2021-11-26, 12:30
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasusbrakus
15% av syskon har haft någon intim eller sexuell händelse enligt en brittisk studie.
Låter helt otroligt i mina öron, men vem vet... Kanske bara lever i en lycklig bubbla utan incestuösa upplevelser.
Citera
2021-11-26, 12:31
Medlem
Självklart blir sociala myndigheter inkopplade
Föräldrarna är ju totalt dysfunktionella om barnen beter sig så. Förmodligen har barnen blivit utsatta för övergrepp.
Pappan flyr när myndigheterna griper in...
Citera
2021-11-26, 12:40
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Exakt vad jag också tycker! När journalister har ökentorka så skrivs det så mycket skit som så småningom normaliseras i huvudet på folk där hjärncellerna är få..

Gissar att den sortens artiklar (hemligt sex med mitt syskon) är skrivna på fyllan med p-rulle i bakgrunden och joint i flabben.
Precis som du säger, de med färre hjärnceller kommer att tro så här skall man göra.
Senast redigerad av DraconianTimes 2021-11-26 kl. 13:25.
Citera
2021-11-26, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MomsPlusSkatt
Haha nä. De var duktiga på det redan för länge sedan, du behöver bara undersöka saken genom en enkel googling. De har hållt det svenska rekordet sedan urminnes tider. Varför det alltid är nordmaling som toppat listan vet jag inte. Kanske tokiga kristna eller något.

Jag skulle vilja se den listan, inte för att jag misstror dig, Nordmaling är misär, och har på senare tid blivit en dumpningsplats för ännu mera misär.

Dom hade väl en hel gata som kallades "Fyllestigen" i folkmun?
Numera har jag hört den kallas "Missbrukargränd"

Anledningen till att Nordmaling möjligen har Svenskt rekord i inavel kan bero på att det är en gammal bruksort, relativt isolerad (det var för lång att cykla in till Umeå allt för ofta) så man knullade på ort och ställe.

Dessutom brukar det finnas en del barn som avlats genom vänsterprassel/utanför förhållanden som inte vet vem deras riktiga pappa är, och således är ovetande om att dom avlar vidare med sin riktiga pappas andra barn.

En bekant till mig fick några nya syskon när hans pappa dog, och det dök upp för honom okända människor på begravningen, en av dom kände han dock igen, dom hade haft ett förhållande i tonåren (Ewww).
Mamman till dom barnen hade talat om det i vuxen ålder för dom eftersom deras styvpappa (som dom trodde var deras riktiga pappa hela uppväxten) dog tidigt av en ärftlig sjukdom.

Lite "Tomten är far till alla barnen" på den...
Senast redigerad av Lurkarn 2021-11-26 kl. 13:18.
Citera
2021-11-26, 13:08
Medlem
knoevrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasusbrakus
15% av syskon har haft någon intim eller sexuell händelse enligt en brittisk studie.

Sen ser ju engelsmännen ut som de gör också kraftigt underbett och alla möjliga lyten för att inte tala om deras minst sagt udda sexuella preferenser. En stor del av förfäderna höll inte bara på med incest utan kannibalism också. Tar nog många generationer att rensa ut det om det ens går...
Citera
2021-11-26, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Sverige år nästan 2022.
Berör de inte längre incest, inavel, de genetiska farorna att skaffa barn inom familjen etc under lektionerna kring sexualundervisning i skolan, eller är det haram nu för tiden?
Kan vara så att syskonen lider av intellektuell lågbegåvning, kanske just pga inavel, eller så struntade de i vilket. Könsorgan som könsorgan liksom.

Du är nog inne på något. Skulle tro att det tassats på tå under sexualundervisningen ända sedan massinvandringens inledning. Ännu ett problem vi kan tillskriva den, och den efterföljande PK-religionen vi alla blev påtvingade. ”Inkluderingen” och ”allas lika värde”, framför fakta och vetenskap. Ingen får känna sig kränkt. ”Safe spaces” och hela det tänkesättet, ger oöverskådliga skador på hela generationer.

Kanske detta blir nästa grej att normaliseras. Kanske dags för en ny bokstav i HBTQ……..
Citera
2021-11-26, 13:15
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
Lannister Seal of Approval

tror bergis det här är några porrskadade slynglar som kollat för mycket "brother fucks sister when mom's not home"-porr eller något annat sjukt. eller så är de bara lite puckade. eller väldigt, väldigt puckade.

puckon.
Ja det kan vi nog alla vara överens om. Behöver egentligen inte diskuteras vidare...
Citera
2021-11-26, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoevrull
Sen ser ju engelsmännen ut som de gör också kraftigt underbett och alla möjliga lyten för att inte tala om deras minst sagt udda sexuella preferenser. En stor del av förfäderna höll inte bara på med incest utan kannibalism också. Tar nog många generationer att rensa ut det om det ens går...

Jag tror att dom "engelsmän" som avses med studien ofta är Pakistanier.
Bland Pakistanier är upp till 70% av äktenskapen inom släkten, oftast kusiner.
Lägg till det att deras föräldrar också var kusiner och deras, osv osv

Nog för att någon har pissat i den engelska genpoolen i många tusen år (det blir ofta så på en Ö)
Men det flyter bajskorvar i den Pakistanska genpoolen.

Lustigt nog så hjälps den engelska genpoolen av att det flyttar dit folk från andra länder, men inte från länder där släktgifte är vanligt.
Senast redigerad av Lurkarn 2021-11-26 kl. 13:19.
Citera
2021-11-26, 13:18
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Du är nog inne på något. Skulle tro att det tassats på tå under sexualundervisningen ända sedan massinvandringens inledning. Ännu ett problem vi kan tillskriva den, och den efterföljande PK-religionen vi alla blev påtvingade. ”Inkluderingen” och ”allas lika värde”, framför fakta och vetenskap. Ingen får känna sig kränkt. ”Safe spaces” och hela det tänkesättet, ger oöverskådliga skador på hela generationer.

Kanske detta blir nästa grej att normaliseras. Kanske dags för en ny bokstav i HBTQ……..
Ja, varför inte HBTQS där s=syskon eller s=siblings
Funkar bra på både svenska och engelska
Citera
2021-11-26, 13:21
Medlem
MadZero99s avatar
Det här med att det ska pågått sedan ung ålder, och nu detta, får mig att tro att det finns någon form av sexuell exponering/övergrepp hos ena syskonet i ung ålder som sedan för sig så mot sitt syskon. Barn som är utsatta för övergrepp ter sig ofta väldigt sexuellt.

Kanske till och med förälder eller nära vuxen? hursom så fanns det tydliga varningsklockor och det är tragiskt att ingen förälder eller vuxen satte stopp fört.
Citera
2021-11-26, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadZero99
Det här med att det ska pågått sedan ung ålder, och nu detta, får mig att tro att det finns någon form av sexuell exponering/övergrepp hos ena syskonet i ung ålder som sedan för sig så mot sitt syskon. Barn som är utsatta för övergrepp ter sig ofta väldigt sexuellt.

Kanske till och med förälder eller nära vuxen? hursom så fanns det tydliga varningsklockor och det är tragiskt att ingen förälder eller vuxen satte stopp fört.

Absolut, jag tror också det, minst ett av barnen har utsatts av en vuxen, troligen Pappan som tog en långsemester när skiten träffade fläkten.
Citera
2021-11-26, 13:27
Medlem
Bög-sex eller normie-sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här