2022-10-25, 01:42
Medlem
Är det någon som vet vart han sitter nu?
Citera
2022-10-29, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Ja, verkligen - håller med dig!

Jag kan inte heller tycka synd om slynan.

Ni har ju missat att hon höll på även med en tredje man. DG som larmade polisen höll hon på med.
Citera
2022-10-29, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Hon gick bakom ryggen på sin man & blev rövknullad av den psyk-skadade albanen Bajram vilket slutade med döden. Kan tyvärr inte tycka synd om henne. Leker du med elden så kommer du att bränna dig...enkelt....

Amen to that!
Citera
2022-10-29, 10:31
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denstorabibeln
Ni har ju missat att hon höll på även med en tredje man. DG som larmade polisen höll hon på med.

Nej, jag har inte alls missat det.

Det framgår tydligt i förundersökningen att det även fanns en tredje man i hennes liv.

Som jag förstår det knullade dom men han ville mer men Nancy hade inte tid - vilket jag förstår.
Att vara gift och ha 2 älskade är tidsmässigt krävande.

100% hora.

Det kan ju inte finnas någon som tänker tillbaka på henne och minns henne som en fin, ärlig kvinna, fru och mamma.

Hon lurade alla.

Undrar vad hon skulle få för diagnos om hon levde idag?
Citera
2022-10-29, 15:30
Medlem
Citat:

Det framgår tydligt i förundersökningen att det även fanns en tredje man i hennes liv.

Som jag förstår det knullade dom men han ville mer men Nancy hade inte tid - vilket jag förstår.

100% hora.

Det kan ju inte finnas någon som tänker tillbaka på henne och minns henne som en fin, ärlig kvinna, fru och mamma.

Hon lurade alla.

Typisk Borderline.
Citera
2022-10-29, 23:08
Medlem
Så för att man har flera killar i sitt liv så förtjänar man att bli torterad på detta vis menar ni. Jag hoppas verkligen ingen i eran närhet får uppleva allt detta som Nancy fick uppleva.
Ni kallar henne alla möjliga ord baraför att hon hade en relation men jag ser aldrig att ni skriver
nått om honom. Det är nästan som att ni sitter och tycker att han gjorde rätt. Ja har man flera relationer så ska man bli knivhuggen och dö.
Citera
2022-10-29, 23:37
Medlem
Citat:

100% hora.

Hon lurade alla.

Med tanke på hennes skyddade, kontrollerande uppväxt och hur hon blev ”styrd” av andras förväntningar samt val av arbete med personer som hon skärmats från tidigare i livet så tycker jag på något sätt inte att resultatet är obegripligt.

Hennes egenskaper att vara en fin vän och mamma hänger inte nödvändigtvis direkt ihop med hennes val att ha andra män vid sidan om sitt äktenskap.

Möjligt N hade någon form av medelålderskris eller depression men jag betvivlar att hon skulle ha diagnostiserats med någon annan diagnos.
Citera
2022-10-30, 14:19
Medlem
brianmolkos avatar
Varför tycker ni så ?
Då kan man ju lika gärna säga har man en enda relation men med fel person pga ohälsosamt liv (som ett annat fall<)
Förtjänar man dö men då rasade ju ni
Citera
2023-02-10, 00:34
Medlem
Någon som har FUP?
Citera
2023-03-16, 09:25
Medlem
plusnios avatar
Ingen som hört hur det går för honom....har han hittat på fler galenskaper eller helt fallit i glömska?
Citera
2023-07-09, 08:51
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Kristna kvinnor som beblandar sig och har sex med muslimer ger jag inte mycket för. Horan fick vad hon förtjänade. När ska folk förstå att man inte umgås med muslimer? Det är som att ställa sig framför en giftorm och bara be om att bli biten.

Har det diskuterats vilket land hon kom från?
Senast redigerad av KnolaDinMama 2023-07-09 kl. 08:54.
Citera
2023-08-22, 15:37
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denstorabibeln

Tack, om vi summerar det här fallet när vi tittar i backspegeln så fanns det alltså en gift kvinna som var involverad i en intim relation med en tidigare dömd psykpatient (mordbrand) hon mött i sitt yrke samtidigt som hon hade någon form av relation med en tredje man förutom att hon hade en make i det gemensamma hemmet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in