Citat:
Ursprungligen postat av
KentOstskog
Vilken anledning finns att inte vaccinera sig annat n biverkningar?
Blev troende nr jag var nrmare 30, d mtte jag Gud.
Jesus frklarar i Bibeln att alla Hans fr kan hra Hans rst. Samma dag jag tog beslutet och upplevde frlsningsgonblicket, s spelade han upp mitt liv i ultrarapid gnger 1000, det gick p en mikrosekund men man frstod vad Han ville visa. D visade Han mig alla gnger Han gripit in i mitt liv utan att jag vetat om det, samt rddat mig frn dden vid tv tillfllen. Det var Hans frtjnst att jag lever. Har ven helat mig frn fysiska skador och sjukdom. Sett Han gra det fr folk man ber fr med. Utan biverkningar.
D frstod jag att det r Han som har makt mellan liv och dd. Jag vljer att lita p Han som min Frlsare, Han har makt att ta hem mig nr Han anser det r rtt tid. Vilket gr det tryggt fr d vet man att man fr det hrligare i en evighet som slr detta liv med hstlngder. Kalla det ddslngtan, men jag ser fram emot den dagen. Allts vljer jag bort just detta vaccin som framstr som vrldens frlsare, d min gr att lita p till fullo, Han har inte maskat sina texter i Bibeln, allt str dr svart p vitt, vare sig man gillar det eller inte.
Det r min frmsta anledning, sen kommer ven biverkningar p en fin andraplats. Tredje plats s har jag redan haft det, innan vaccinen fanns, det utvecklade sig till en ovanlig hosta som gick ver. Punkt. Vidare s pga hur det tystas ner och mrkas och inte hlls dialoger i media mellan alla lger, bara ensidigt. Det r fr mig ett varningstecken om nt. Sen sdant hr som parlamentarikern belyser gr ju det hela lttare ocks.
Tror ocks p doktorer och mediciner givetvis, men inte i denna frga det r ett som r oerhrt tydligt enligt mig och blir lika frvnad och frundrad hur mnniskan inte Vill veta eller ta reda p hela skeendet utan bara glutta p det som verkar stilla ens rdsla istllet fr att mta den. Det r definitivt en rdsla som styr. Rdsla fr att det grset man gr p inte r s grnt nr man tittar nrmare som gr att man blundar fr man vill inte se det som finns att se.
Pengar r en rot till allt ont, i detta cirkulerar det pengar kan jag lova. Hade det varit fr hela vrldens bsta, d hade man lst allt detta till sjlvkostnadspris.
End of story, vad mer kan tillggas, det hr r ett spektakel som inte r av godo nnstans.