2021-11-13, 09:04
Jag har en enäggstvilling, fyra syskon, tre barn och föräldrar som alltid mått psykiskt bra. Det är inte min övervikt som är problemet, utan bara det att jag inte mår särskilt bra utan att veta orsaken.
Lider inte heller av något kroppsligt och har inte varit utsatt för övergrepp. Inte mer än normalt under skolgång och därefter. Ändå mår jag inte bra.

Hur kan det komma sig när min bla min enäggstvilling som haft samma uppväxt och har samma genetik som jag mår toppen? Varför är jag inte lycklig trots att jag lever det liv jag ungefär vill?
Senast redigerad av MieFredriksen 2021-11-13 kl. 09:32.
Citera
2021-11-13, 09:30
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Är din tvilling också ett fetto med hormonrubbningar?
Citera
2021-11-13, 18:19
Medlem
Hur ser din miljö ut? Bor du möjligtvis i ett mögelskadat hus? Hur ser ditt sociala nätverk ut?

Och det kanske viktigaste av allt, vad stoppar du i dig? Vissa tål inte vissa livsmedel. Skulle rekommendera att börja med uteslutningsdieter i en månad per diet för att se om du mår bättre. Typ en månad vegan och en månad carnivore.
Citera
2021-11-15, 09:31
Citat:
Ursprungligen postat av Michalishenko
Hur ser din miljö ut? Bor du möjligtvis i ett mögelskadat hus? Hur ser ditt sociala nätverk ut?

Och det kanske viktigaste av allt, vad stoppar du i dig? Vissa tål inte vissa livsmedel. Skulle rekommendera att börja med uteslutningsdieter i en månad per diet för att se om du mår bättre. Typ en månad vegan och en månad carnivore.
Jag bor i ett mögelskadat land men strunt samma. Jag lämnar den här tråden åt sitt öde.
Citera
2021-11-15, 09:53
Medlem
f30malmos avatar
Även om man haft samma uppväxt och gener så har man kanske inte haft exakt samma upplevelser.

Din tvilling kanske inte heller mår bra om 10 år.
Citera
2021-12-11, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Är din tvilling också ett fetto med hormonrubbningar?
Haha så radikalt uttryckt, ditt användarnamn gör det hela roligare 😂🤯🤭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in