• 1
  • 2
2021-11-09, 00:23
Medlem
1w2f3r4h5ss avatar
Hej flashback.

Denna post kommer att redigers.

Det går redan att spika min lösning som den rätta. Detta var sista pusselbiten som behövdes. Ett gripande och en fällande dom är nu möjligt.

Bild 1. Girligirl med star wars vapen, håret omgjort för att likna mamma (man har tvingat bort hårets naturliga virvel.
Omkringmiljö stökig med enbart fokus "modellen". Gömmer på tok förstora örhängen.

Sorgsen inför ett så viktigt foto.

År 2007 fanns inte kameror så lättillgängligt som idag. Varje foto togs med omsorg.

Mycket mer bilder är på ingång så att säga. Alla har liknade "fel"

Men de flesta med normal förmåga att nu konstatera samma sak, förövarna är bland personerna som tagit dessa foton.

https://www.bildtagg.se/file/pdljo52gqign0aewtzq8jvot

Tiktok joaquinrivendell #1w2f3r4h5s #nwnmnt #nusinners #JRRTHEBOXER

P..S. hej moderator om jag lagt tråden i fel kategori flytta gärna rätt. Mvh JRR.
2021-11-09, 00:55
Medlem
Aldrig fattat varför hon var/är så viktig?
2021-11-09, 01:01
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulattletarn
Därför att föräldrarna dödat barnet. Det är extremt ovanligt. Hundarna har markerat att liket legat i bagageluckan (men utan kroppen inget åtal).
2021-11-09, 01:24
Medlem
Fatta ingenting av din text eller din bild.
2021-11-09, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1w2f3r4h5s
Hej flashback.

Det går redan att spika min lösning som den rätta. Detta var sista pusselbiten som behövdes. Ett gripande och en fällande dom är nu möjligt.

Bild 1. Girligirl med star wars vapen, håret omgjort för att likna mamma (man har tvingat bort hårets naturliga virvel.
Omkringmiljö stökig med enbart fokus "modellen". Gömmer på tok förstora örhängen.

År 2007 fanns inte kameror så lättillgängligt som idag. Varje foto togs med omsorg.

Men de flesta med normal förmåga att nu konstatera samma sak, förövarna är bland personerna som tagit dessa foton.

P..S. hej moderator om jag lagt tråden i fel kategori flytta gärna rätt. Mvh JRR.

Jag har börjat fatta att jag verkar vara Flashbacks "läkare", "Kemist" och "psykolog" eller nått liknande när det kommer till psykisk ohälsa då jag har en del kunskap i skiten.

Meen, Hmm, vet inte om jag bör säga detta men here it goes...

DU HAR EN PSYKOS

Ta din antipsykotiska medicin så blir det lugnare i skallen. Troligtvis är ditt dopamin åt helvette just nu. Det hjälper den medicinen med.

Aja,

Lycka till!
2021-11-09, 02:21
Medlem
1w2f3r4h5ss avatar
Citat:

Tack för ditt svar här kommer en liten hint.

Det är väldigt tydligt att bilden är allt för arrangerad för att vara ett vanligt foto.

Det är någon annans önskningar som hon bär .

Gigantiska örhängena passar inte, de blir väldigt tunga att bära på festen hon är utspökad till.

Hon ser snarare ut att vilja dö eller döda den som ska göra henne illa.(fotografen)
Hon tittar ängsligt mot golvet. Ingen frisk vill veta vad som ska ske efter fotograferingen. Fokus är allt för mycket på Madeleine i bilden. Semesterbildet tagna utan att man ser semestermålet.

2007 års hen och könsneutrala Madeleine har i nästa bild en blå Evertontröja, inte nog med att det är ett stort skutt frå röda klänningen så är det inte fel lag också? Familjen från Leicester.

Mera kommer.
2021-11-09, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Därför att föräldrarna dödat barnet. Det är extremt ovanligt. Hundarna har markerat att liket legat i bagageluckan (men utan kroppen inget åtal).

Det är väl inte extremt ovanligt Att föräldrar dödar sitt barn?
Bara så här spontant kommer Hässleholmsmörderskan på tågrälsen upp, pappan som brände upp sig och sina två barn i en bil i Uppsala, familjen i Bjuv med svårt sjuka barn efter svininfluensavaccinet etc etc etc
Återigen, hur är en tjej från England på besök i Portugal så oerhört viktig?
2021-11-09, 02:32
Medlem
1w2f3r4h5ss avatar
Rörelsen med handen
Rödflickigaflickan i Evertos fc tröja.

Det ser ut som om både mamma och dottern får för lite att äta.. Pappan har stor mage givetvis.

https://www.bildtagg.se/bild/6jibf0narm3hpxbipagwl1y
Senast redigerad av 1w2f3r4h5s 2021-11-09 kl. 02:36.
2021-11-09, 02:40
Medlem
Citat:

För att hon inte är din dotter!
2021-11-09, 02:49
Medlem
Citat:
Det är faktiskt en lögn. Påhittad av portugisisk polis. Finns mkt diskuterat om det.
2021-11-09, 04:59
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:

Så sant . Kollade netflix dokumentären och hundarna markerade både i deras bostad(lägenheten dom hyrde) och bil .
2021-11-09, 05:44
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1w2f3r4h5s
Hej flashback.

Tråd finns:

(FB) Tråden om Madeleine McCann (försvann i Portugal 2007) (Mod)
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in