Det är inte bara de stora inkomsterna utan även de små fasta utgifterna som gör att man kan ha en hyfsad ekonomi även om man skulle ha en liten inkomst. Själv har jag en boendekostnad på 2.300 kronor i månaden. Då jag snart kommer kunna lösa mina bolån kommer jag bara ha en månadsavgift på 400 kronor i månaden.
Hur ser er situation ut? Vilken boendekostnad har ni?
Det är inte bara de stora inkomsterna utan även de små fasta utgifterna som gör att man kan ha en hyfsad ekonomi även om man skulle ha en liten inkomst. Själv har jag en boendekostnad på 2.300 kronor i månaden. Då jag snart kommer kunna lösa mina bolån kommer jag bara ha en månadsavgift på 400 kronor i månaden.
Hur ser er situation ut? Vilken boendekostnad har ni?
400/mån ? `Bor du i en dragis friggebod på 5 kvm ??
5500 (ex amortering, inkl fastighetsskatt, varav 600 är räntekostnad) ungefär, villa 220 m2 i Skåne. Har alltid 23 grader inomhus, så jag skulle kunna få ner kostnaden om jag sänker temperaturen men det vill jag inte.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!