Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-11-29, 21:54
Medlem
kaiross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Jag går typ en mil om dagen och har 200 gymdagar detta året. Något annat är fel. Tycker väl inte att jag äter jättemocyket.
Skit i träningen om det är viktnedgång du är ute efter. Det finns en uppsjö av gubbmagar med tonvis av muskler bakom. Det är förvisso bra att röra på sig - du kan få bättre hållning och du kanske får in någon slags rutin som hjälper motivation osv. Men det är bara mer energi ut än in som hjälper mot bukfetman. Jag körde yoghurtlunch i tre månader (istället för dagens på den lokala syltan), samt tog bort onyttigheterna i veckorna. That's it, tio kilo lättare.
Citera
2021-11-29, 22:16
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kairos
Skit i träningen om det är viktnedgång du är ute efter. Det finns en uppsjö av gubbmagar med tonvis av muskler bakom. Det är förvisso bra att röra på sig - du kan få bättre hållning och du kanske får in någon slags rutin som hjälper motivation osv. Men det är bara mer energi ut än in som hjälper mot bukfetman. Jag körde yoghurtlunch i tre månader (istället för dagens på den lokala syltan), samt tog bort onyttigheterna i veckorna. That's it, tio kilo lättare.
Rädd för att du har rätt. Har ätit för mycket..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in