2021-11-21, 12:51
Medlem
Hej,

Hller p att frska f igng min gamla hrk till laptop som har legat och samlat damm i ngra r. Det r en Asus N550J.

Problemet jag har r att knapparna p trackpaden inte fungerar. Har terstllt datorn, krt Update, provat olika drivrutiner, fljt guider m.m men inget hjlper. Det r precis som att trackpaden inte ens existerar.

I de flesta guider jag frskt flja s pratas det om att man ska in i enhetshanteraren och klicka p pekplatta eller vad det nu ska st men jag har inget snt alternativ. Det sgs att man kan g in i instllningar - pekplatta - typ ytterligare instllningar och dr kunna ndra instllningar fr trackpad men jag fr bara fram instllningar fr mus. Dr str det ASUS Trackpad men att den r inkopplad p ntt ps2 bla bla.

Jag hittar inte heller drivrutin till min dator p ASUS hemsida, bara till N550JV, men min heter ju N550J s jag vet inte

Jag har trilskats med det hr i tv dagar nu och jag blir inte klok! Nu hller jag p att terstlla datorn igen fr efter senaste Update s slutade ven tangentbordet att fungera..

Ngon som har en aning om vad som r fel och vad jag ska gra?
Citera
2021-11-21, 13:25
Medlem
Jaha, nu r skrmen svart ocks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här