• 1
  • 2
2021-11-26, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefan32133
Naah menar typ runt 8% avkastning per år, har för tillfället investerat lite grann i seb sverigefond småbolag, spiltan aktiefond, avanza zero. Det har gått upp runt 20% sen jag började investeringarna och tänkte nu om jag ska fortsätta på dessa tre eller investera i något nytt. Men har läst runt lite nu och tror att Avanza Zero verkar passa bra men ej helt hundra än.

Du har investerat nån tusenlapp du hade över ifrån CSN? tror du den kommer växa en miljon procent? Gå och köp en big mac o company och dra en runk så kommer du tillbaka till verkligheten.
Citera
2021-11-26, 01:42
Medlem
jag vill också investera i fonder.
hur går man till väga
Citera
2021-11-26, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Du har investerat nån tusenlapp du hade över ifrån CSN? tror du den kommer växa en miljon procent? Gå och köp en big mac o company och dra en runk så kommer du tillbaka till verkligheten.
Nej har investerat runt 100k. I kommentaren frågade jag om dessa tre fonder var bra och vad ni andra tycker. Istället för att hjälpa till så kommer du med en onödig kommentar när du förstår exakt vad jag menar. Tycker att du borde komma tillbaka till verkligheten istället för att dra egna slutsatser på flashback.
Senast redigerad av stefan32133 2021-11-26 kl. 12:08.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in