Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Jag tänker att om jag själv var tjej och var ute på en första dejt med någon och han tog upp det här så skulle jag nog sagt att jag skulle pudra näsan och så skulle jag smitit hem och låst dörren och kanske till och med limmat igen den.
Skulle jag varit på några träffar och det kom fram skulle jag nog resonerat som att det var skönt att det kom fram i tid så det blir lätt att lämna.
Skulle vi haft ett förhållande med gemensam bostad och rutiner ihop och du berättar om det långsamt och på ett ärligt sätt så skulle jag för din skull kanske kunna prutta på en tårta eller en paket nötfärs lite då och då.
Jag antar att den del tjejer som själva har tändningen att vilja prutta på saker är väldigt liten men om jag skulle vara just en sån tjej så skulle du haft jackpott även på första dejten och jag hade nog redan där kunna bjuda på en smygare under själva dejten. Men den typ av tjej tror jag är såpass ovanlig att du bör nog inte ens pröva det. Vänta tills hon är känslomässigt och ekonomiskt låst till dig med att berätta det.
Med tanke på hur fetischer är såpass accepterade och blir mer accepterade idag (tänk på BDSM och hur det har accepterats mer bara) så tänker jag att hon förhoppningsvis inte skulle reagera så som du skriver om jag väl frågar henne.
Men är det så som du säger kanske man kan få det att framstå som mer skämtsamt så att hon inte förstår att jag är nyfiken på det sexuellt. Men hur?
Är man KK så finns ju redan ett slags emotionellt band redan i form av erotik. Kåtheten kan lura hjärnan en aning, speciellt för kvinnor. Som det är nu är jag bara intresserad av att förbli KK men vi får se vad framtiden visar. Jag vill ju helst inte vänta flera år.