2021-11-24, 10:23
Medlem
Någon som har varit på GB/Bukkake - party i London.

Hittade denna som såg bra ut:
http://londonsexparties.co.uk/

Några som vart där? Andra arrangement?
Citera
2021-11-24, 13:23
Medlem
Inte varit där men på https://thephoenixclub.london/

Ser väl ut att vara samma koncept ungefär. Nåt mer du undrade?
Citera
2021-11-24, 13:37
Medlem
Ja vid några tillfällen då jag deltog i porrinspelningar i London. Dock inte med någon av de arrangörer som länkas i tråden (såvida de inte bytt namn).

Första gången 2014 då jag var där med den tjej som introducerade mig i professionell porr. Det var hennes första bukkake så hon tyckte det var bra att ha mig med.

Deltog sedan ytterligare en gång det året samt en två gånger året därpå. Sista gången var 2016.

Bra och välordnad tillställning. Men ett tag sedan.

Tror knappast de blivit sämre på att arrangera det dock. Övning ger färdighet som flickan sa.

Då fick man en symbolisk summa vill minnas det var £10 eller 15 plus mackor och dryck (alkoholfri naturligtvis). Dusch och handukar fanns samt låsbara skåp. Ingen lyx men fullt tillräckligt. Kul var det iallafall. Engelsmän har en jävligt soft inställning till porr.
Citera
2021-11-24, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBull

Då fick man en symbolisk summa vill minnas det var £10 eller 15 plus mackor och dryck (alkoholfri naturligtvis). Dusch och handukar fanns samt låsbara skåp. Ingen lyx men fullt tillräckligt. Kul var det iallafall. Engelsmän har en jävligt soft inställning till porr.

Fast om du fick betalt var du nog på nåt annat, typ filminspelning eftersom du också pratar om professionell porr. Det som erbjuds på dessa klubbar är tillgång till ett antal tjejer under ett par timmar mot att du betalar för det. 160 pund som jag minns det. I övrigt rätt lika dock med skåp och avslappnad stämning.
Citera
2021-11-25, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Fast om du fick betalt var du nog på nåt annat, typ filminspelning eftersom du också pratar om professionell porr. Det som erbjuds på dessa klubbar är tillgång till ett antal tjejer under ett par timmar mot att du betalar för det. 160 pund som jag minns det. I övrigt rätt lika dock med skåp och avslappnad stämning.

Det var filminspelning.

Lite annan typ av verksamhet således och inget jag har erfarenhet av men kan föreställa mig att det inte är helt olikt ändå.

Gissar att man även här genomgår en koll så att man är ren och nykter, legitimerar sig och visar upp ett färskt STI-intyg. (Och Coronaintyg naturligtvis). Man skriver även på ett avtal där man avstår från rättigheterna till materialet (något som av naturliga skäl inte är aktuellt i ovanstående fall).

Skillnaden är då att det jag deltog i medförde lite disciplin och förberedelser. Man förutsattes att avstå från sprut ett par dagar samt topprunka rejält några gånger innan. (Runka tills man nästan sprutar för att sedan avbryta. För att bygga upp än mer volym i sprutet utöver det som avhållsamheten ger.)

De som fixade det (och var allmänt sociala och trevliga, dvs inte knäppgökar) bjöds in att deltaga igen om de så önskade.
Citera
2021-11-25, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBull
Det var filminspelning.

Lite annan typ av verksamhet således och inget jag har erfarenhet av men kan föreställa mig att det inte är helt olikt ändå.

Gissar att man även här genomgår en koll så att man är ren och nykter, legitimerar sig och visar upp ett färskt STI-intyg. (Och Coronaintyg naturligtvis). Man skriver även på ett avtal där man avstår från rättigheterna till materialet (något som av naturliga skäl inte är aktuellt i ovanstående fall).

Skillnaden är då att det jag deltog i medförde lite disciplin och förberedelser. Man förutsattes att avstå från sprut ett par dagar samt topprunka rejält några gånger innan. (Runka tills man nästan sprutar för att sedan avbryta. För att bygga upp än mer volym i sprutet utöver det som avhållsamheten ger.)

De som fixade det (och var allmänt sociala och trevliga, dvs inte knäppgökar) bjöds in att deltaga igen om de så önskade.

Har du någon kontakt info? Vart finner man detta?
Vet om i Tyskland med GGG men ikke något i UK
Citera
2021-11-26, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Har du någon kontakt info? Vart finner man detta?
Vet om i Tyskland med GGG men ikke något i UK

Läs trådens två första inlägg.

Sorry såg nu att du är OP. Då undrar du så klart var jag deltog. Googlade just och det finns kvar.
De inspelningar jag deltog i hittar du på:

BritBuk.com och AmateurFacialsUk.com
Senast redigerad av MasterBull 2021-11-26 kl. 13:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in