Citat:
Ursprungligen postat av
Backboliten
Fast om du fick betalt var du nog på nåt annat, typ filminspelning eftersom du också pratar om professionell porr. Det som erbjuds på dessa klubbar är tillgång till ett antal tjejer under ett par timmar mot att du betalar för det. 160 pund som jag minns det. I övrigt rätt lika dock med skåp och avslappnad stämning.
Det var filminspelning.
Lite annan typ av verksamhet således och inget jag har erfarenhet av men kan föreställa mig att det inte är helt olikt ändå.
Gissar att man även här genomgår en koll så att man är ren och nykter, legitimerar sig och visar upp ett färskt STI-intyg. (Och Coronaintyg naturligtvis). Man skriver även på ett avtal där man avstår från rättigheterna till materialet (något som av naturliga skäl inte är aktuellt i ovanstående fall).
Skillnaden är då att det jag deltog i medförde lite disciplin och förberedelser. Man förutsattes att avstå från sprut ett par dagar samt topprunka rejält några gånger innan. (Runka tills man nästan sprutar för att sedan avbryta. För att bygga upp än mer volym i sprutet utöver det som avhållsamheten ger.)
De som fixade det (och var allmänt sociala och trevliga, dvs inte knäppgökar) bjöds in att deltaga igen om de så önskade.