2021-10-31, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Fast, i ärlighetens namn. Tror du att Mehdi hade ställt upp på en intervju och fått hela sitt ansikte utfläkt över hela Sverige om Nina hade skrivit detaljerna om gruppvåldtäkten? Var nog en förutsättning för att han skulle ställa upp.

Mehdi är en simpel sexbrottsling som saknar människovärde. Det är självklart att man som journalist hänger ut såna här odjur.
Citera
2021-10-31, 19:48
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
"Pga av pressetiska skäl..."

De svenska så kallade "journalisterna" är patetiska. Sanning och fakta mörkas och vinklas i absurdum.

En tjej våldtogs till hennes vagina sprack. Vad gör den vänsterblivna journalisten? Skriver en hyllningsartikel om mannen. Man spyr!
Sprack är att underdriva. Flickans slidvägg slets sönder av att de körde upp en pistol(trubbigt sikte agerar som "krok" i vaginan). Sjukt nog fortsatte två av dem våldtäkten trots att flickan blödde kraftigt.

Det här försöker Nina Svanberg att mörka! En vidrig människa helt enkelt som inte ska få sin röst hörd någonstans.
Senast redigerad av Kosmos. 2021-10-31 kl. 19:51.
Citera
2021-10-31, 20:01
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Mehdi är en simpel sexbrottsling som saknar människovärde. Det är självklart att man som journalist hänger ut såna här odjur.

Givetvis, men i den branschen gör man upp såna saker på förhand. Att hata på Nina när det troligtvis (ja, det är ingen garanti, men möjligheten finns) är uppgjort känns bara fel.
Citera
2021-10-31, 20:06
Medlem
trickydicks avatar
Här beteér hon sig som den idiot hon i själva verket är.
https://youtu.be/whSJGz3-Q9M

Men jag måste tyvärr medge att hon är väldigt snygg.
Senast redigerad av trickydick 2021-10-31 kl. 20:13.
Citera
2021-11-01, 07:16
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Kalla sig feminist och kalla en gruppvåldtäkt för övergrepp? Ge mej en påse att spy i.
Dessa sk feminister står på förövarnas sida. De är totalt empatilösa.
Enligt vänsterfeminister kan inte bruna människor begå brott.
Allt de gör kan förklaras av externa faktorer.
Citera
2021-11-01, 08:42
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Det fanns tidigare en skvallertråd om Nina Svanberg men den försvann mystiskt utan förklaring.
(FB) Kan Bonnier radera trådar på Flashback? (Skvallertråden om Nina Svanberg försvann)

Då det fanns mycket relevant information om Nina Svanberg som försvann är det rimligt att försöka återskapa så mycket som möjligt av detta.

Anledningen till att hon hamnat i centrum den senaste tiden är pga hon skrivit en artikel om den grova våldtäktsmannen Mehdi Sachit utan att nämna vilka grova våldtäktsdåd han utfört. Bilder visar hur kvinnan han gruppvåldtog nästan förblödde. Nina anser att det är ett "övergrepp" men inget mer. Ungefär jämförbart med att ta en kvinna på rumpan eller liknande.

https://nyheteridag.se/expressen-morkade-valdtaktsdom-i-reportage-om-gangkriminell/

Vad vet vi om Nina Svanberg?

Jag kommer försöka återskapa en del av den informationen som tidigare raderades men fyll gärna på mer med information om Nina Svanberg.

Citat:
Kalla sig feminist och kalla en gruppvåldtäkt för övergrepp? Ge mej en påse att spy i.

" Men vad Expressen refererar till som ett ”övergrepp” är en mycket grov gruppvåldtäkt på Järvafältet som begicks i juni 2014."

Det är ni och Nyheter Idag som kallar gruppvåldtäkt för ”övergrepp”.

Vad Nina avser med övergrepp vet ingen utom hon själv.
Citera
2021-11-01, 09:50
Medlem
https://twitter.com/nina_svanberg/status/1454417191449804806

Citat:
Expressens journalistik berör och upprör. Många som läst m stort intresse men mejlkorgen svämmar oxå över av hat. ”Palmeluder”, ”sossefitta”, ”Drömmer du om att bli våldtagen?”, ”pervers” & ”äcklig” är bara ett axplock av kommentarerna när man granskar och skriver om gängkrim

Bra försök av Nina att tro att hon ska komma undan ytterst relevant och saklig kritik genom att citera vad några "näthatare" påstås ha skrivit till henne (det finns ingen möjlighet att kontrollera det och talande nog visar hon inte heller upp några skärmdumpar).

Om jag arbetar någonstans och gör mig skyldig till ett allvarligt misstag på jobbet så väger det inte mindre lätt för att någon är ful i munnen och säger något opassande när de kritiserar mig för det. "Ja, jag försatte oss alla i fara, men vet du vad X och Y sa till mig? Att jag var en jävla idiot som borde få sparken!"

Kvinnor har tyvärr ofta svårt att ta ansvar för sina handlingar.

Intressant att många i vänstermaffian också är kritiska mot publiceringen. De har såklart inte skaffat sig en moralisk ryggrad men förstår hur det ser ut när en av deras egna mörkar en grov gruppvåldäkt. Det är dålig optik för dem och krockar med den feministiska värdegrunden.
Citera
2021-11-01, 09:52
Medlem
Kvinnor är problemet. De kan inte längre få jobba som "journalister" då de förstört yrket.

Nina är bara ytterligare ett exempel och det är alltid en kvinna som blir radikal.
Citera
2021-11-01, 09:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Det fanns tidigare en skvallertråd om Nina Svanberg men den försvann mystiskt utan förklaring.
(FB) Kan Bonnier radera trådar på Flashback? (Skvallertråden om Nina Svanberg försvann)

Då det fanns mycket relevant information om Nina Svanberg som försvann är det rimligt att försöka återskapa så mycket som möjligt av detta.

Anledningen till att hon hamnat i centrum den senaste tiden är pga hon skrivit en artikel om den grova våldtäktsmannen Mehdi Sachit utan att nämna vilka grova våldtäktsdåd han utfört. Bilder visar hur kvinnan han gruppvåldtog nästan förblödde. Nina anser att det är ett "övergrepp" men inget mer. Ungefär jämförbart med att ta en kvinna på rumpan eller liknande.

https://nyheteridag.se/expressen-morkade-valdtaktsdom-i-reportage-om-gangkriminell/

Vad vet vi om Nina Svanberg?

Jag kommer försöka återskapa en del av den informationen som tidigare raderades men fyll gärna på mer med information om Nina Svanberg.

Feministluder DeLuxe. Vad mer kan man säga. En folkfientlig slampa.
Citera
2021-11-01, 09:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Kvinnor är problemet. De kan inte längre få jobba som "journalister" då de förstört yrket.

Nina är bara ytterligare ett exempel och det är alltid en kvinna som blir radikal.

De har förstört och dragit ner värdet på samtliga yrken. Allt de rör vid förvandlas till en farlig skräphög.

Företag, barn, länder, städer, partier osv osv
Citera
2021-11-01, 10:51
Medlem
apanola IIs avatar
Frågan är: ligger Nina Svanberg med Mehdi Sachit?
Skulle inte vara första gången då en kvinnlig journalist tänker med fittan och tappar all sans och vett
Citera
2021-11-01, 11:06
Medlem
Citat:
Jag tycker hon ska förklara sig, innan hon gör nya reportage. Kräv av henne vad hon kräver av andra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in