2021-11-24, 08:08
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael.001
Scammar den jävlen på rktigt nu?!
Den där utlovade "dubbla testo" verkar det som att folk får tjata efter, den skickas aldrig med.

Med andra ord hoppas han minska förlusten genom att hoppas att inte alla hör av sig om den.

Fyfan, vilket smuts.

Är det offshoresites som håller hans äckliga sida levande?
Jag beställde för 28 dagar sedan. Ingen leverans och mailsvar upphörde 4/11.
2021-11-24, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi

Kanske dags att lägga en röding i tråden för shoppar?

Eller så kanske han glömt bort bara och behöver en påminnelse, det är helt enkelt omöjligt o veta vad som pågår i den där shoppen.
Senast redigerad av LotN 2021-11-24 kl. 14:31.
2021-11-26, 23:56
Medlem
Citat:

Bara till att lägga en röding i så fall!
2021-11-27, 03:00
Medlem
Forenes avatar
huga man blir ju mörkrädd

ja la min första beställning för en vecka sen för o testa om d funkar o beställa från nätet men nu har de gått en vecka o inget kommit. fått mailsvar från shoppen men de säger ba att ja får vänta på posten. ska vänta me o röda folk hejvilt men tror inte posten tar en vecka o leverera ett brev

kan inte ens posta i drogshop tråden antar att d e för mitt konto e nytt men asså ja undrar om någon av dessa shoppar ens finns. de kan ju lika gärna va snuten själv ja sitter o mailar me
2021-11-27, 09:54
Medlem
Citat:

Det är för att dom är röda. Selektiv Scammar folk som fan.

Citat:
Ursprungligen postat av Forene
huga man blir ju mörkrädd

ja la min första beställning för en vecka sen för o testa om d funkar o beställa från nätet men nu har de gått en vecka o inget kommit. fått mailsvar från shoppen men de säger ba att ja får vänta på posten. ska vänta me o röda folk hejvilt men tror inte posten tar en vecka o leverera ett brev

kan inte ens posta i drogshop tråden antar att d e för mitt konto e nytt men asså ja undrar om någon av dessa shoppar ens finns. de kan ju lika gärna va snuten själv ja sitter o mailar me

Kaptenen ÄR BLODRÖDA

akta för denna shopp.

Vet flera som inte fått varor på par månader fast han lovat reships.

Nästa ni ska akta för är HB admin.
Alla som rödat har fått sina Rödingar borttagna där. Han är inblandad i härvan på något sätt.

Kaptenen är BLOD RÖDA akta er.

Finns andra seriösa
Senast redigerad av staynow 2021-11-27 kl. 09:56.
2021-11-27, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staynow
Det är för att dom är röda. Selektiv Scammar folk som fan.

Kaptenen ÄR BLODRÖDA

akta för denna shopp.

Vet flera som inte fått varor på par månader fast han lovat reships.

Nästa ni ska akta för är HB admin.
Alla som rödat har fått sina Rödingar borttagna där. Han är inblandad i härvan på något sätt.

Kaptenen är BLOD RÖDA akta er.

Finns andra seriösa

De trillar in sporadiska gröningar på olika forum MEN de känns ”konstruerade” och i flertalet fall överdrivna (under rådande omständigheter där det luktar selektiv Scam lång väg) tyvärr och inger föga förtroende.. Tragiskt att skylla på Posten att det skulle ta flera veckor för ett paket att nå sin destination!!

Har själv handlat av den shoppen för något år sedan utan problem men skulle i dagsläget absolut ej köpa därifrån nu när det är sådana uppenbara problem! Hoppas ni som beställt verkligen får vad ni blivit lovade 🙏🏻
2021-11-27, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 40ish
De trillar in sporadiska gröningar på olika forum MEN de känns ”konstruerade” och i flertalet fall överdrivna (under rådande omständigheter där det luktar selektiv Scam lång väg) tyvärr och inger föga förtroende.. Tragiskt att skylla på Posten att det skulle ta flera veckor för ett paket att nå sin destination!!

Har själv handlat av den shoppen för något år sedan utan problem men skulle i dagsläget absolut ej köpa därifrån nu när det är sådana uppenbara problem! Hoppas ni som beställt verkligen får vad ni blivit lovade 🙏🏻

Jag grönade Kaptenen då jag fick en reship i veckan eftersom ursprungspaket från slutet av oktober aldrig dök upp. Fick ingen kompensation pga förseningen och fick ändra mitt kurupplägg lite på grund av det men satt inte i sjön så jag är ändå nöjd att jag fick det jag beställt.
2021-11-27, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pabben
Jag grönade Kaptenen då jag fick en reship i veckan eftersom ursprungspaket från slutet av oktober aldrig dök upp. Fick ingen kompensation pga förseningen och fick ändra mitt kurupplägg lite på grund av det men satt inte i sjön så jag är ändå nöjd att jag fick det jag beställt.

Då gjorde du fel.

Du skulle rödat eller låtit bli betygsätta.
Eftersom du fick vänta sjukt länge, utan komp, och även ändra din kur och allt.
Det är ju helt åt helvete detta.
Fattar inte hur du kunde gröna en så oseriös hantering.

Man grönar om man får sina varor inom 7vardagar
Tar det mer måste man ha kompensation och max 3veckor.

Annars är det BLODRÖTT.

nu vet du att du aldrig mer bör handla där hoppas jag.

Finns flera seriösa shoppar , där du får grejjerna inom 3-5 arbetsdagar.
Sådana grönar man med glädje.

Kaptenen borde du solklart rödat, eller låtit bli betygsätta om du är för feg för röda.
Det eftersom Din kur blev lidande och allt ju. Enorm väntetid, ingen komp ens.

Som jag sagt innan till alla
Välj annan shop.

Kaptenen är röda
2021-11-28, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 40ish

Är ganska säker på att de som grönar just Kaptenen med under 10 inlägg är han själv eller hans
däcksman. De har flera Konton

Jag har bevis på att dom Selektiv Skammar då hälften av bekanta har inte fått något
Sedan 3månader tillbaka. En har blivit lovad reship och komp 5x. Han gav upp nu.
Han beställde ifrån annan shop och fick grejjerna efter 4vardagar.

Håll er borta ifrån Kaptenen. När ni ser hans båt närma hamnen.
Spring ALLT ni kan, Och vifta med Röd flagga

Jag hade inte ens vågat använda hans produkter efter att jag nyligen läst att en som åkte fast
som endast tagit kaptenens testo hade annat i blodet med. Det kan vara lite vad som helst
den enögde kaptenen blandar så att säga.
LIVSFARLIGT
2021-11-28, 09:34
Medlem
goofers avatar
Vad är det folk grönar egentligen?

Är det en grön shop i dagsläget tycker ni så att fler kunder får betala och kanske vänta 1 månad på leverans?

Tror Kaptenen har råkat ut för ett myteri för förut var detta en bra shop som jag själv va nöjd med.

Tycker också att admin på berörda brädor borde flagga för den här shoppen om osäkra leveranser.
2021-11-28, 15:05
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staynow
Är ganska säker på att de som grönar just Kaptenen med under 10 inlägg är han själv eller hans
däcksman. De har flera Konton

Jag har bevis på att dom Selektiv Skammar då hälften av bekanta har inte fått något
Sedan 3månader tillbaka. En har blivit lovad reship och komp 5x. Han gav upp nu.
Han beställde ifrån annan shop och fick grejjerna efter 4vardagar.

Håll er borta ifrån Kaptenen. När ni ser hans båt närma hamnen.
Spring ALLT ni kan, Och vifta med Röd flagga

Jag hade inte ens vågat använda hans produkter efter att jag nyligen läst att en som åkte fast
som endast tagit kaptenens testo hade annat i blodet med. Det kan vara lite vad som helst
den enögde kaptenen blandar så att säga.
LIVSFARLIGT
Kan bara hålla med. Kaptenen är RÖD, köp inte där ifrån. Har gått en månad nu utan mailrespons och mer än en månad utan leverans. Köp inte från Kaptenen.

Ah ja, får väl försöka hitta en annan säljare på HB nu.
2021-11-29, 20:12
Medlem
Det är kanske så att han har börjat få ordning på affärerna nu och då har han valt att prioritera de kunder som kommer gröna honom så att han kan lätta stämningen lite. Eller kanske rent av skita i vissa och leverera till utvalda som grönar och lovordar honom. Bara en tanke efter att man läst inläggen i hans tråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in