Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Hehe, jag klappar vem jag vill på huvet, oavsett som mod eller inte.
Jag har inte agerat som mod i den här tråden och ska därför inte heller bli bemött som det, men det visste du väl redan?
Och som jag TRODDE så var dina exempel enbart med folk pro SD. Dessutom var dom mer än kassa.
Användaren Patrioten75 har fått 4 tillsägelser för sina inlägg + en varning och användaren Fenster (som du naturligtvis tog upp enbart för att det skulle bli så enfaldigt annars) har skrapat ihop 25 inlägg varvid han namnär SD i ett (1). Tillräckligt för en Bann där tycker du?
Kan du inte nöja dej med att du stör dej på Patrioten75?
Nå, jag brukar med lätt överseende se när nyblivna mods måste visa sej på styva linan och gå in i Flashback-forumet och förklara hur saker ligger till.
Sedan säger du att du inte agerade som mod här, varpå du genast stoltserar med information som endast en mod kan veta. Och information som det faktiskt är tveksamt att du ens får delge i en publik tråd. Varningen är publik, inte tillsägelserna.
Patrioten75 borde ha tjänat ihop till en bann, ja. Och ett motsvarande pucko från Socialdemokraterna har bannats för detta.
Jag tog de som jag närmast såg och orkade söka fram. Vet inte om du hängt med den senaste tiden, men sökfunktionen är en smula handikappad - och min mage tål inte att bläddra igenom för många idiottrådar på raken.
Jag TROR dock att jag kunde plocka fram betydligt flera inlägg och jag ägnade mer tid åt detta. Eftersom du - enligt dig själv - inte hänger i politikforumen - hur kan du ens aspirera på att ha en åsikt om detta?
Om erfarna användare genom just sin erfarenhet kan varna för kommande problem så anser jag att detta är något som mods och admins skall vara förbannat glada för, i stället för att försöka släta över och lugna ner.
Jag kräver inget, jag varnar för något jag tror kommer att bli ett problem.
Har någon något att tillägga till frågan, så är det väldigt bra att skriva det.
Vet man inte ett skit, så skall man ha vett att hålla käften.
Så TROR jag.