Citat:
Ursprungligen postat av
kLFFiVfTFba9Huz
Eftersom han med nuvarande lagstiftning och politisk ledning i det här landet inte kan utvisas oavsett vilka brott han än begår lär vi få se honom i rätten fler gången i framtiden. Det är bara att vänja sig.
Man blir ju mörkrädd om man tänker på alla galna babbar som avtjänat sina skämt till straff efter avskyvärda brott och nu går som fria människor på våra gator. Finns mängder. Redan när jag var liten typ 2005 så begicks gruppvåldtäkter av babbar. De lär ju vara ute nu.
Kommer ihåg att för ett par år sedan plockade jag upp ett spår för att se vart det ledde. I detta fall en våldtäkt i Vadstena på en svensk tjej av någon iranier (om jag minns rätt)
Iraniern kan inte heller utvisas och idag driver han Café med sin fru på någon liten ort som jag inte minns vilket det är i nuläget.
Men dessa avskräden finns överallt omkring oss. Lexbase var ju faktiskt en bra uppfinning på så sätt, vet inte om de finns kvar? Kommer ihåg att den sidan hade en karta där du kunde se alla dömda för brott i din närhet.