2021-11-27, 17:52
Medlem
Vilka julklappar ska vi smygtalibaner köpa till frugan?

Jag älskar min hustru så jag tänkte slå på stort i år.
Det får bli en Taliban DeLuxe Combo som julklapp med andra ord!

I denna julklapp ingår:

- En helsvart burka för all utomhusaktivitet och givetvis när det kommer män på besök.

- En röstförvrängare där alla kvinnliga toner omvandlas och blir påtagligt manliga.

- En bröstoperation. Lika bra att ta bort rubbet. Eventuella nytillskott kan gott bli flaskbebisar och i sängen kan hon gott använda de medföljande löspattarna.

- En kvinnlig eskort som ständigt följer med vart frugan än går.

- Ett elstötande hundhalsband. Behöver jag ens förklara varför?

- En blickavläsande platta som halssmycke. Om alltför många män tittar för lång tid detoneras en bomb så att de moralbrytande skyldiga blir lemlästade.

- En sprayburk med frätande syra. Till mig själv då givetvis. Väldigt bra i att ha om man behöver statuera ett exempel.

Fyll gärna på med era egna favvisar.

Allt gott!

Kramisar,
Smygtalibanen.
Citera
2021-11-27, 17:54
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Vilka julklappar ska vi smygtalibaner köpa till frugan?

Jag älskar min hustru så jag tänkte slå på stort i år.
Det får bli en Taliban DeLuxe Combo som julklapp med andra ord!

I denna julklapp ingår:

- En helsvart burka för all utomhusaktivitet och givetvis när det kommer män på besök.

- En röstförvrängare där alla kvinnliga toner omvandlas och blir påtagligt manliga.

- En bröstoperation. Lika bra att ta bort rubbet. Eventuella nytillskott kan gott bli flaskbebisar och i sängen kan hon gott använda de medföljande löspattarna.

- En kvinnlig eskort som ständigt följer med vart frugan än går.

- Ett elstötande hundhalsband. Behöver jag ens förklara varför?

- En blickavläsande platta som halssmycke. Om alltför många män tittar för lång tid detoneras en bomb så att de moralbrytande skyldiga blir lemlästade.

- En sprayburk med frätande syra. Till mig själv då givetvis. Väldigt bra i att ha om man behöver statuera ett exempel.

Fyll gärna på med era egna favvisar.

Allt gott!

Kramisar,
Smygtalibanen.

Alla talibaner är bögar. Häng dom i julgranen. Pynt som pynt.

Mike Obama
Citera
2021-11-28, 02:54
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Tycker det verkar bra i Afghanistan, män behöver inte klippa eller raka sig och knappast att de behöver duscha heller. Och fruntimmerna vet sin plats i köket eller i sängkammaren. Kul att det är mest feminister som är de största muslimkramarna.

Sedan då en julklapp för att följa topic, så varför inte en självmordsväst eller en sexig burka?
Citera
2021-11-28, 06:59
Bannlyst
Vad varje trogen Muhammadan vill ha är en Ak 47 och självmords bombälte i Julklapp. Nu är Muhammed Anti krist, så dom fira inte den gode profeten Jesus födelse utan fira satans och odjuret son Profeten Muhammed , därav börja tidräkning 600 år försent.
Citera
2021-11-28, 07:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Tycker det verkar bra i Afghanistan, män behöver inte klippa eller raka sig och knappast att de behöver duscha heller. Och fruntimmerna vet sin plats i köket eller i sängkammaren. Kul att det är mest feminister som är de största muslimkramarna.

Sedan då en julklapp för att följa topic, så varför inte en självmordsväst eller en sexig burka?

Sexigburka? Finns något mer sexigare gå runt och se ut som vandrade enmanstält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in