägg som innehåller slagord.

Ser man att personen ifråga pressar ur sig ett gäng dylika inlägg, ja då är det ju enkelt att se vad personen sysslar med. Om personen bara skriver 1-2 inlägg med slagord så känns det fånigt att ingripa.
Citera
2006-06-15, 18:43
Bannlyst
Klart att man inte skall vara off topic.. Men jag tycker inte att trådarna är så "farliga" som ruskigBuss påstår.. Iofs har han nog läst mycket mer än mig, men det är ingenting jag retar upp mig på isådanafall... Och dessutom är det väl bara en mening eller tre, dessutom kan du låta bli att läsa mentalhandikappade inlägg, bara att sluta läsa dem, märker jag att en längre text är tårkig så slutar jag helt enkelt
Citera
2006-09-17, 23:04
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Grattis, då känner du dej inte så ensam då?

Om du - av vilka skäl du än må ha - inte tror att detta kan bli ett problem, så får det stå för dej.

Jag skall med glädje gnugga ditt ansikte i detta närmare valet.

Hur gick det nu med domedagsprofetiorna? Jag tyckte inte det var så farligt jag.
Citera
2006-09-18, 00:29
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Hur gick det nu med domedagsprofetiorna? Jag tyckte inte det var så farligt jag.

Nej, jag måste erkänna att - förutom en hel del "... därför måste man rösta på ..." - i en del trådar, så har det varit betydligt mindre dumpropaganda än vad jag befarade.

Om nu inte Inrikesmodsen varit väldigt flitiga med radergummit.
Citera
2006-09-18, 00:40
Medlem
-Q-s avatar
Håller med RB lite, tycker det ska vara tillåtet i 'Politik' men inte i de andra forumen, det är sjukt drygt...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in