2021-11-04, 15:26
Medlem
Bonnatorps avatar
Min nuvarande telefon är fortfarande i fint skick med hel skärm (förvånansvärt hållbar också, så mycket som den druttat i golvet från hög höjd), men jag tänkte det kan vara trevligt att ha koll på hur marknaden ser ut till den dag olyckan är framme.

Enda kravet jag har på en ny telefon är att den ska ha trådlös laddning. Mitt största aber är nämligen att laddarna slits i förtid, så jag vill ha trådlöst som primär laddning för att inte slita på kontakterna.
Inga större krav på intern lagring, trevligt om den tar SD-kort då avgifterna på internlagring är så höga enligt copyswede.
Processor och minne ska väl vara minst lika bra som i min nuvarande så jag inte behöver uppleva en slö telefon.
Så billig som möjligt, men absolut inte slöare processor eller minne än nuvarande.

Har inget emot om det är något kinamärke så länge jag kan köra BankID och Google Play på den.
Senast redigerad av Bonnatorp 2021-11-04 kl. 15:29.
Citera
2021-11-04, 20:19
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Så billig som möjligt, men absolut inte slöare processor eller minne än nuvarande.
Här var ett par med liknande prestanda och trådlös laddning som jag såg men kanske lite högt pris

Nokia XR20
Xiaomi Mi MIX 2S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in