2021-11-03, 13:36
Medlem
Shrimp-guys avatar
har feber är förkyld och har on i nedre delen av rygg/ländryggen. har också ont i magen, e sjukt seg och årkes lös. snusar mycket och gillar öl. går också på adhd medicin (30 mg elvans) så har inte ätit ordentligt på typ 2-3 månader. utan mitt dagliga intag mat har varit typ en barn portion på kvällen ingen frukost eller lunch. bör jag vara orolig???
Citera
2021-11-03, 13:40
Medlem
Riddarhusets avatar
Inget akut.
Men....fortsätter du ditt liv sådär så skall du inte bli förvånad om du dör under nästa år i alla fall.
Citera
2021-11-03, 13:40
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Hur länge har du haft det sådär?
Citera
2021-11-03, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimp-guy
har feber är förkyld och har on i nedre delen av rygg/ländryggen. har också ont i magen, e sjukt seg och årkes lös. snusar mycket och gillar öl. går också på adhd medicin (30 mg elvans) så har inte ätit ordentligt på typ 2-3 månader. utan mitt dagliga intag mat har varit typ en barn portion på kvällen ingen frukost eller lunch. bör jag vara orolig???
Ja du kommer dö det kommer jag också förr eller senare.
Citera
2021-11-03, 14:06
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:

Så länge du får i dig vätska ska det väl inte va nå problem
Citera
2021-11-03, 14:15
Medlem
Shrimp-guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesSnajdare
Hur länge har du haft det sådär?

Ja har mått piss sen 6 imorse, har lever det här livet i typ 4-5 år, pajar njurarna av mycket sprit ???
Citera
2021-11-03, 14:18
Medlem
Citat:
Ja har mått piss sen 6 imorse, har lever det här livet i typ 4-5 år, pajar njurarna av mycket sprit ???

Levern. Du skulle ha lyssnat i skolan.
Citera
2021-11-03, 14:28
Medlem
Citat:

Förmodligen hänger allt ihop med din "förkylning" eller covid-19? Har man ryggsmärtor/magsmärtor och känner sig orkeslös och det aldrig tycks bli bättre eller bra kan det vara något kroniskt så som cancer.
Citera
2021-11-03, 14:37
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Jag är ej läkare men mitt råd till dig är att sluta helt med att förtära alkohol & bruka tobak.
Citera
2021-11-03, 15:35
Medlem
Din kropp säger bara ifrån att det räcker med gifterna nu. Sluta misshandla dig med alla droger så ska du se att kroppen börjar tycka om dig.
Citera
2021-11-03, 16:48
Medlem
Vet inte om du kommer att dö eller inte men låt de inte skrämma dig, fortsätt lev för du har alltid en chans att dö.
Citera
2021-11-03, 18:56
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Men börja ta hand om dig då. Ät på regelbundna tider, drick endast vatten, mjölk och kanske lite juice ibland. Sov ordentligt på nätterna. Promenera dagligen. Umgås med släkt och vänner. Ha intressen och hobbies.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in