Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoprofeten
Där har du problemet. Du vet inte ens vad en biologisk kvinna är. Fast det är inte ditt fel, du blivit hjärntvättad sedan grundskolan.
Ja - alltså det är nog två generationer av svenskar förlorade till det här vansinnet nu.
Min generation blev indoktrinerad med fredsrörelsen och lite sosseri - bägge blev senare omoderna och vi avprogrammerade oss själva.
Men indoktrinationen idag är ju så extrem! Jag gick just förbi en skola som var upplyst i vintermörkret - Ett rum som jag passerade var nedlusat med Pride-flaggor. Det är ju inte ens Pride-vecka nu! Indoktrinationen börjar på lekis och fortsätter sen i 12 år. Jag tror inte att någon människa kan undgå att köpa budskapet när det börjar så tidigt och är så effektivt.
Det påminner mig om vänner som vuxit upp i Sovjetunionen och säger att de har någon slags inbyggd kärlek till Lenin som bara inte går att släppa - trots att de nu känner till en hel del negativa saker om honom och revolutionen. De kan ofta och gärna citera honom (en del av hans citat är faktiskt bra). De förstår att de utsatts för propaganda - men de kan ändå inte ändra sig. Propagandan om HBTQ och genus bara eskalerar i Sverige. Man tror hela tiden "nu kan det väl ändå inte bli värre". Men så blir det ändå så! En skolminister som är transa. Trumfa det!
Undrar vad Gustav Vasa skulle säga?