Citat:
Ursprungligen postat av
Black-lies-matter
Efterblivna idioter som du bäddar för skjutningar i trafiken! Om två körfält blir ett vid ex vägarbete föregås och informeras detta med en skylt (orange botten, två svarta pilar varav en pekar rakt och den andra "viker in" i den raka pilen.) I allmänhet anges att "vävningen" inträffar 700 meter efter skylten, right? Kan du läsa och ta till dig information du enligt lag är SKYLDIG att förstå och rätta dig efter begriper du att vävningen inträffar EXAKT vid den plats där körfälten går ihop, right? INTE FYRA KILOMETER INNAN!!!!!
Är det så jävla jävla in i helvete svårt att fatta ska du ta mig fan inte köra bil, fattar du inte att du gör FEEEEL när du i din imbecilla jävla övertygelse sätter dig i kön långt innan "vävningen" skall inträffa?
Fattar du inte att det är DU med ditt obildbara jävla insektshuvud SOM SKAPAR KÖERNA? IDIOT IDIOT IDIOT!
Nästa gång en efterbliven försöker hindra mig att följa lagen dvs att jag ligger kvar i det tomma körfältet TILLS VÄVNINGEN SKALL PÅBÖRJAS och vederbörande svänger ut i min tomma fil för att blocka mig skiter jag i att rädda situationen, jag kommer inte vika en enda jävla millimeter utan kör rätt in i sidan på lagbrytaren och får en ny bil via försäkringen.
Hoppas det är din bildörr jag brakar in i, och jag hoppas för nationalekonomins bästa att du INTE hamnar på sjukhus utan istället klarar dig oskadd eller dör så jag slipper sätta yxan i skallen på dig alternativt pröjsa handikappanpassningen av ditt hem!
Förbannade jävla idiotjävlar som inte bara är helt fel ute, ni ska dessutom på felaktiga grunder agera åklagare, jury och domare i er fantasi för att klämma åt mig som gör rätt!!!!!
Sancta simplicitas vilka jävla kukhuvuden det finns, JAG VARNAR DIG!!!!
"Köa som folk"? DÖ SOM EN HUND!!!!
Du är inte särskilt smart va?
Om det uppstår kö någonstans, så förstår alla med IQ över 20 att man saktar ned och ställer sig i kön för att komma fram, oavsett om skyltarna visar att du både kan köra 120 och inte behöver byta fil förrens om 300meter. Fattar man inte det så bör man åka taxi eller buss istället, med en ledsagare.
Sen bör du väl förstå att flaskhalsen inte är försten EFTER de 2 filerna gått ihop, stollar som dig som knör in från sidan (och oftast inte blir insläppta, utan då knör in igen och igen..) skapar bara mera kö.
Du kan ju prova samma koncept i köen på apoteket nästa gång, då lär du dig både något, och får kanske en pungspark så hård att vi slipper se din korkade avkomma vimla runt i köerna i framtiden.