2006-06-12, 10:44
Medlem
Mr Twigs avatar
Någon som kan ge lite tips på dödliga gifter som finns lätt tillgängliga här i sverige?
Tänkte ta livet av mig...eventuellt.
2006-06-12, 11:11
Bannlyst
det ska väl inte kunna vara så jävla svårt att ta hjälp utav Google?

(Herr papaver gillar inte folk som skriver såna här inlägg för att få sympati...ropa på hjälp i all ära, men lämna drogforumena ifred isåfall!!)
2006-06-12, 12:05
Medlem
Asså va fan! Ta en rejäll dos heroin så att det kaputt om du nu vill dö . Fan va många det är som vill ta livet av sig . No disrespekt men det finns hjälp o få . Skaffa en tjej eller nåt om du nu inte redan ha det .

Mvh
2006-06-12, 13:35
Giftigt o lättillgängligt...
Tja, på mitt jobb har vi bara en produkt, som vem som helst kan köpa, som är döskallemärkt, dvs. giftig. Det är någon form av stenkolstjärna innehållandes fenoler o sånt. Tror inte det är så mysigt att dö av den ärligt talat!

Herr Papaver:
Jag gillar inte heller dessa typer av inlägg. Visst tycker jag det är trist, men jag har slutat leka amatörpsykolog, så nu svarar jag bara rent faktamässigt på sådana här inlägg!

O föressten, detta har inte med droger att göra, om du inte menar, som t.ex Pillepille skrev, att ta en drog i överdos.

Så jag låser tråden, PM:a om någon vill ha den upplåst för att disskutera dödliga överdoser av droger!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in