2021-11-20, 19:57
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Tur att Ramsdale är på hugget, annars hade det varit jobbigt.
Citera
2021-11-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Du har nog missat hela säsongen tills nu verkar det som.
haha, bara matcherna idag med laggande hesgoals 2 am. Få kände Salah vid genombrottet så han ägde anfallet, nu gör han jobbet bra ... vilket pass från Salah!
Citera
2021-11-20, 19:59
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Fin räddning av Alisson när VvD missar att bryta

Ja. Såg några diskutera att Alisson är överskattad i PL-tråden.

Jag håller inte med. Jag ska inte säga att jag ser resten av världens bästa målvakter så pass mycket att jag kan bedöma - men jag är så sjukt nöjd med Alisson. En målvakt som tar sådana där grejer. Man tar det bara för givet. En sämre målvakt släpper den där, 2-1 och game on igen trots att det bara varit ett lag på planen fram till nu. Inte Alisson inte, han tar den.

Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Bollen måste in Jota, snyggt anfall

Till Jotas försvar så gör han rätt bedömning - lägger den i hörnet målvakten är på väg från. Svårt att vända i luften. Tyvärr för dåligt placerat, så Ramsdale hinner med, får den för nära sig. Men visst ska det vara 3-0 där.
Citera
2021-11-20, 20:01
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ja. Såg några diskutera att Alisson är överskattad i PL-tråden.

Jag håller inte med. Jag ska inte säga att jag ser resten av världens bästa målvakter så pass mycket att jag kan bedöma - men jag är så sjukt nöjd med Alisson. En målvakt som tar sådana där grejer. Man tar det bara för givet. En sämre målvakt släpper den där, 2-1 och game on igen trots att det bara varit ett lag på planen fram till nu. Inte Alisson inte, han tar den.

Till Jotas försvar så gör han rätt bedömning - lägger den i hörnet målvakten är på väg från. Svårt att vända i luften. Tyvärr för dåligt placerat, så Ramsdale hinner med, får den för nära sig. Men visst ska det vara 3-0 där.
Hela första ytan var ledig hihi
Citera
Medlem
Drickbacks avatar
3-0 Salah
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Snyggt. Utspelade.
Citera
2021-11-20, 20:02
Medlem
goseigens avatar
Väldigt bra räddning av Arsenals målvakt.

De bästa försök när bollen korsar straffområdet är oftast att sätta den i hörnet bollen rör sig ifrån. Så var det med den här nicken, men målvakten fick en hand på den.

Nära 3-0 där.
Citera
2021-11-20, 20:02
Medlem
MangoChutneys avatar
Salah gör ju så få mål nuförtiden, eller hur var det nu?

Alla tre forwards bokförda för mål idag. Gunners ser ut som ett sketet bottenlag, de chanser de skapar avvärjer VvD och Allison med ackuratess
Citera
2021-11-20, 20:03
Medlem
EnLitenFryss avatar
Står och applåderar i vardagsrummet. Jotas nickframspelning gör hela anfallet. Och så gött att Mane spelar fram Salah till en balja. Härligt!

Total jävla dominans idag. Kunde inte drömt om en bättre insats. Meeeen... 15 minuter kvar. Bara göra jobbet in i kaklet nu.
Citera
Medlem
Imbazs avatar
Men Arsenal skulle ju ta poäng?
Citera
Medlem
Drickbacks avatar
Generalen blev major och blev ivägsläppad på fest!
Han missade den riktiga festen hihi
”Lite skojbråk” 😋
Citera
2021-11-20, 20:04
Medlem
Drickbacks avatar
Upprullning 4-0 Minamino
AA ännu ett målpass
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto