2021-11-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag tycker det viktigt att belysa det hycklande som sker inom slaskvänstern. Framförallt när det handlar om tonsättande ledarfigurer. Det har skapats drev mot högermänniskor för betydligt mindre.

Fast nu är det högertidning som tyckt att det här var en bra idé, skickat ut henne på och tryckt reportaget.

Dessutom representerar hon inte hela vänstern.
Citera
2021-11-02, 23:48
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Fast blir det ändå inte lite märkligt när man ser samma Nina fullständigt gå i taket över att fulla killar på en Finlandsfärja vill bjuda ut henne och nu när hon verkligen har ett fullblodssvin framför sig låter honom posera så att hans liv och gärning får en så glamorös inramning som bara går?

Kanske. Men återigen, hon jobbar för Expressen som journalist. Journalister har uppdrag och detta handlade om gängvåldet i stort, inte om hans tidigare domar.
Citera
2021-11-02, 23:48
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Då ska han inte intervjuas.

Varför inte? Det drar sidvisningar. Du klickade ju uppenbarligen.
Citera
2021-11-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Kanske. Men återigen, hon jobbar för Expressen som journalist. Journalister har uppdrag och detta handlade om gängvåldet i stort, inte om hans tidigare domar.

Det kanske hade gått att köpa om hon agerat som en professionell journalist i övrigt.

Man kan inte växla mellan aktivist och journalist helt efter sin egen agenda, när det passar en själv att gå in och ut ur rollerna utan att också omgivningen ser på henne på samma sätt efter sin agenda och sina åsikter.
Citera
2021-11-03, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Ja, men herregud... Förstår du inte min poäng eller är du bara helt kaputt i pallet? Överenskommelser är till för att följas, precis som avtal. Annars kan tilltron till varumärket skadas rätt hårt med stämningar och liknande som följd.

Så du ser inga problem i framtiden om Expressen gör ett avtal med Breivik att i en intervju med bilder på Breivik i motljus och vackert leende kalla hans handlingar på Utöya för en ”mindre incident” tidigare i livet?
Ett avtal är ju ett avtal…
Citera
2021-11-03, 00:06
Avslutad
Jag undrar om det kan vara möjligt att den där Nina Svanberg i sin research om svinet hon hyllar, på riktigt missat det här med den brutala gruppvåldtäkten.
Inte för att jag tror det men är det ens möjligt att missa det som journalist som vill beskriva "verkligheten"?
Citera
2021-11-03, 00:10
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Jag undrar om det kan vara möjligt att den där Nina Svanberg i sin research om svinet hon hyllar, på riktigt missat det här med den brutala gruppvåldtäkten.
Inte för att jag tror det men är det ens möjligt att missa det som journalist som vill beskriva "verkligheten"?
Jag tror det helt omöjligt att missa någonting sådant.
Citera
2021-11-03, 00:10
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ja, jag måste säga att slår man ihop hur hon förhåller sig mot den här personen som varit med och kört en pistol in och ut i fittan på en tjej som man sen efter timmar lät ligga och nästan förblöda, till hennes far kom och hämtade henne, med hur hon kokar av ilska över att fulla nordbor, när dom är ute och festar ger komplimanger till en vacker ung tjej vill man nästan spy lite grann.

Dock onödigt med detta eviga tjat om vänstern hit och dit. Dels för att hon jobbar på en uttalad högertidning men också för att det här inte genomsyrar hela vänstern vilket inte minst bekräftas av att tongivande vänsterdebattörer kraftfullt ifrågasatt hennes omdömme.

När blev Expressen en högertidning? Den är väl i högsta grad del av MSM som mildrar och förvanskar allt som invandrare gör. Och alla journos är ju tokvänster.
Citera
2021-11-03, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Haha Ska man skratta eller gråta, det är ju frågan?

Eftersom han med nuvarande lagstiftning och politisk ledning i det här landet inte kan utvisas oavsett vilka brott han än begår lär vi få se honom i rätten fler gången i framtiden. Det är bara att vänja sig.
Citera
2021-11-03, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
När blev Expressen en högertidning? Den är väl i högsta grad del av MSM som mildrar och förvanskar allt som invandrare gör. Och alla journos är ju tokvänster.

Rotebro-Conny har väl alltid levt i det gamla fina folk hemmet.
Citera
2021-11-03, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke

Svinet nina svanberg har en agenda, hon hatar vita män och hyllar neger mördare. Så går det när man lägger ned mentalsjukhusen och sen till råge på allt ger mentalsjuka jobb på tidningar.

nina svanberg är en pissmänniska som mest troligt knullar runt med kriminella invandrare.

Är hon släkt med tv sportens Albert Svanberg?
Senast redigerad av stolerik 2021-11-03 kl. 00:37.
Citera
2021-11-03, 00:38
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Eftersom han med nuvarande lagstiftning och politisk ledning i det här landet inte kan utvisas oavsett vilka brott han än begår lär vi få se honom i rätten fler gången i framtiden. Det är bara att vänja sig.

Man blir ju mörkrädd om man tänker på alla galna babbar som avtjänat sina skämt till straff efter avskyvärda brott och nu går som fria människor på våra gator. Finns mängder. Redan när jag var liten typ 2005 så begicks gruppvåldtäkter av babbar. De lär ju vara ute nu.
Kommer ihåg att för ett par år sedan plockade jag upp ett spår för att se vart det ledde. I detta fall en våldtäkt i Vadstena på en svensk tjej av någon iranier (om jag minns rätt)
Iraniern kan inte heller utvisas och idag driver han Café med sin fru på någon liten ort som jag inte minns vilket det är i nuläget.

Men dessa avskräden finns överallt omkring oss. Lexbase var ju faktiskt en bra uppfinning på så sätt, vet inte om de finns kvar? Kommer ihåg att den sidan hade en karta där du kunde se alla dömda för brott i din närhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in