har feber är förkyld och har on i nedre delen av rygg/ländryggen. har också ont i magen, e sjukt seg och årkes lös. snusar mycket och gillar öl. går också på adhd medicin (30 mg elvans) så har inte ätit ordentligt på typ 2-3 månader. utan mitt dagliga intag mat har varit typ en barn portion på kvällen ingen frukost eller lunch. bör jag vara orolig???
har feber är förkyld och har on i nedre delen av rygg/ländryggen. har också ont i magen, e sjukt seg och årkes lös. snusar mycket och gillar öl. går också på adhd medicin (30 mg elvans) så har inte ätit ordentligt på typ 2-3 månader. utan mitt dagliga intag mat har varit typ en barn portion på kvällen ingen frukost eller lunch. bör jag vara orolig???
Ja du kommer dö det kommer jag också förr eller senare.
Så länge du får i dig vätska ska det väl inte va nå problem
Ja har mått piss sen 6 imorse, har lever det här livet i typ 4-5 år, pajar njurarna av mycket sprit ???
Förmodligen hänger allt ihop med din "förkylning" eller covid-19? Har man ryggsmärtor/magsmärtor och känner sig orkeslös och det aldrig tycks bli bättre eller bra kan det vara något kroniskt så som cancer.
Men börja ta hand om dig då. Ät på regelbundna tider, drick endast vatten, mjölk och kanske lite juice ibland. Sov ordentligt på nätterna. Promenera dagligen. Umgås med släkt och vänner. Ha intressen och hobbies.