2021-11-13, 15:05
Medlem
ningudos avatar
Jag har tesen att jag kan hitta riktigt bra spel - om jag bara håller mig till dessa spel skulle jag kunna gå i vinst med att betta.

Så det blir syftet med denna dagbok - pröva om min tes stämmer. Det här innebär att det blir en ganska inaktiv dagbok uppskattningsvis 2-10 spel per kvartal. Jag kommer inte jaga bets utan skriva i dagboken när jag råka snubbla över något.

Kassan är 100u, och spelen kommer vara 5u, 10u om jag känner att värdet är väldigt högt. Jag kommer max köra 100 spel, mycket möjligt att jag avslutar före jag lagt 100spel.

Vi börjar med tre boxningsmatcher

1. 21 November 2021 04:00 - Crawford, Terence - Porter, Shawn @1.17 - Insats 5u
2. 18 December 2021 20:00 - Parker, Joseph - Chisora, Dereck @1.45 - Insats 5u
3. 19 December 2021 03:00 - Paul, Jake - Fury, Tommy @1.60 - Insats 5u
2021-11-13, 15:21
Medlem
Lycka till med Betsen och hoppas allt faller väl ut.
Kommer följa boken och kanske backa med en snöboll 😎
Vad är din specialitet? någon sport som du känner har en edge i?
2021-11-14, 05:59
Medlem
ningudos avatar
Traditionellt har jag varit en fotbollskille men under senaste 5 åren har jag kollat mer på boxning och efter Khabib-mcgregor har jag även följt UFC ganska nära. Det är även inom fighting sporterna jag har känt att jag hittat bra spel. Dock har jag sällan satsat pengar när jag hittat spel inom fighting, inom de senaste fem åren har jag varit mestadels spelfri. Även om jag inte satsat pengar så har jag märkt att spelen verkar mestadels gå in. Så nu gör jag ett seriöst försök för att testa. När jag uppenbart bevisat för mig själv att jag är en vinnare på betting kommer jag betta igen med pengar, tills dess är dessa "pappersbets" från mig.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback