• 1
  • 2
2021-11-17, 16:03
Medlem
st33rs avatar
I samma takt som
Tjacket överlag blivit sämre ser man att importen oftare verkat övergått från helt färdigprocessat tjack från labb till att ligor importerar amfetaminolja så att de kriminella smugglarna själva får göra den senare delen av processen

Jag har fått känslan att de som försöker omvända olja till sulfat oftare är amatörer, klåpare, och att även om den senare delen av processen är relativt enkel, så har slutprodukten oftare blivit sämre än tidigare då hela processen gjordes i labb. Vad tror ni?
Citera
2021-11-17, 16:10
Medlem
Hirugataris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vi tycker att alla som är torskar på amfetamin, har sig själv att skylla.

Det var ju verkligen topic eller hur? Jävla idiot.

TS: Svårt att få tag i marsipantjack numera. Det vita äcklet har jag tröttnat på, smakar som tvättmedel luktar. Vilket är oerhört synd. Kommer ihåg när man kunde få marsipantjack som svettade igenom förpackningen. Fina tider det.
Citera
2021-11-17, 16:20
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirugatari
Det var ju verkligen topic eller hur? Jävla idiot.

TS: Svårt att få tag i marsipantjack numera. Det vita äcklet har jag tröttnat på, smakar som tvättmedel luktar. Vilket är oerhört synd. Kommer ihåg när man kunde få marsipantjack som svettade igenom förpackningen. Fina tider det.

Oh ja. Snackar vi 00 -tal eller rent av 90-tal?

Sen verkar folk ha lite olika definitioner av vad marsipantjack. Är det en nästan transparent gulvit deg med liknande konsistens som mandelmassa?

För det cirkulerade ju mandeltjack också. Tror det var en kemisk doft som med god vilja kunde upplevas gå mot bittermandel.
Det duv-vita blomstertjacket var fint med . Sådär mycket lätt fuktat så man både kunde rulla ihop det till en snöboll men också hacka upp det till en lina.

Dock var det nästan så med alla sorter att både var enormt potenta men också att det ångade kemifabrik ur svalget efter man dragit en lina.
Citera
2021-11-17, 16:22
Medlem
st33rs avatar
Här är en användare jag saknar och en typ av tråd jag saknar: för själv vet jag inte mycket , jag gissar bara och hoppas nån annan vet:

(FB) 100%-igt amfetamin
Citera
2021-11-17, 19:10
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Oh ja. Snackar vi 00 -tal eller rent av 90-tal?

Sen verkar folk ha lite olika definitioner av vad marsipantjack. Är det en nästan transparent gulvit deg med liknande konsistens som mandelmassa?

För det cirkulerade ju mandeltjack också. Tror det var en kemisk doft som med god vilja kunde upplevas gå mot bittermandel.
Det duv-vita blomstertjacket var fint med . Sådär mycket lätt fuktat så man både kunde rulla ihop det till en snöboll men också hacka upp det till en lina.

Dock var det nästan så med alla sorter att både var enormt potenta men också att det ångade kemifabrik ur svalget efter man dragit en lina.
Mandeltjack får man vid en speciell syntesväg. Tror man använde sig av någon alkohol, formaldehyd eller acetaldehyd, kommer ej ihåg exakt vilken. Kan vara Benzaldehyd oxå.

Klettjack var min favorit förut för 6 år sedan. Importera från Nederländerna. Vakuumpåsarna badade i olja, och avdunstade på sekunder efter öppnandet av påsarna.

Jävlat vad bra det doset var alltså. Pasta eller amphetamine paste kallades det för Osäker på hur exakt man framställer det. Vissa tror att det är en blandning av amfetaminsulfat och fribas. Därför det torkar så fort oxå. Den teorin anser jag som utbildad i organisk kemi verkar mest sannolik. Finns såklart fake oxå som pundarna på stan får med vanligt torrt tjack o några droppar vatten.

Dom få gångerna jag tagit dos nu på senare år så har det varit uselt och alltid luktat riktigt skumt.. Tyvärr..
Senast redigerad av Jaggermeister 2021-11-17 kl. 19:13.
Citera
2021-11-18, 00:26
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
I samma takt som
Tjacket överlag blivit sämre ser man att importen oftare verkat övergått från helt färdigprocessat tjack från labb till att ligor importerar amfetaminolja så att de kriminella smugglarna själva får göra den senare delen av processen

Jag har fått känslan att de som försöker omvända olja till sulfat oftare är amatörer, klåpare, och att även om den senare delen av processen är relativt enkel, så har slutprodukten oftare blivit sämre än tidigare då hela processen gjordes i labb. Vad tror ni?

Har det blivit sämre har du sämre kran.
Är det inte färdigprocessat du köper, utan halvfab? Hur vet du det?
Alla som smugglar är kriminella, det är du också.
Du har en känsla? Okej, well gör det själv då.
Allt görs i nån form av labb.

Jag skulle aldrig köpa nåt och IVa av en "klåpare".
Du är bara helt enkelt sämre på att köpa knark. Det är vad jag tror.
Citera
2021-11-20, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Mandeltjack får man vid en speciell syntesväg. Tror man använde sig av någon alkohol, formaldehyd eller acetaldehyd, kommer ej ihåg exakt vilken. Kan vara Benzaldehyd oxå.

Klettjack var min favorit förut för 6 år sedan. Importera från Nederländerna. Vakuumpåsarna badade i olja, och avdunstade på sekunder efter öppnandet av påsarna.

Jävlat vad bra det doset var alltså. Pasta eller amphetamine paste kallades det för Osäker på hur exakt man framställer det. Vissa tror att det är en blandning av amfetaminsulfat och fribas. Därför det torkar så fort oxå. Den teorin anser jag som utbildad i organisk kemi verkar mest sannolik. Finns såklart fake oxå som pundarna på stan får med vanligt torrt tjack o några droppar vatten.

Dom få gångerna jag tagit dos nu på senare år så har det varit uselt och alltid luktat riktigt skumt.. Tyvärr..

Fick sånt tjack av BlackOutSweden förut när han och jag var igång det hette också tjackpasta kritvitt och sån jävla kick, fullt fokus och lugn och välmående. Enda gången jag fullt ut njutit av amfetamin, finns alltid en udd av stiss och nojja. Nej det va nåt annat de.
Senast redigerad av WeedGrower 2021-11-20 kl. 02:19.
Citera
2021-11-20, 02:23
Medlem
[quote=BillFuckingMurray|77964442]Har det blivit sämre har du sämre kran.

Du är bara helt enkelt sämre på att köpa knark. Det är vad jag tror.[/QUOTE+]

Tror han refererar till darknet marknaden för där delar jag faktiskt bilden. Mycket skumt tjack i omlopp med mycket restämnen och olja som gör en sjuk om man injicerar.
Citera
2021-11-20, 12:26
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Fick sånt tjack av BlackOutSweden förut när han och jag var igång det hette också tjackpasta kritvitt och sån jävla kick, fullt fokus och lugn och välmående. Enda gången jag fullt ut njutit av amfetamin, finns alltid en udd av stiss och nojja. Nej det va nåt annat de.

Var faktiskt från nämnda aktör jag fått det enda som var i närheten av gamla tiders tjack . Synd att jag bara hann med en sample innan han åkte dit.

Annars har det mesta från flugsvamp även hyllade sorter. Typ av han den gröna, eller Hu**** , varit ganska trista historier. Lite torrt oljigt , känns som potensen dunstar inte bara fukten, vilket är strange, och det blir aldrig nåt riktigt bett i ruset.
Senast redigerad av st33r 2021-11-20 kl. 12:28.
Citera
2021-11-20, 12:30
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Har det blivit sämre har du sämre kran.

Du är bara helt enkelt sämre på att köpa knark. Det är vad jag tror.

Det kan hända. De sista 3 åren innan jag slutade köpa illegalt då hade jag mest tillgång via dark web inte irl.

Men många här på Flashback intygar ju att kvaliten där på Flugsvamp kunde vara så bra. Jag skulle dock påstå att kvaliten även hos en del som ansågs bra var ganska dålig.
Citera
2021-11-20, 13:25
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
SweCan var oxå jävligt bra pasta
Citera
2021-11-20, 13:31
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Var faktiskt från nämnda aktör jag fått det enda som var i närheten av gamla tiders tjack . Synd att jag bara hann med en sample innan han åkte dit.

Annars har det mesta från flugsvamp även hyllade sorter. Typ av han den gröna, eller Hu**** , varit ganska trista historier. Lite torrt oljigt , känns som potensen dunstar inte bara fukten, vilket är strange, och det blir aldrig nåt riktigt bett i ruset.
Du vet väl att rent amfetamin oftast förklaras "inget sting i det"

Det som ger den där värmeskjutsen brukar oftast koffein och/eller efedrin.

Jag brukade extrahera De amfetamin från Metamina förut, o det gav inget nämnvärd kick. Bra o cleant rus dock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in