2006-07-12, 16:41
Medlem
... på köksbordet!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...855394,00.html
Citera
2006-07-12, 18:11
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
http://www.den-svenske.com/txt/EEVkyEukyubqFTnqut.shtml

Samma län är väl OK, bara de inte har tjänstgjort vid Örebros tingsrätt.
Tycker gott dom kan ta in personal från ett annat län. Dom lär ju vara bekanta med varandra.
Citera
2006-07-12, 18:15
Medlem
ms-lees avatar
...

fy fan asså. stackars henne. hon är oskyldig, hur än dommen blir.. känner henne nämligen, hon skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG göra något sådant!
Citera
2006-07-12, 18:18
Medlem
Bråkmakarns avatar
Nån mer än jag som fått sura pm där Solveigs oskuld intygas, från skribenten ovanför mig?
Citera
2006-07-12, 19:18
Medlem
Laurentiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms-lee
fy fan asså. stackars henne. hon är oskyldig, hur än dommen blir.. känner henne nämligen, hon skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG göra något sådant!

Snick snack!

Bara för att man känner någon så betyder inte det att denne automatiskt är oskyldig. Även till synes genomtrevliga människor kan fela och socialdemokratiska kvinnor i medelåldern är knappast några undantag.

Om du nu hur som helst känner den här kvinnan så är väl detta ett ypperligt tillfälle att bjuda oss andra på lite information. Hur känner du henne? Har du även träffat pojken i fråga? Har kvinnan varit gift, sambo, etc? Hur gammal är du själv?
Citera
2006-07-12, 19:21
Medlem
ms-lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laurentius
Snick snack!

Bara för att man känner någon så betyder inte det att denne automatiskt är oskyldig. Även till synes genomtrevliga människor kan fela och socialdemokratiska kvinnor i medelåldern är knappast några undantag.

Om du nu hur som helst känner den här kvinnan så är väl detta ett ypperligt tillfälle att bjuda oss andra på lite information. Hur känner du henne? Har du även träffat pojken i fråga? Har kvinnan varit gift, sambo, etc? Hur gammal är du själv?

haha, skitsnack. kommer aldrig berätta något av intresse för er, inget avslöjande iaf.. ja, jag har träffat Tim, även kallad "pojken", och han är dum i huvet, har bara hittat på hela historien.. Hur jag känner henne, om hon varit gift mm. kommer aldrig att avslöjas.. glöm det!

och föresten, vet ni vad jag nyss fick reda på? Solveig blev friad.. tji fick ni..

let's say I'm between 15-20
Citera
2006-07-12, 19:23
Medlem
Citat:

Har det helt undgått dig att människor i brottslingars närhet inte kan ta till sig den brottsliga handlingen?

Jämför med "Hagamannen" till exempel.
Citera
2006-07-12, 19:27
Medlem
ms-lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imo
Har det helt undgått dig att människor i brottslingars närhet inte kan ta till sig den brottsliga handlingen?

Jämför med "Hagamannen" till exempel.

... *suck* ...

så du jämför ss med hagamannen? bra jämförelse hörru!
Citera
2006-07-12, 19:30
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms-lee
haha, skitsnack. kommer aldrig berätta något av intresse för er, inget avslöjande iaf.. ja, jag har träffat Tim, även kallad "pojken", och han är dum i huvet, har bara hittat på hela historien.. Hur jag känner henne, om hon varit gift mm. kommer aldrig att avslöjas.. glöm det!

och föresten, vet ni vad jag nyss fick reda på? Solveig blev friad.. tji fick ni..

let's say I'm between 15-20
Men fanns väl en hel del skrivet i hennes dator som hon ska ha skrivit.
Läste man mellan raderna så kunde man ju läsa att det var hennes sexfantasier??..
Citera
2006-07-12, 19:30
Medlem
Jag jämför inte med den kvinnliga politikern eventuella brott med Hagamannen.

Jag jämför den nära omgivningens attityd, oförståelse för skulden samt övertygelsen om oskuld fram till erkännandet med exempelvis den som den nära omivningen visat i bland annat "Hagamannens" fall.
Citera
2006-07-12, 19:32
Medlem
ms-lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Men fanns väl en hel del skrivet i hennes dator som hon ska ha skrivit.
Läste man mellan raderna så kunde man ju läsa att det var hennes sexfantasier??..

och du har läst den?
Citera
2006-07-12, 19:48
Medlem
Vad jag har förstått så är inte rättegången avslutad än och kvinnan är bara misstänkt inte dömd än. Jag vet inte om hon är oskyldig eller inte, men däremot vet jag att det har varit en hel del bevisade justitiemord när det gäller såna här ärenden de senaste 10-15 åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in