2021-11-17, 01:06
Medlem
Hej, jag kom in på att prova hårolja men för en helt obevandrad i ämnet så ställer jag frågan här för att inte förvilla mig och bli tokig av miljoner intryck.

Finns det hårolja för män, om ja, vart finner jag dessa?
Någon som ni kan rekommendera som luktar gott ( inte som en ladugårdsvägg, utan som en svag men trevlig lukt ) och gärna hjälper mot torr hårbotten?

M.v.h.
Citera
2021-11-17, 01:19
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollartecknet
Hej, jag kom in på att prova hårolja men för en helt obevandrad i ämnet så ställer jag frågan här för att inte förvilla mig och bli tokig av miljoner intryck.

Någon som ni kan rekommendera som luktar gott ( inte som en ladugårdsvägg, utan som en svag men trevlig lukt ) och gärna hjälper mot torr hårbotten?

M.v.h.

Tror du måste prova dig fram. Alla lukter kommer att mixa dig med din personliga doft.
Ett tips för all hår och hudvård är så få ingredients som möjligt. Personligen använder jag en CBD olja https://www.luxyhair.com/blogs/hair-...d-oil-for-hair
Citera
2021-11-17, 01:41
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollartecknet

M.v.h.

Använder den här
https://emerald.herbivorebotanicals.com/
Luktar soft. Inte förmycket. Finns säker bättre ch jag tror du kan mixa ihop det själv genom att kolla YT
Citera
2021-11-17, 02:54
Medlem
Kokosolja är ett beprövat knep. Hjälper bra mot torr och irriterad hårbotten. Har provat själv. Finare kvalitet luktar mindre, bara svag fräsch doft av kokos, inte alls störande. Sen kan jag rekommendera Aussie 3 miracle oil. Innehåller avacado, jojoba och macadamia. Finns bland annat på Ica Kvantum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in