Citat:
Du insinuerade att dem (S)är de, de kommer inte från ingenstans. Du skrev inte 'inte'. Min poäng är att jag inte säger att Sverigedemokraterna var ett nazistiskt parti, däremot har de nazistiska rötter. Det är helt uppenbart. Sen att du försöker skydda partiet är pinsamt, nästan så att man misstänker att du är en valarbetare. Du är pinsam och för allas skull borde du logga ut från forumet. Du kan inte erkänna SD:s rötter trots att vi nu har fakta.
Ajajaj, nu gör du bort dig... Tala är silver, tiga är guld.
Citat:
Visa nu var jag påstod detta.
Citat:
Min poäng är att jag inte säger att Sverigedemokraterna var ett nazistiskt parti, däremot har de nazistiska rötter. Det är helt uppenbart. Sen att du försöker skydda partiet är pinsamt, nästan så att man misstänker att du är en valarbetare. Du är pinsam och för allas skull borde du logga ut från forumet. Du kan inte erkänna SD:s rötter trots att vi nu har fakta.
Nej, SD's rötter har inte bevisats någonting då detta inte har undersökta. Grundare har nazistiska rötter, ja. Detta har varit känt länge, och nu vet vi att omfattningen är större än vad man tidigare trott.
Som sagt, du gör bort dig. Du kommer med en massa falska påståenden. Med tanke på din läskunnighet, är du zoomalier?
Man får ju inte glömma bort att han ordagrant skrev på Twitter om att han var stolt över sitt partis rötter .