2021-11-10, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av staynow
Du verkar ha bra koll.

Han som scammar och håller på ? Som hade Mshop?

MAX

?
Hört han tar bort rödingar även på toppsäljarna.
HB är fake, han vill bara åt pengar Admin.

Tragiskt

Nej Mr maxi är/var huvudägaren bakom dutch lab kallas även för dopingskungen stefan tapai. Flyyde till serbien i samband med operation liquid. Är det någon som vet om hans brott är preskriberat? Han borde vara en fri man nu, efter 10 år preskriberas ett sådant brott.
2021-11-10, 11:18
Medlem
torrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Nej Mr maxi är/var huvudägaren bakom dutch lab kallas även för dopingskungen stefan tapai. Flyyde till serbien i samband med operation liquid. Är det någon som vet om hans brott är preskriberat? Han borde vara en fri man nu, efter 10 år preskriberas ett sådant brott.

Yes, han borde vara en fri man. I varken grovt smugglings- eller dopningsbrott är det en straffskala på mer än 8 år, dvs det är 10 års tio års preskriptionstid som gäller. Har för mig dock att Tapai redan var ca 45 år när Operation Liquid inträffade. Då borde han vara ca 55 år idag. Han kanske har dragit sig tillbaka och nöjt sig med sina miljoner.

Mvh
Torran
2021-11-10, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Yes, han borde vara en fri man. I varken grovt smugglings- eller dopningsbrott är det en straffskala på mer än 8 år, dvs det är 10 års tio års preskriptionstid som gäller. Har för mig dock att Tapai redan var ca 45 år när Operation Liquid inträffade. Då borde han vara ca 55 år idag. Han kanske har dragit sig tillbaka och nöjt sig med sina miljoner.

Mvh
Torran

Gäller verkligen preskribtionstiden med tanke på att han är efterlyst?

Han har inte dragit sig tillbaka utan har drivit HB hela tiden och då kan han lätt bli åtalad för det och eventuellt gamla brott också eftersom de har fortsatt att begås under en sammanhållen period.

Dåligt insatt juridiskt, jag bara tänker högt. Tror inte han kommer undan dock om han skulle visa sig inom EU.
2021-11-10, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Gäller verkligen preskribtionstiden med tanke på att han är efterlyst?

Han har inte dragit sig tillbaka utan har drivit HB hela tiden och då kan han lätt bli åtalad för det och eventuellt gamla brott också eftersom de har fortsatt att begås under en sammanhållen period.

Dåligt insatt juridiskt, jag bara tänker högt. Tror inte han kommer undan dock om han skulle visa sig inom EU.

Ja, fanns nog en artikel där man skrev ut att hans tid snart gått ut och man fortfarande letar efter honom. Hittar den inte idag.

Han kan inte bli åtalad för det han misstänktes för då, men han fortfarande bli åtalad för t.ex. driver hushboard och enorm penningtvätt os.v

Finns kanske fler punkter som väntar på han som vi inte vet om.
2021-11-10, 12:42
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staynow
Ge namnet på skojaren som driver H-B

Då blir det skoj.
Vet folk redan som är redo

Håller med om att det aset också är skyldig. Sitta och radera alla inlägg som inte är olika varianter av "grönt som skogen" med gott samvete. Fy fan, vad vidrigt.

Någon pålitlig från Flashback borde skapa en liknande sida som HB, fast utan att censurera annat än uppenbara fejkrecensioner. Tror inte att HB skulle finnas kvar särskilt länge då.
Senast redigerad av Roidbert 2021-11-10 kl. 13:04.
2021-11-10, 14:10
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Håller med om att det aset också är skyldig. Sitta och radera alla inlägg som inte är olika varianter av "grönt som skogen" med gott samvete. Fy fan, vad vidrigt.

Någon pålitlig från Flashback borde skapa en liknande sida som HB, fast utan att censurera annat än uppenbara fejkrecensioner. Tror inte att HB skulle finnas kvar särskilt länge då.

Skulle säga att det inte sker utan att skräpposter tas bort, och tycker inte att det är ok heller att outa namn här i tråden oavsett ifall det är kaptenen eller T*a** alldelse för tidigt. Bara kolla i kaptenens tråd full med klagomål inget som tas bort där...

Nu citerade du ett troll och denna individ har noll koll på aas och hur branschen funkar, han körde 0,1ml 25mg testo i veckor och trodde han körde 250mg haha samt skriver som ett sär ett exempel på alla hans idiottrådar som han skapar.
2021-11-10, 14:19
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Skulle säga att det inte sker utan att skräpposter tas bort, och tycker inte att det är ok heller att outa namn här i tråden oavsett ifall det är kaptenen eller T*a** alldelse för tidigt. Bara kolla i kaptenens tråd full med klagomål inget som tas bort där...

Nu citerade du ett troll och denna individ har noll koll på aas och hur branschen funkar, han körde 0,1ml 25mg testo i veckor och trodde han körde 250mg haha samt skriver som ett sär ett exempel på alla hans idiottrådar som han skapar.

Var ett tag sedan jag kollade på HB nu, men såvitt jag kan minnas har jag aldrig fått reda på dåliga nyheter via HB. Utan det verkar bara vara på Flashback som sanningen kommer fram. Antar att det måste vara riktigt jävla illa om admin inte städar upp.
2021-11-10, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson

Även om det är ett troll/dåre så har han väl rätt till en åsikt. Kanske tappat massa pengar och är sur?

Jag är väldigt glad över att bo i Norge där snuten fokuserar på bättre saker.

Vilka problem jag hade fått i Sverige alltså och jag går på en egen TRT just för att medicin tryckt ner ett stabilt högt T ner till 8-9 liksom. Så nu har jag mina 0,5ml i veckan och har aldrig haft det bättre fysiskt.

I Sverige så hade mitt liv slagits i stycken och jag hade aldrig fått jobba som jag gör idag.

Slutsatsen är att Sverige är ett förfärligt land på många mer sätt än bara blattarna
Senast redigerad av itsaek 2021-11-10 kl. 14:25.
2021-11-10, 22:18
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Av egen erfarenhet kan jag berätta att sånt händer oftast när snuten plockar målvakter eller när huvudägarna åker fast och det är inte första gången att snuten slår precis innan december eller slutet av året. Apoteksbutiken/mshop är en som försvann nyligen. Liknande ex har vi sett i oepration liquid 2009 dec och viking store härvan 2012/2013 med fullvärdiga Hells angels medlemmar och ägarna bakom bodymass. Det finns ingen anledning att blåsa sin kunder när man tjänar 300-500k i månaden. Snart ser vi fler shoppar som försvinner.

Vikingstores första namn var Mammut Nutrition och de åkte på sitt första tillslag 2006, härvan 2012/2013 rörde även Steroidakuten, Netpharma(Som enbart sålde Bensodiazepiner) samt en tredje nystartad shop jag inte minns namnet på. Dessa shopar fanns redan 2004, om jag inte minns fel så var det R*** B***** som tog över shopparna 2009, som svar på den sista fetade meningen är det förmodligen G*** du syftar på.

OL rörde även en shop vid namn Miraculix.
Senast redigerad av Kraftkarl 2021-11-10 kl. 22:21.
2021-11-10, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Vikingstores första namn var Mammut Nutrition och de åkte på sitt första tillslag 2006, härvan 2012/2013 rörde även Steroidakuten, Netpharma(Som enbart sålde Bensodiazepiner) samt en tredje nystartad shop jag inte minns namnet på. Dessa shopar fanns redan 2004, om jag inte minns fel så var det R*** B***** som tog över shopparna 2009, som svar på den sista fetade meningen är det förmodligen G*** du syftar på.

OL rörde även en shop vid namn Miraculix.

120/2013 handlade om den här mannen: https://www.cafe.se/snabba-cash-pa-r...klighetens-jw/

Miraculix var också inblandad i OL var en topp säljare på BM, tror går numera under samma namn på HB.
Senast redigerad av bodyfass 2021-11-10 kl. 22:30.
2021-11-10, 22:30
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
120/2013 handlade om den här mannen: https://www.cafe.se/snabba-cash-pa-r...klighetens-jw/

Miraculix var också inblandad i OL var en topp säljare på BM, tror går numera under samma namn på HB.

Så var det, tack för länken.
2021-11-10, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Så var det, tack för länken.

Rättegången mot vikingstore 2012/2013 var intressant eftersom jag var på plats och såg hela rättegången, det vaar i princip vikingstore som styrde hela BM därför var dom bland good guys trots att dom fick massor med klagomål och leveranser som aldrig kom fram. Percis lite som kaptenes ärende, kan också berätta dig att det var inga biff bola kriminella i den rättegången mest nördar,stureplans partypojkar och kola grabbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in