2021-11-05, 18:36
Medlem
Rumnsk EU-parlamentariker lttar p sitt hjrta om mrkningen gllande vaccindokumenten som EU begrt att f lsa i sin fulla transparens, men som enbart bestr av verstrukna sidor.

https://m.facebook.com/morgancjonas/...f=sharing&_rdr

Demokratin r hotad och det ser vi runtom i vrlden och srskilt i Europa. Senast idag s blir man sparkad om man inte tar vaccin inom tre mnader frn tillsgelse i Lettland.

https://www.google.se/amp/s/amp.svt....kas-i-lettland

Quote: The difference between tyranny and democrazy is very simple...
When the government knows everything about you, thats tyranny. When you know everything about the government, thats democrazy.

Sevrd video dr ngon med en stark position vgar st upp fr friheten, dr tystnadskultur rder.

Spnnande kille, all heder till honom, fr se hur lnglivad han blir.
Senast redigerad av LordDisciple 2021-11-05 kl. 18:45. Anledning: Lgga till video
Citera
2021-11-05, 18:51
Medlem
KentOstskogs avatar
Ytterligare en trd fr snurriga.
Det har bara givits 7 miljarder doser hittills. Varje dag vaccineras 30 miljoner.En microskopisk del har biverkningar. Massor dr varje dag av covid.Trots det fortstter ni tomtar att g p om vaccinet.Fattar ni inte att det r ni ovaccinerade som r problemet i hela vrlden just nu?
Citera
2021-11-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentOstskog
Det har bara givits 7 miljarder doser hittills. Varje dag vaccineras 30 miljoner.En microskopisk del har biverkningar. Massor dr varje dag av covid.Trots det fortstter ni tomtar att g p om vaccinet.Fattar ni inte att det r ni ovaccinerade som r problemet i hela vrlden just nu?

Vart r friheten till att vlja? Tnker inte diskutera biverkningar med dig i denna trd, detta handlar om ngot helt annat som du totalt frbisg. Ls om gr rtt.

Man talar om att det mste vara omjligt fr hela vrlden att g med i samma agenda.
Nej det verkar ju vara precis s det r och vldigt enkelt. Han berttar hr att det diskuterats sen 2020, om dessa dokument i hela EU parlamentet. Det hr r frsta gngen jag hr ngon delge detta offentligt. Vart r alla andra som varit med i den diskussionen i parlamentet?

ppna gonen, det hr handlar om vra mnskliga rttigheter, vare sig du dr av biverkningar eller ej. Sett liv frstras av vaccin frut och jag r ung och kry och tnker inte tvingas till nnting medans jag har hemland Sverige.

Har bde neuropsedyn-, narkolepsi-, vaccinoffer i min nrhet. Fr dig r dom en siffra i statistiken, fr mig r dem en gonppnare fr ett val som jag sjlv mste f besluta och som alla r p vg att frlora rtten att tala om och vlja sjlv.
Senast redigerad av LordDisciple 2021-11-05 kl. 19:10.
Citera
2021-11-05, 19:13
Medlem
Citat:
Jag tror inte det stod nt om biverkningar i trdstarten. Gr du p autopilot?
Citera
2021-11-05, 19:16
Medlem
Citat:

Du kollade inte videon mrker jag
Citera
2021-11-05, 19:34
Medlem
-GGs avatar
Citat:

Trden handlar inte om vad du brker ur dig.

Men varfr fr ni resonera s om vaccinskador nr "hela vrlden" haft Covid ocks med endast en promille dda.

Du ser, hur du brker ur dig som det automatiska fr du r.

Inte konstigt att kommunism r s populrt, folk lskar tydligen att bli styrda av en samvetsls och hycklande maktelit. Vilket DU bevisar som ett stort problem.

Kan inte avtal och mediciner leva p sin egen transparens och hur bra det r utan vertalning/samordnat av medial hjrntvtt, r det givetvis s att det blir mycket farligare fr oss.
Citera
2021-11-05, 20:07
Medlem
KentOstskogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Jag tror inte det stod nt om biverkningar i trdstarten. Gr du p autopilot?

Vilken anledning finns att inte vaccinera sig annat n biverkningar?
Citera
2021-11-05, 20:13
Medlem
Citat:

Problemet r icke-injicerade pstr du. S vad tnker du och dina gelikar gra t "problemet"? Stnga ute oss frn samhllet? Strypa tillgngen till mat och svlta oss? Yagoda hade varit stolt.
Citera
2021-11-05, 20:21
Medlem
Det r intressant nd att s mnga garderobsauktoritrer finns bland oss. Det faktum att genomgngen infektion ger bttre skydd n vaccin spelar ingen roll fr dessa. Gr det pappa staten sger utan att gra egna analyser gllande risk/nytta fr sig sjlv och sina egna helt enkelt. Man ser direkt vilka som hade varit med i einstatzgruppen utan att ifrgastta.
Citera
2021-11-05, 20:45
Medlem
Citat:
Vilken anledning finns att inte vaccinera sig annat n biverkningar?

Blev troende nr jag var nrmare 30, d mtte jag Gud.

Jesus frklarar i Bibeln att alla Hans fr kan hra Hans rst. Samma dag jag tog beslutet och upplevde frlsningsgonblicket, s spelade han upp mitt liv i ultrarapid gnger 1000, det gick p en mikrosekund men man frstod vad Han ville visa. D visade Han mig alla gnger Han gripit in i mitt liv utan att jag vetat om det, samt rddat mig frn dden vid tv tillfllen. Det var Hans frtjnst att jag lever. Har ven helat mig frn fysiska skador och sjukdom. Sett Han gra det fr folk man ber fr med. Utan biverkningar.

D frstod jag att det r Han som har makt mellan liv och dd. Jag vljer att lita p Han som min Frlsare, Han har makt att ta hem mig nr Han anser det r rtt tid. Vilket gr det tryggt fr d vet man att man fr det hrligare i en evighet som slr detta liv med hstlngder. Kalla det ddslngtan, men jag ser fram emot den dagen. Allts vljer jag bort just detta vaccin som framstr som vrldens frlsare, d min gr att lita p till fullo, Han har inte maskat sina texter i Bibeln, allt str dr svart p vitt, vare sig man gillar det eller inte.

Det r min frmsta anledning, sen kommer ven biverkningar p en fin andraplats. Tredje plats s har jag redan haft det, innan vaccinen fanns, det utvecklade sig till en ovanlig hosta som gick ver. Punkt. Vidare s pga hur det tystas ner och mrkas och inte hlls dialoger i media mellan alla lger, bara ensidigt. Det r fr mig ett varningstecken om nt. Sen sdant hr som parlamentarikern belyser gr ju det hela lttare ocks.

Tror ocks p doktorer och mediciner givetvis, men inte i denna frga det r ett som r oerhrt tydligt enligt mig och blir lika frvnad och frundrad hur mnniskan inte Vill veta eller ta reda p hela skeendet utan bara glutta p det som verkar stilla ens rdsla istllet fr att mta den. Det r definitivt en rdsla som styr. Rdsla fr att det grset man gr p inte r s grnt nr man tittar nrmare som gr att man blundar fr man vill inte se det som finns att se.

Pengar r en rot till allt ont, i detta cirkulerar det pengar kan jag lova. Hade det varit fr hela vrldens bsta, d hade man lst allt detta till sjlvkostnadspris.

End of story, vad mer kan tillggas, det hr r ett spektakel som inte r av godo nnstans.
Senast redigerad av LordDisciple 2021-11-05 kl. 20:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in