2021-11-09, 20:14
Medlem
Turfwars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartblod
Om GM är en fd intagen så behöver det ju inte vara så men vet vi verkligen att det är så? Mycket byskvaller på såna orter.

Jag vet med 100% säkerhet att GM har varit intagen på samma rättspysk som BO jobbade på. GM släpptes för ca 1,5 år sedan och bodde på typ ett stödboende eller liknande.
Citera
2021-11-09, 20:34
Medlem
svartblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turfwar
Jag vet med 100% säkerhet att GM har varit intagen på samma rättspysk som BO jobbade på. GM släpptes för ca 1,5 år sedan och bodde på typ ett stödboende eller liknande.

Mycket möjligt att du har rätt men har hört det där så många gånger att jag inte riktigt köper det rakt av.

Om din vän har tystnadsplikt skulle väl han inte sagt så mycket till dig eller?
Citera
2021-11-09, 20:47
Medlem
Turfwars avatar
Citat:
Mycket möjligt att du har rätt men har hört det där så många gånger att jag inte riktigt köper det rakt av.

Nej det förstår jag såklart.
Men personen har ju inte tystnadsplikt angående om en kollega har blivit mördad av en tidigare intagen? Det lär ju komma ut ändå!
Men att säga namnet på en intagen eller tidigare för den delen är det lag på!

Ni får ta det för vad det är.
Citera
2021-11-09, 20:48
Medlem
Citat:

Han säger ju inte patientens namn.
Så han håller ju sin tystnadsplikt.
Citera
2021-11-09, 20:58
Medlem
https://www.hitta.se/bajram+baruti/f...son/hdxxP55554

Se till och gräv åt rätt håll nu. Mannen som är begärd häktad...
Citera
2021-11-09, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turfwar

Fick höra från en källa att GM har initialerna B.B..
Citera
2021-11-09, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strikeinc8
https://www.hitta.se/bajram+baruti/f...son/hdxxP55554

Se till och gräv åt rätt håll nu. Mannen som är begärd häktad...

Tidigare adress i Falköping.. idag okänd adress enligt folkbokföringen.. brottsmålsdom mot sig…
Citera
2021-11-09, 21:08
Medlem
I detta fall tror jag det är lättare att sikta in sig på BO om det nu är Nanc*. Mycket tyder på att det är hon inte minst på systerns alla sorgebeklaganden på FB. Nanc* ser ut att ha jobbat på pizzerian Martin* i Floby före detta Martinell*. (*=i). Verkar även verkat inom kyrkan i Floby ungdomsverksamhet SKU.

Huruvida NF nu har jobbat inom psykvården har jag inte fått fram.

Att lista ut MGM en galen 40 åring på ett stödboende blir nog svårt utan ett riktigt insidertips.

Finns det några bilder på att det hela har hänt på Dotorpsgata*. Detta kom tidigt i tråden. Vad baserade man det uttalandet på?.
Citera
2021-11-09, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
I detta fall tror jag det är lättare att sikta in sig på BO om det nu är Nanc*. Mycket tyder på att det är hon inte minst på systerns alla sorgebeklaganden på FB. Nanc* ser ut att ha jobbat på pizzerian Martin* i Floby före detta Martinell*. (*=i). Verkar även verkat inom kyrkan i Floby ungdomsverksamhet SKU.

Huruvida NF nu har jobbat inom psykvården har jag inte fått fram.

Att lista ut MGM en galen 40 åring på ett stödboende blir nog svårt utan ett riktigt insidertips.

Finns det några bilder på att det hela har hänt på Dotorpsgata*. Detta kom tidigt i tråden. Vad baserade man det uttalandet på?.

I häktningsframställan framgår det att det är på Dotorpsgatan.
Citera
2021-11-09, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paffet
Tidigare adress i Falköping.. idag okänd adress enligt folkbokföringen.. brottsmålsdom mot sig…

Mannen är begärd häktad idag.
Citera
2021-11-09, 21:16
Medlem
"Den 40-åriga mannen är känd av rättsväsendet sedan tidigare och i ett beslut från förvaltningsrätten är mannen under öppen rättspsykiatrisk vård och hemmahörande i Falköpings kommun."

https://www.skaraborgsnyheter.se/fal...t-i-falkoping/
Citera
2021-11-09, 21:18
Medlem
svartblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balt
Han säger ju inte patientens namn.
Så han håller ju sin tystnadsplikt.

Tänkte mer på delen där man säger när han flyttats ut från psyket och bor på ett annat hem. Då kan ju folk börja hitta på namn som tex tidigare i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in