2021-11-20, 09:48
Medlem
Drickbacks avatar
Lördag
13:30 Leicester City - Chelsea
16:00 Aston Villa - Brighton & Hove Albion
16:00 Burnley - Crystal Palace
16:00 Newcastle United - Brentford
16:00 Norwich City - Southampton
16:00 Watford - Manchester United
16:00 Wolverhampton Wanderers - West Ham United
18:30 Liverpool - Arsenal

Söndag
15:00 Manchester City - Everton
17:30 Tottenham Hotspur - Leeds United

Landslagen har gjort sitt nu för ett tag och PL är igång igen 👍🏻
Fin omgång på pappret!
Citera
2021-11-20, 13:45
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
CHE tar ledning.

Både Utd och TOT får skärpa till sig och vinna mer framöver så de hakar på toppen. ARS får stryk så Utd kan gå om.
Senast redigerad av Helge.Palmcrantz 2021-11-20 kl. 13:49.
Citera
2021-11-20, 13:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
CHE tar ledning.

Både Utd och TOT får skärpa till sig och vinna mer framöver så de hakar på toppen. ARS får stryk så Utd kan gå om.
Lustigt hur alla är så bestämda på att the Gunners får med sig 0p från Anfield..
Citera
2021-11-20, 13:58
Medlem
När jag sitter och tittar på fotbollsmatcher så tänker jag fan vad livet borde vara lätt för fotbollsspelarna. Tjäna miljoner i veckan för att sparka på en boll i 90 min, dom kan köpa en ny Audi RS6 direkt efter matchen medan man själv aldrig kommer ha råd..

Fan att man inte föddes med fotboll i generna
Citera
2021-11-20, 13:59
Medlem
Drickbacks avatar
Leicester är så rökta i dagens match…
Citera
2021-11-20, 13:59
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
0-2 kante. CHE styr spelet.
Citera
2021-11-20, 14:01
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Lustigt hur alla är så bestämda på att the Gunners får med sig 0p från Anfield..

Borde bli så. Men kanske kan Ars skrälla?
Citera
2021-11-20, 14:03
Medlem
Jag undrar om vi inte ser de blivande mästarna in action. Det är långt kvar och perioden boxing day - end january kan ändra mycket men Chelsea känns geunint bra på alla positioner med en bra bänk. Men Leicesters försvarsspel är under all kritik. Det blir hårtorken i halvtid.
Citera
2021-11-20, 14:21
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
Jag undrar om vi inte ser de blivande mästarna in action. Det är långt kvar och perioden boxing day - end january kan ändra mycket men Chelsea känns geunint bra på alla positioner med en bra bänk. Men Leicesters försvarsspel är under all kritik. Det blir hårtorken i halvtid.

Jag spådde Chelsea som PL segrare innan säsongen och jag tycker det fortfarande känns så, instämmer i det du säger. Liverpool känns som de kommer tappa lite poäng då och då mest för att de tycks ha mest skador av topplagen, City kan ha oförklarliga matcher där de går mållösa mot bottenlag (där det märks att de snålat in på att inte ha en riktig striker) men detta är ett Chelsea som ser urstarka ut trots att de inte har t.ex. Lukaku, Werner eller Pulisic. De ser både väldigt bra ut i defensiven och offensiven. Regerande CL mästare också.
Citera
2021-11-20, 14:29
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Ända sedan 2016 så har ni inte tagit poäng på anfield, så varför är det lustigt?
Citera
2021-11-20, 15:12
Medlem
Chelsea har gjort 6 mål nu varav 3 var offside
Citera
2021-11-20, 15:24
Medlem
goseigens avatar
Experimentet med tre mittbackar verkar vara slut i Man U.

Skulle vara kul att se Maguire och Shaw krocka mer med varandra idag, och att Watford får enkla mål som Liverpool fick. En Man U-fan kan bara hoppas att backarna håller tätt idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in