• 1
  • 2
2021-11-18, 16:43
Medlem
Mannen som ligger bakom lockdowns och ökad övervakning av fria medborgare i hela världen heter Klaus Schwab, globalisten som grundade World Economic Forum.

Klaus Schwab driver en agenda som heter The Great Reset och som han som globalist kämpar för att införa, Coronaviruset (funnits sedan 1960-talet) har de utnyttjat för att försöka införa detta.

Vad de försöker göra med The Great Reset kan man läsa om här, finns även många andra artiklar om det: https://ammo.com/articles/the-great-reset

Här är globalistbossen på bild: https://www.weforum.org/about/klaus-schwab

Vad finns det för smaskigt skvaller om Klaus Schwab som vill styra våra liv och skapa ett nytt kommunistiskt samhälle där medborgarna är övervakade 24/7?
Citera
2021-11-18, 16:59
Medlem
YP4XQs avatar
Jag är så glad att dessa gubbjävlarna är så jävla gamla så de kommer gå ur tiden relativt snart. Jag tror inte att den yngre generationen kommer vara lika jävla dumma i huvudet som dem. Peppar peppar
Citera
2021-11-18, 17:06
Medlem
ZugMaskins avatar
Nån som läst Kallocain? Lite åt det hållet...
Citera
2021-11-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Jag är så glad att dessa gubbjävlarna är så jävla gamla så de kommer gå ur tiden relativt snart. Jag tror inte att den yngre generationen kommer vara lika jävla dumma i huvudet som dem. Peppar peppar

Dessa globalister ser till att ha bästa sjukvården och Schwab har garanterat inte själv tagit giftsprutorna. Blir globalisten Covid sjuk får han bästa vården och medicin som nekas Covid sjuka i Sverige.
Citera
2021-11-18, 17:18
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:

Har du pratat med någon född efter 2000 någon gång?
Citera
2021-11-18, 17:34
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Har du pratat med någon född efter 2000 någon gång?

Hoppet är det sista som lämna människan
Citera
2021-11-18, 18:23
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:

Missat Macron?
Citera
2021-11-18, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globalist-sossen
Dessa globalister ser till att ha bästa sjukvården och Schwab har garanterat inte själv tagit giftsprutorna. Blir globalisten Covid sjuk får han bästa vården och medicin som nekas Covid sjuka i Sverige.
Det vill säga Ivermectin.
Citera
2021-11-18, 18:49
Medlem
Jag antar att Klaus är springpojk åt de med reell makt.
Citera
2021-11-18, 19:31
Medlem
Citat:

Gruppen denne tillhör är en elit, inte en generation; satanus protectus il aegonis.
De håller sin elit smal, men vässad, och givetvis lär de upp nya kandidater och sitter som mentorer åt dessa.
Tror du någon som Schwab bara låter sig själv dö av och låta sin förmögenhet skingras med vinden?

Vad vanligt folk inte förstår, är att för den rika eliten, så utgör pengar och köpkraft inte rikedom, utan makt. Det monetära är oväsentligt, inflytandet och förmågan att agera och styra är allt.
Eliten styr bakom ridån; de har givetvis inget att vinna på att stå för sin verkan offentligt, men de behöver heller inte smussla och gömma sig.
De äger politiker, media, kulturyttringar och även rent våldskapital.

Denna skara utgörs av ambitiösa, diskreta psykopater, en annan typ av människa, vars drivkraft är spelet, makten i sig.
Citera
2021-11-18, 19:39
Medlem
Det finns för mycket fattigdom o krig i världen. Vi behöver en global reset. Och en global valuta, bitcoin. Jag önskar Klaus Lycka till med hans lilla projekt
Citera
2021-11-19, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Det finns för mycket fattigdom o krig i världen. Vi behöver en global reset. Och en global valuta, bitcoin. Jag önskar Klaus Lycka till med hans lilla projekt

I dina allra flesta inlägg talar du om den stora omställningen som en "konspiration" som endast "foliehattar" tror på. Är du möjligen schizofren?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in