Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2021-12-08, 19:38
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Helt klart tungt lastad lastbil iom att han hade en borr-rigg på växlar flaket, dock hört ryktes vägar att chauffören är känd för att köra hetsigt. Troligast lite stories på sin Insta, snap u name it medans han kör sin bil... Rätt vanligt av yrkes chaffisar att lägga ut skit när dom kör.

Skulle säga att föraren av lastbilen är vållande, men icke pga halka. Snarare oaktsamhet som är orsaken. Fredags groggen hägrade och högertummen på telefon är min teori. Finns en tråd på Truckers paradise på Fejjan där han målas upp som en rejsputte..
Aj fan, det var illa!
Då är det lättare att det går åt helvete.

Jag hoppas att de i bussen blir återställda.
Citera
2021-12-21, 17:03
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Aj fan, det var illa!
Då är det lättare att det går åt helvete.

Jag hoppas att de i bussen blir återställda.

Kommer tyvärr aldrig bli helt återställd.
Men tack för din omtanke.

Kommer inte svara på vad för skador jag ådragit mig, då jag kommer avslöja min identitet annars.

Mitt liv hängde på en skör tråd kvällen och natten till lördagen. Jag fick så mycket smärtstillande och lugnande för att jag inte skulle röra mig och förvärra skadorna innan operationer och röntgen hade skett.
Det var det värsta 1,5 dygnen i mitt liv.

Vet att det är minst en till som blev väldigt skadad och fick åka akut upp till Umeå, vilket jag också var nära på att få göra på lördagen, om jag inte kvicknat till på lördagskvällen.
Jag tänker på den personen varje dag och jag önskar aldrig att någon, inte ens min värsta fiende, ska få gå igenom det jag och vi gått igenom.
Nu är det en lång tid för rehabilitering framför oss, både psykiskt och fysiskt.
Tack för att ni läste.
Citera
2021-12-21, 17:34
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misshawkeyes
Kommer tyvärr aldrig bli helt återställd.
Men tack för din omtanke.

Kommer inte svara på vad för skador jag ådragit mig, då jag kommer avslöja min identitet annars.

Mitt liv hängde på en skör tråd kvällen och natten till lördagen. Jag fick så mycket smärtstillande och lugnande för att jag inte skulle röra mig och förvärra skadorna innan operationer och röntgen hade skett.
Det var det värsta 1,5 dygnen i mitt liv.

Vet att det är minst en till som blev väldigt skadad och fick åka akut upp till Umeå, vilket jag också var nära på att få göra på lördagen, om jag inte kvicknat till på lördagskvällen.
Jag tänker på den personen varje dag och jag önskar aldrig att någon, inte ens min värsta fiende, ska få gå igenom det jag och vi gått igenom.
Nu är det en lång tid för rehabilitering framför oss, både psykiskt och fysiskt.
Tack för att ni läste.

Jag håller tummarna att ni blir så återställda som det är bara möjligt. Och lite till på det. Minst.
<3
Citera
2021-12-23, 01:27
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misshawkeyes
Kommer tyvärr aldrig bli helt återställd.
Men tack för din omtanke.

Kommer inte svara på vad för skador jag ådragit mig, då jag kommer avslöja min identitet annars.

Mitt liv hängde på en skör tråd kvällen och natten till lördagen. Jag fick så mycket smärtstillande och lugnande för att jag inte skulle röra mig och förvärra skadorna innan operationer och röntgen hade skett.
Det var det värsta 1,5 dygnen i mitt liv.

Vet att det är minst en till som blev väldigt skadad och fick åka akut upp till Umeå, vilket jag också var nära på att få göra på lördagen, om jag inte kvicknat till på lördagskvällen.
Jag tänker på den personen varje dag och jag önskar aldrig att någon, inte ens min värsta fiende, ska få gå igenom det jag och vi gått igenom.
Nu är det en lång tid för rehabilitering framför oss, både psykiskt och fysiskt.
Tack för att ni läste.

Hoppas på det bästa för er två.
Känns som lastbilen ligger risigt till.
Citera
2022-06-19, 00:00
  #41
Medlem
Inget nytt i detta? Jag menar nån nåste ju bli vållande.
Citera
2022-07-24, 22:18
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Inget nytt i detta? Jag menar nån nåste ju bli vållande.

Jag väntar också, med andakt.
Citera
2022-08-02, 00:23
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misshawkeyes
Jag väntar också, med andakt.

De förstår jag, hur mår du nu?
Citera
2022-08-02, 19:39
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
De förstår jag, hur mår du nu?

Jag vet inte. Skadorna är väl läkta men känner av en del stelhet och diverse efterdyningar hehe.
just nu vill jag bara att allting ska vara över men det får vi se när det blir!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback