2021-11-27, 21:16
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Zalando till exempe.. Jag ser massa negrer som flyger förbi i snabb hastighet. Vet inte om det är reklam för bilar, negrer eller smink?

Det är reklam för det mångkulturella paradiset!
Citera
2021-11-27, 21:25
Medlem
Har en liten reklamgrej pågång men känslan är att jag är för vit för att klara konkurrensen. men det behöver ju inte stämma alls. Varför tänker man så .
Citera
2021-11-27, 21:32
Medlem
Det handlar om att vänja vita svenskar att färgade är en naturlig del av det svenska folkslaget!
Citera
2021-11-27, 22:06
Medlem
Borasare1980s avatar
Reklamen i sig kan ju ses som rasistisk mot färgade människor eftersom reklammakarna anser sig ha störst chans att lura på dessa människor sina kassa produkter.
Citera
2021-11-27, 22:22
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Direktiv av den judiska makteliten. Hur går det till? "Ha med svarta i reklamen or else"?

Som jag sa innan så vet företagen mycket väl vilka reklamkampanjer som lyckas och vilka som inte gör det. Hela idén med att ha ett företag är att tjäna pengar, att åsidosätta det för att sprida kulturmarxism förefaller föga troligt. Det får du belägga.

De kommer med erbjudanden som företag inte kan tacka nej till.

Som sagt, om du sitter på oändligt med resurser så kan du muta de flesta företag. De som tackar nej blir motarbetade tills de tackar ja.

Titta på videon som jag länkande.
Citera
2021-11-27, 22:28
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
I USA som är ett mångkulturellt samhälle. Där ser man inte indianer eller asiater i deras medianär de ska leka mångkulturella, då ska dom plocka fram en neger, vad beror det på?

Jag vill att USA ska vara vitt, och att slavättlingarna flyttar hem till sitt hemland afrika.

Visst. Och indianerna vill att de vita flyttar till sina hemländer i Europa.
För övrigt är inte Afrika ett land.
Citera
2021-11-27, 22:31
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Behövs inte, det ligger liksom i kulturen - bekant med några dylika reklamare, klona Percy Nilegård med Jonna Sima, så fattar du hur det låter runt GT:a på något hippt söderhak.

Som jag sagt flera gånger, om reklamen funkar så används den, annars inte. Inget företag skulle använda reklam som sänker deras försäljning, oavsett vilka påtryckningar "den judiska makteliten" än gör.
Citera
2021-11-27, 22:34
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
De kommer med erbjudanden som företag inte kan tacka nej till.

Som sagt, om du sitter på oändligt med resurser så kan du muta de flesta företag. De som tackar nej blir motarbetade tills de tackar ja.

Titta på videon som jag länkande.

Nu har jag inte riktigt tid för att kolla på en två timmar lång film. Kan du inte bara ge ett par exempel på
vilka erbjudanden ett företag inte kan tacka nej till? Och på vilket sätt de blir motarbetade och av vem?
Citera
2021-11-27, 22:36
Bannlyst
Citat:
Visst. Och indianerna vill att de vita flyttar till sina hemländer i Europa.
För övrigt är inte Afrika ett land.

Du undviker frågan. Jag tar emot svenskättlingar/vikingar om dom körs ut och USA kör på ditt spår.

Men svar på din fråga, dom ska flytta hem tiil Nigeria och Elfenbenskusten. Och till Saudi-arabien. Världens största slavhandlare.

Indianerna, tror jag föredrar Européer framför slavar ifrån afrika. Varför syns inte dom i media i USA?
Senast redigerad av vackrahav100 2021-11-27 kl. 22:39.
Citera
2021-11-27, 23:36
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Nu har jag inte riktigt tid för att kolla på en två timmar lång film. Kan du inte bara ge ett par exempel på
vilka erbjudanden ett företag inte kan tacka nej till?

Löften om att ge företagen en rejäl summa pengar, så klart. De företag som tackar nej blir motarbetade genom att bli utfrysta. De blir utpekade som "rasister" och ingen vågar i och med det samarbeta med dem av rädsla för repressalier.

Citat:
Och på vilket sätt de blir motarbetade och av vem?

Judiska lobbygrupper. Till och med Obama tröttnade på den judiska makteliten under sin tid som president. Judiska lobbygrupper styrde allt och alla.

https://nordfront.se/barack-obama-kr...a-memoarer.smr
Citera
2021-11-28, 03:39
Bannlyst
Ja jättekul flasback att ni sätter en reklam för det vi hatar i den här tråden, är ni köpta cucks eller. Patetiskt. Vansinnet är överallt.
Citera
2021-11-28, 03:53
Medlem
Vissa saker att tänka på när det gäller reklam.

Som att väcka uppmärksamhet, genom att chockera eller göra,för att man vet att människor reagerar på blandpar, detta gäller både män som kvinnor, vita som svarta.

annat är att visa värdegrund, som att man är inkluderande, Liberalt och moder,

sen har vi målgrupp, kvinnor är alltid varit den stora målgruppen, då kvinnor handlar mer och är mer påverkad av samhällesnormer, den senaste tiden med den stora invandringen som har de nya medborgare blivit intressanta för företag att sälja sin produkter och tjänster, precis som svenska partier försöker få "invandra rösten"

men frågan är, är det en förlust att göra så här, är svenskar mindre benägna att handla om reklamen är av icke Européer. Det verkar ej så, men istället får de som kallad WOKEBACKLASH, då WOKE reklam får massa gratis uppmärksamhet av kritiker som inte gillar reklamen på sociala media
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in