2006-07-08, 19:01
Medlem
Scanfaces avatar
Vem drömde aldrig om sin fräscha skolfröken? Ok...kanske vi i vår klass hade en jävligt fräsch skolfröken då, för jag var då inte den enda som drömde om henne kan jag säga. Sedan var väl inte vår fröken 50 bast...men om man utgår från formerna den här kärringen har i sin röda klänning så lär det ju i alla fall ha fallit någon liten rackare i smaken.
Citera
2006-07-09, 02:56
Medlem
Motvilligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Argumenten tryter märker jag...
Logik var inte din starka sida i skolan, vad?
Citera
2006-07-09, 08:59
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Är det bara jag som var onormal och inte tände på 48 åriga gammla kärringar när jag var 12?
Det var ju knappt man tände på någon när mna var 12 år gammal och alldra minst någon som kunde vara ens mamma eller mormor...men ni andra kanske har andra böjelser än vad jag hade.

....
Scanface har nog en sosse-fetisch tror jag, för det gamla trollet var inget som ingick i mina eller jämnårigas fantasier.

Lugn, du är helt normal, och sånt här händer heller inte speciellt ofta, det var nog två väldigt speciella individer som fann varann.
Citera
2006-07-09, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig
Logik var inte din starka sida i skolan, vad?
Jag trodde du skämtade... men menar du på allvar att 12-åringar ska ha samlag med 48-åringar... att det är normalt och främjar barnets utveckling?
Citera
2006-07-09, 11:16
Medlem
Motvilligs avatar
Citat:
Jag trodde du skämtade...
Du brukar kalla folk du tror skämtar för idiot och skriva sånt som:
"Är du seriöst störd eller bara allmänt dum i huvudet? "? Det var ju också ett sätt...
Citat:
men menar du på allvar att 12-åringar ska ha samlag med 48-åringar... att det är normalt och främjar barnets utveckling?
Det beror på omständigheterna. Vilket är vad våra lagar borde utformas efter istället för att göra det enkelt för sig och i panikmoralistisk iver kalla allt för pedofilvåldtäkter. Såna rubriceringar bör sparas till när det verkligen är fråga om pedofiler och våldtäkter. Precis som det var för bara några år sedan innan hysterin började.

Jag har en storvuxen och brådmogen kompis som när han just fyllt fjorton raggade upp en tjugofyraårig tjej på en konferens med ett ungdomsförbund. Efter dådet på hennes hotellrum var han tvungen att hasta därifrån för att en annan kompis mamma skulle komma och hämta oss. Hon var inte pedofil (däremot antagligen lite lättlurad) och han blev inte våldtagen - på den tiden varken rättsligt eller språkligt, idag är det av någon anledning annorlunda.

Nu finns det feminister (har till och med sett dem på FB) som menar att det är våldtäkt att tjata sig till sex (hon säger först nej men låter sig övertalas) av sin flickvän, hur länge tar det innan någon som frågat två gånger hängs ut i kvällspressen och på nätet med våldtäkt i rubriken?
Citera
2006-07-09, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig
Jag har en storvuxen och brådmogen kompis som när han just fyllt fjorton raggade upp en tjugofyraårig tjej på en konferens med ett ungdomsförbund.
Viss skillnad på 12 och 14 år... eller?
Citera
2006-07-09, 11:55
Medlem
Motvilligs avatar
Citat:
Viss skillnad på 12 och 14 år... eller?
Det beror, som sagt, på.
Citera
2006-07-09, 21:24
Medlem
Ladidas avatar
OT raderat.

/Mod.
Citera
2006-07-11, 10:44
Medlem
Bråkmakarns avatar
Håll utkik på Den Svenske under dagen.
Citera
2006-07-11, 12:54
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Håll utkik på Den Svenske under dagen.
Citat:
Tidigare har uppgifter givits om att nämndemännen skall hämtas från andra län för att förhindra jäv men så blev det dock inte utan nämndemännen Regina Salenfors Andersson(c), Klas-Göran Vilgren(v) och Berit Wallgren arbetar alla i Örebro Län, samma län där alltså även Sundblad arbetat som nämndeman.
http://www.den-svenske.com/txt/EEVkyEukyubqFTnqut.shtml

Samma län är väl OK, bara de inte har tjänstgjort vid Örebros tingsrätt.
Citera
2006-07-11, 15:56
Medlem
Fullsatt i tinget
Citat:
En av tingsrättens mindre salar var så gott som fullsatt, när kammaråklagare Lars Duberg under den öppna delen läste upp stämningsansökan och beskrev de brott som nämndemannen misstänks för.
Därefter klargjorde kvinnan sitt nekande via sin försvarare, advokat Christer Jonsson.
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1022694
Citera
2006-07-11, 18:45
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
http://www.den-svenske.com/txt/EEVkyEukyubqFTnqut.shtml

Vidrig liten kärring! Inte så bra på att dölja ansiktet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in