Citat:
Ursprungligen postat av
solstrålar
Om jag går ner på stan ser jag kanske 1 eller två negrer på en dag. Har en kompis. Men varenda film, varenda serie, varenda spel, varenda reklam, varenda affish, varenda Netflix, varenda tablå, varenda marknadsgrej ska ha negrer i sig. i Sverige. Också lagt märke till att det är just negrer, och väldigt få asiater eller typ ens indier. Negrer, negrer, negrer. Varför?
Hur kommer det sig att ca 50% av alla jag ser i media är negrer när jag nästan aldrig ser en neger på riktigt? Vilken verklighet är det media speglar egentligen? När man växte upp speglade media iaf ungefär verkligheten man levde i. Vad speglar media nu, med alla dessa negrer? Somalia?
För det är godhetsvänsterknarkarna i innerstan som jobbar med marknadsföring som har fått för sig att det ska vara så.
sjukt är det.
alltid svart framgångsrik man och vit kvinna.
Eller svart pojke eller tjej i varenda reklam. Även på svenskens familjemöte i reklamen så är det tydligen svarta.
Aldrig sett det i verkligheten dock.
Eller jo 1 gång såg jag en vit kille och en svart man prata vilket var ovanligt vänta på spårvagnen tillsammans i oslo.
Min kompis som inte hade biljett den gången (från asien) sa åt mig att vänta ett tag när spårvagnen kom.Fattade ingenting.
de var tydligen civilkontrollanter för det är aldrig normalt att en norrman och en afrikan pratar på det sättet.