Hello, alkoholen måste bort o det nu!
Förvirrat javisst, ber er ha översikt, postar iaf nu, fråga om vad ni vill!
Senast jag åt benso i större mängd är faktiskt ungefär ett halvår/10mån sen.
Jag hoppade ner från ~15 xanor/dag , CT.
Till mina 4mg förskrivna xanor.
Inte känt mig bra sen dess. Visst är glad att jag inte tar mera, men även mkt av mig är gjord med mkt benso&alkoh.
Är i vilket fall glad över det.
Men har druckit nästan varje dag vad jag till 100-% vet iaf 2-3år, har egentligen druckit mkt i 10år. Men gått upp o ner.
Med piller också. Åt 30st ikto förr.
När jag senast slutade med alkoholen fick jag delirium. Alltså så pass hård antändning att min kropp nästan gav upp och dog. Detta bara 6-8h utan alkohol.
Runt 1-2 70cl 6 av 7 dagar i veckan.
Trappade ner för 15 dagar sen, lite varje dag och låg på 30-40cl för drygt 8 dagar sen, hoppa ner resterande förra torsdagen.
Och va nykter torsdag fredag, drack 4öl i lördags, och 2 öl nu i måndags (är onsdag idag) och ya thats it.
Nu är det väll bara uppgång kvar?
Ångesten har varit grov, väldigt förvirrad, ”laggar” i huvudet. Luriga tankar som skrämmer mig. Motorisktorolig, vinglar när jag går, går som lite på ”moln”/mkt lyrica.
Mot hög puls tar jag blodtryckssänkande. Till sömn imovane samt theralen.
Mådde såklart mera dåligt första 3 dagarna, men mår psykiskt väldigt dåligt fram o tillbaka.
Alla sinnen var grovt förstärkta, börjar lätta lite tycker jag.
Vad tror ni om saken? Ville egentligen skriva mera bakgrund men det får tas om frågor finns!
Förvirrat javisst, ber er ha översikt, postar iaf nu, fråga om vad ni vill!
Senast jag åt benso i större mängd är faktiskt ungefär ett halvår/10mån sen.
Jag hoppade ner från ~15 xanor/dag , CT.
Till mina 4mg förskrivna xanor.
Inte känt mig bra sen dess. Visst är glad att jag inte tar mera, men även mkt av mig är gjord med mkt benso&alkoh.
Är i vilket fall glad över det.
Men har druckit nästan varje dag vad jag till 100-% vet iaf 2-3år, har egentligen druckit mkt i 10år. Men gått upp o ner.
Med piller också. Åt 30st ikto förr.
När jag senast slutade med alkoholen fick jag delirium. Alltså så pass hård antändning att min kropp nästan gav upp och dog. Detta bara 6-8h utan alkohol.
Runt 1-2 70cl 6 av 7 dagar i veckan.
Trappade ner för 15 dagar sen, lite varje dag och låg på 30-40cl för drygt 8 dagar sen, hoppa ner resterande förra torsdagen.
Och va nykter torsdag fredag, drack 4öl i lördags, och 2 öl nu i måndags (är onsdag idag) och ya thats it.
Nu är det väll bara uppgång kvar?
Ångesten har varit grov, väldigt förvirrad, ”laggar” i huvudet. Luriga tankar som skrämmer mig. Motorisktorolig, vinglar när jag går, går som lite på ”moln”/mkt lyrica.
Mot hög puls tar jag blodtryckssänkande. Till sömn imovane samt theralen.
Mådde såklart mera dåligt första 3 dagarna, men mår psykiskt väldigt dåligt fram o tillbaka.
Alla sinnen var grovt förstärkta, börjar lätta lite tycker jag.
Vad tror ni om saken? Ville egentligen skriva mera bakgrund men det får tas om frågor finns!