Hej,
Hller p att frska f igng min gamla hrk till laptop som har legat och samlat damm i ngra r. Det r en Asus N550J.
Problemet jag har r att knapparna p trackpaden inte fungerar. Har terstllt datorn, krt Update, provat olika drivrutiner, fljt guider m.m men inget hjlper. Det r precis som att trackpaden inte ens existerar.
I de flesta guider jag frskt flja s pratas det om att man ska in i enhetshanteraren och klicka p pekplatta eller vad det nu ska st men jag har inget snt alternativ. Det sgs att man kan g in i instllningar - pekplatta - typ ytterligare instllningar och dr kunna ndra instllningar fr trackpad men jag fr bara fram instllningar fr mus. Dr str det ASUS Trackpad men att den r inkopplad p ntt ps2 bla bla.
Jag hittar inte heller drivrutin till min dator p ASUS hemsida, bara till N550JV, men min heter ju N550J s jag vet inte
Jag har trilskats med det hr i tv dagar nu och jag blir inte klok! Nu hller jag p att terstlla datorn igen fr efter senaste Update s slutade ven tangentbordet att fungera..
Ngon som har en aning om vad som r fel och vad jag ska gra?