2021-11-18, 20:28
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Träffat en tjej på sistone som verkligen är så extremt het. Vanligtvis är jag en kille som gillar vaniljsex men efter att jag såg kända videoklipp som säkert redan postats på här på Flashback med tjejen som sitter och pruttar på en tårta, rå köttfärs och tjejen som doppar sin bara rumpa i en skål med mjölk och pruttar så mjölken bubblar blir jag nyfiken. Det är väldigt kinky och intimt.

Jag fantiserar om att hon äter underkokta linser så att hon blir rejält gasig och verkligen släpper riktigt högljudda mördarmökar.
Att hon sätter sig på rå köttfärs eller i potatismos och verkligen borrar in de skinkorna och anuset och pruttar högljutt rakt in i köttet eller moset så att det verkligen stinker och gärna lämnar en form av hennes skinkor och anus samt en liten grop eller hål där prutten var.

Hur frågar jag henne detta (jag vill just att hon ska göra det, ingen annan tjej) på bästa sätt? Att hon ska vända direkt är något jag är rädd för men kan man kanske börja introducera det lite lätt att jag visar henne filmerna på tjejer som sitter ner på olika bakverk och maträtter och pruttar, skämtar om det så att hon blir van och sen släpper bomben?
Citera
2021-11-18, 20:35
Medlem
insvepts avatar
Du visar ett klipp skämtsamt.
"Skulle du gjort det där om jag bad dig"?

-"Hahahaaa, näää"
"Jooo, men seriöööst, skulle du gjort det om jag frågade seriöst?"
-"Tihi... alltsåå.. kanske".
"Seriöst? Fan va ballt, vi testar! Joooo kom!"

Eller om hon verkligen inte skulle nappa så vet du att det är svårjobbat. Och då "skämtade du bara".
Citera
2021-11-18, 21:00
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning
Träffat en tjej på sistone som verkligen är så extremt het. Vanligtvis är jag en kille som gillar vaniljsex men efter att jag såg kända videoklipp som säkert redan postats på här på Flashback med tjejen som sitter och pruttar på en tårta, rå köttfärs och tjejen som doppar sin bara rumpa i en skål med mjölk och pruttar så mjölken bubblar blir jag nyfiken. Det är väldigt kinky och intimt.

Jag fantiserar om att hon äter underkokta linser så att hon blir rejält gasig och verkligen släpper riktigt högljudda mördarmökar.
Att hon sätter sig på rå köttfärs eller i potatismos och verkligen borrar in de skinkorna och anuset och pruttar högljutt rakt in i köttet eller moset så att det verkligen stinker och gärna lämnar en form av hennes skinkor och anus samt en liten grop eller hål där prutten var.

Hur frågar jag henne detta (jag vill just att hon ska göra det, ingen annan tjej) på bästa sätt? Att hon ska vända direkt är något jag är rädd för men kan man kanske börja introducera det lite lätt att jag visar henne filmerna på tjejer som sitter ner på olika bakverk och maträtter och pruttar, skämtar om det så att hon blir van och sen släpper bomben?
HAHAHA, skrattar så jag gråter...
Citera
2021-11-18, 21:04
Medlem
kalkryggars avatar
Jag tänker att om jag själv var tjej och var ute på en första dejt med någon och han tog upp det här så skulle jag nog sagt att jag skulle pudra näsan och så skulle jag smitit hem och låst dörren och kanske till och med limmat igen den.

Skulle jag varit på några träffar och det kom fram skulle jag nog resonerat som att det var skönt att det kom fram i tid så det blir lätt att lämna.

Skulle vi haft ett förhållande med gemensam bostad och rutiner ihop och du berättar om det långsamt och på ett ärligt sätt så skulle jag för din skull kanske kunna prutta på en tårta eller en paket nötfärs lite då och då.

Jag antar att den del tjejer som själva har tändningen att vilja prutta på saker är väldigt liten men om jag skulle vara just en sån tjej så skulle du haft jackpott även på första dejten och jag hade nog redan där kunna bjuda på en smygare under själva dejten. Men den typ av tjej tror jag är såpass ovanlig att du bör nog inte ens pröva det. Vänta tills hon är känslomässigt och ekonomiskt låst till dig med att berätta det.
Citera
2021-11-18, 21:25
Medlem
MortalDiseases avatar
Om hon går med på att prutta ut dina snuskiga fantasier i en bakelse så får du kanske vara beredd på att hon också har någon fetisch som hon vill att du ska leva upp till, hoppas bara det inte är bajssex, för då kan det nog komma mer än bara gaser i tårtan så att säga.
Citera
2021-11-18, 21:39
Medlem
xposures avatar
Det är såna här trådar som man inte vet om TS är seriös eller inte!
Citera
2021-11-19, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Vänta tills hon är känslomässigt och ekonomiskt låst till dig med att berätta det.

Vad menar du med det? Är en relation bara en transaktion för dig? Dum fråga nu när jag tänker efter.
Citera
2021-11-19, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag tänker att om jag själv var tjej och var ute på en första dejt med någon och han tog upp det här så skulle jag nog sagt att jag skulle pudra näsan och så skulle jag smitit hem och låst dörren och kanske till och med limmat igen den.

Skulle jag varit på några träffar och det kom fram skulle jag nog resonerat som att det var skönt att det kom fram i tid så det blir lätt att lämna.

Skulle vi haft ett förhållande med gemensam bostad och rutiner ihop och du berättar om det långsamt och på ett ärligt sätt så skulle jag för din skull kanske kunna prutta på en tårta eller en paket nötfärs lite då och då.

Jag antar att den del tjejer som själva har tändningen att vilja prutta på saker är väldigt liten men om jag skulle vara just en sån tjej så skulle du haft jackpott även på första dejten och jag hade nog redan där kunna bjuda på en smygare under själva dejten. Men den typ av tjej tror jag är såpass ovanlig att du bör nog inte ens pröva det. Vänta tills hon är känslomässigt och ekonomiskt låst till dig med att berätta det.

Med tanke på hur fetischer är såpass accepterade och blir mer accepterade idag (tänk på BDSM och hur det har accepterats mer bara) så tänker jag att hon förhoppningsvis inte skulle reagera så som du skriver om jag väl frågar henne.

Men är det så som du säger kanske man kan få det att framstå som mer skämtsamt så att hon inte förstår att jag är nyfiken på det sexuellt. Men hur?

Är man KK så finns ju redan ett slags emotionellt band redan i form av erotik. Kåtheten kan lura hjärnan en aning, speciellt för kvinnor. Som det är nu är jag bara intresserad av att förbli KK men vi får se vad framtiden visar. Jag vill ju helst inte vänta flera år.
Citera
2021-11-19, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Om hon går med på att prutta ut dina snuskiga fantasier i en bakelse så får du kanske vara beredd på att hon också har någon fetisch som hon vill att du ska leva upp till, hoppas bara det inte är bajssex, för då kan det nog komma mer än bara gaser i tårtan så att säga.

Nja det tror jag inte, när vi killar pruttar är det bara äckligt eller komiskt men när en tjej gör det är det är ju mer jag tänker på det rätt hett. Liksom hon skiter fullständigt i att det inte är socialt accepterat. Lite rebelliskt liksom! Tror det är få kvinnor som har samma fetischer för män eftersom det inte är sexigt när vi gör det utan de facto tvärtom.

Jag kan kanske fråga henne om hon har någon fantasi såsom att ha sex offentligt och att jag kan uppfylla den om hon uppfyller min.
Citera
2021-11-19, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insvept
Du visar ett klipp skämtsamt.
"Skulle du gjort det där om jag bad dig"?

-"Hahahaaa, näää"
"Jooo, men seriöööst, skulle du gjort det om jag frågade seriöst?"
-"Tihi... alltsåå.. kanske".
"Seriöst? Fan va ballt, vi testar! Joooo kom!"

Eller om hon verkligen inte skulle nappa så vet du att det är svårjobbat. Och då "skämtade du bara".

Tack! Detta ska jag testa om situationen är rätt när jag träffar henne nästa gång
Citera
2021-11-19, 19:01
Medlem
yidarmy123s avatar
.

Lura henne. Typ väck henne med att du står med röven mot hennes ansikte och kläm iväg en riktig stänkare så hon blir både upprörd och brutalt äcklad. Sen ber du förstås om ursäkt och börjar fjäska för henne, helst ska du börja gråta av förtvivlan för din oro att förlora henne, säg att du hade en svår barndom så du har svårigheter att skaka av dig vissa omogna drag osv. Nämn gärna att du har uppsökt psykolog för dina besvär och att du är självmedveten om det hela.

Sen när du märker minsta lilla förändring i hennes humör (till det bättre) så droppar du förslaget om att hon kan få ’hämnas’ så det blir jämnt. Det är viktigt att du kvickt avgör när hon är påväg att kunna omvändas.

Det är nog viktigt att få henne att tro att du inte tänder på det här, att det är en faktiskt hämnd av en lite humoristisk karaktär. Att det blir den stora slut-skiten. The grand finale. Efter det så lovar du att det aldrig ska hända igen.

En knepig situation men med lite kreativitet och cynisk manipulation så är allt möjligt.

Edit: Jag trodde du menade en flickvän, inte en KK. Jag läste för snabbt.
Senast redigerad av yidarmy123 2021-11-19 kl. 19:15. Anledning: Z
Citera
2021-11-23, 00:40
Medlem
Hahaha, jamen vad fan?

Någon har ju någonstans ställt den frågan till någon och fått ett jakande svar, men hur fan bär man sig åt?

Jag hade ett tillfälligt förhållande med en tjej som muspruttade något kopiöst när vi körde doggy.

I början tyckte hon det var jävligt pinsamt, och hon tog upp det med mig och sa att vi kunde ha sex i någon annan ställning så att det inte hände igen, varpå jag sa att det var helt naturliga ljud som uppstod när man knullade som besatta och att jag inte alls tyckte att det var pinsamt, utan tvärtom ett litet sexigt kvitto på att man hade bra pump.

Efter att jag hade sagt det ville hon inget hellre än att bli rejält pumpad bakifrån så det brakade, och när jag var färdig stod hon kvar på alla fyra och lät det gurgla.

Det visade sig att det var en grej hon hade haft komplex för i hela sitt liv, och när jag sa att 99.9% av alla män inte brydde sig om, eller till och med gillade muspruttar släppte henes komplex.

Tjejer rent generellt har en jävla massa komplex över att ena tutten är stötte än den andra, att bröstvårtorna ser konstiga ut, eller att dom får en fläskvalk i vissa ställningar, vi män skiter i sånt, vi vill bara knulla
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in