2021-11-20, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hallå har någon sett Arsenals försvar?

korvförsäljningen gick upp när de var och köpte korv
Citera
2021-11-20, 20:16
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hallå har någon sett Arsenals försvar?

De stannade kvar på Emirates, tyckte korven var godare där ...
Citera
2021-11-20, 20:19
Medlem
Pool behöver lite skäll för då lyfter de sig. bara att njuta nu.
Citera
2021-11-20, 20:28
Medlem
Resultatmässigt som jag trodde, men hade förväntat mig lite bättre spel än denna katastrof. Tavares och Lokongas sjuka bjudningar sitter fast på näthinnan framförallt
Bara Ramsdale som får godkänt, kan inte belastas för målen.

Bra läxa för ungdomarna i Arsenal ändå, fördelen Arsenal har är ju att laget är ungt men tränarfrågan är tung.
Citera
2021-11-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Enligt fb expert så var de 0% på att Liverpool skulle vinna med 3-0

Han är inte ensam om att vara clueless i alla fall.

Citat:
Postat av rojjjen

Dags för United imorgon då!

Tror de blir lätt vinst mot City.

Ronaldo gör en ronney ,avgör med en cyjelspark.
Citera
2021-11-20, 20:33
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av errk
Resultatmässigt som jag trodde, men hade förväntat mig lite bättre spel än denna katastrof. Tavares och Lokongas sjuka bjudningar sitter fast på näthinnan framförallt
Bara Ramsdale som får godkänt, kan inte belastas för målen.

Bra läxa för ungdomarna i Arsenal ändå, fördelen Arsenal har är ju att laget är ungt men tränarfrågan är tung.

Av ren nyfikenhet, vad är den bra läxan för ungdomarna ?
Citera
2021-11-20, 20:35
Medlem
goseigens avatar
Man pratar om sexpoängsmatcher. Alla matcher handlar förstås om samma mängd poäng, men med ett motsatt resultat hade Liverpool legat på plats fem, där Arsenal ligger nu.

Nästa för Arsenal är Newcastle, och för Liverpool det mäktiga laget Southampton.
Citera
2021-11-20, 20:35
Medlem
Citat:
Han är inte ensam om att vara clueless i alla fall.
Haha ja sa ju ej att de var 0% chans att City skulle slå United.
Citera
2021-11-20, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Av ren nyfikenhet, vad är den bra läxan för ungdomarna ?

Märklig fråga, varje match gör dig ju mer erfaren. Att bli utspelade och möta fotbollsspelare i sin prime som har lekstuga tror jag kan vara bra för karaktärsbyggandet. Håller du inte med?
Citera
2021-11-20, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ja. Såg några diskutera att Alisson är överskattad i PL-tråden.

Jag håller inte med. Jag ska inte säga att jag ser resten av världens bästa målvakter så pass mycket att jag kan bedöma - men jag är så sjukt nöjd med Alisson. En målvakt som tar sådana där grejer. Man tar det bara för givet. En sämre målvakt släpper den där, 2-1 och game on igen trots att det bara varit ett lag på planen fram till nu. Inte Alisson inte, han tar den.
Vi pratade egentligen inte om att han var så överskattad utan mest om att han inte är topp fem i världen. Däremot att han är topp tio. Jag kan ändå tycka att han är lite överskattad bland folk i allmänhet men det beror ju mest på subjektiva åsikter hur högt han skattas.
Citera
2021-11-20, 20:45
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Märklig fråga, varje match gör dig ju mer erfaren. Att bli utspelade och möta fotbollsspelare i sin prime som har lekstuga tror jag kan vara bra för karaktärsbyggandet. Håller du inte med?

Faktiskt - Jämför med IFK mot Arsenal i Cupvinnarcupen 1979-1980 som slutade 5-1 i London. Göteborgarna lärde sig otroligt mycket av det.

En hel del handlar väl om tränarstaben.
Citera
2021-11-20, 20:47
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Det är ju inte första gången ungdomarna blir utspelade av bättre lag, tkr du det blivit bättre?

Dem mår ju bra av att vaggas in i en bra och lite falsk trygghet i de mindre matcherna med facit i hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in